Dat krijg je als je scheel bent.quote:
doe maar niet zeggen dan. anders denk ik dat ik nog kans maakquote:Op maandag 16 mei 2011 20:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik kan verder niets zeggen dat haar geloofwaardigheid als lesbienne niet zou aantasten.
En hongerigquote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat krijg je als je scheel bent.
Jij zit zelfs bij haar kat in de friend zonequote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
doe maar niet zeggen dan. anders denk ik dat ik nog kans maak
even ene sandy d inlichten...quote:
Tsja je moet er toch iets tegenover zetten en we hebben hem al eerder aangegeven dat we de laatste termijn sowieso niet volledig gaan betalen doordat hij 2 maanden te laat is met opleveren en gewoon een onbeschofte zak is.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar als hij echt zei ''Beter kom je dit morgen maken'' en zegt dat hij een bepaald geldbedrag niet gaat neerleggen dan komt het wel zo over.
Je weet het eh.. Sandy.. En haar zus.. Mhm.. Mjaquote:
Niet als hij leverpastei op zijn penis smeert.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij zit zelfs bij haar kat in de friend zone.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij zit zelfs bij haar kat in de friend zone.
dat nummer heet 3 little birds. stelletje cultuurbarbarenquote:
ze zijn allebei van mij. alleen haar kleine zusje mag je hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je weet het eh.. Sandy.. En haar zus.. Mhm.. Mja
En nu ga ik koffie drinken.. Tot straaaaaaaaaaks![]()
Als je down hebt ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef MouzurX het volgende:
Die talking tommy cat app is echt briljant.
Eh nee.. dan kun je toch net zo goed spaghettini kopen ..quote:
macaroniquote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh nee.. dan kun je toch net zo goed spaghettini kopen ..
Goedzoquote:
Ja weetniet, ik zie bij kook programma's dat mensen nog best veel doenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Ik doe het wel, want ik faal met dat draaien ze zijn altijd te ongleijk van lengte en dan landt er met een beetje pech weer een half op mijn kin.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |