Maar daar staat dan dat je maximaal 68 punten kan halen, terwijl op http://www.examenklacht.nl/ staat dat je er 48 kan halen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef Verras het volgende:
[..]
http://havovwo.nl/vwo/vne/bestanden/vne11itab.pdf
absoluutquote:
hahaquote:
65quote:Op maandag 16 mei 2011 17:24 schreef Internepper het volgende:
Hoeveel punten kon je halen bij meno havo van vandaag?
woquote:
maar nederlands is ook de grootste moeite nietquote:Op maandag 16 mei 2011 17:29 schreef yosander het volgende:
Maar m'n samenvatting komt wel lekker overeen met het correctiemodel en de open vragen heb ik ook wel redelijk gemaakt, dus zie het niet somber in.
toen ik het las dacht ik, gaat over cohen, klopt nog ook:Pquote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
19/29 op tekstverklaren en 13/19 op de samenvatting... dit wordt geen 7.1.
Ik vind die teksten van de tekstverklaring ook gewoon niet kunnen. Die eerste tekst kwam uit het partijblad van de PvdA. Hoezo politiek beladen teksten op het examen krijgen? Dat tekstfragment was natuurlijk helemaal belachelijk. Die tekst van de samenvatting was wel oke, maar het was vaag dat ze opeens aan het einde met dat historisch besef aan de gang gingen zonder het geschiedenisonderwijs erbij te betrekken...
Ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 17:29 schreef yosander het volgende:
Maar m'n samenvatting komt wel lekker overeen met het correctiemodel en de open vragen heb ik ook wel redelijk gemaakt, dus zie het niet somber in.
Was mijn leerlingnummer. Dat ik al 6 jaar heb.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:29 schreef leeell het volgende:
echt geen zin in morgen
paupersamenvattingen
zeg trollie, hoe heb je nu je examennummer gefixed?
everything went better then expectedquote:
Examenklacht..quote:Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef xCore het volgende:
Hoe berekenen jullie je cijfer, via examenklacht.nl of HAVOVWO.nl?
Havovwo.nl zegt dat ik een 3,2 tot 5,2 heb, Examenklacht.nl zegt dat ik 5,1 tot 5,9 heb, dus ik ga voor Examenklacht.nlquote:Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef xCore het volgende:
Hoe berekenen jullie je cijfer, via examenklacht.nl of HAVOVWO.nl?
Ik moet voor Nederlands wel 't hoogst scoren wil ik voldoende voor dat vak staanquote:Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef leeell het volgende:
[..]
maar nederlands is ook de grootste moeite niet
Omzettingstabel bekijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:33 schreef Internepper het volgende:
[..]
Examenklacht..
Kan iemand een link geven naar havovwo.nl voor het berekenen van je cijfer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |