abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96897359
'Toen enkele jaren geleden de aanval werd geopend op het cultuurrelativisme en het postmodernisme, raakte ‘onzekerheid’ pas goed in diskrediet. Onzekerheid, het zoeken naar nuance, het aftasten van de verschillende morele argumenten, moest het afleggen tegen ‘duidelijkheid’, ‘rechtlijnigheid’ en ‘onwankelbare principes’.'

En dan de vraag: 'Welke verandering van het debat heeft plaatsgevonden in de periode van het
cultuurrelativisme en postmodernisme? Zie alinea 4.'

Ik las het dus zo dat tijdens het cultuurrelativisme en postmodernisme de onzekerheid en zoeken naar nuance belangrijk werd, maar blijkbaar is het antwoord: 'De onzekerheid / Het nuanceren / Het aftasten van verschillende morele argumenten werd vervangen door duidelijkheid / rechtlijnigheid / onwankelbare principes'.

Dat gebeurde dan toch helemaal niet tijdens de periode van het cultuurrelativisme?
''When you play the Game of Thrones, you win, or you die..''
  maandag 16 mei 2011 @ 18:49:47 #127
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_96897426
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef xBlackHeart het volgende:
'Toen enkele jaren geleden de aanval werd geopend op het cultuurrelativisme en het postmodernisme, raakte ‘onzekerheid’ pas goed in diskrediet. Onzekerheid, het zoeken naar nuance, het aftasten van de verschillende morele argumenten, moest het afleggen tegen ‘duidelijkheid’, ‘rechtlijnigheid’ en ‘onwankelbare principes’.'

En dan de vraag: 'Welke verandering van het debat heeft plaatsgevonden in de periode van het

Ik las het dus zo dat tijdens het cultuurrelativisme en postmodernisme de onzekerheid en zoeken naar nuance belangrijk werd, maar blijkbaar is het antwoord: 'De onzekerheid / Het nuanceren / Het aftasten van verschillende morele argumenten werd vervangen door duidelijkheid / rechtlijnigheid / onwankelbare principes'.

Dat gebeurde dan toch helemaal niet tijdens de periode van het cultuurrelativisme?
nee, daarover heb ik dus ook al een klacht ingediend
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
pi_96897427
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef xBlackHeart het volgende:

De vraagstelling komt niet overeen met het antwoord, inderdaad.

Maar jij bent al de twintigste die er over begint, en dat is alleen op FOK!, dus dat komt wel goed bij het LAKS.
  maandag 16 mei 2011 @ 18:51:24 #129
344541 F2F.
Aaight.
pi_96897499
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Maar jij bent al de twintigste die er over begint, en dat is alleen op FOK!, dus dat komt wel goed bij het LAKS.
haha, deze vraag heb ik juist wel goed :D
pi_96897534
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Oh, dat scheelt alweer. (: Even klagen erover.
pi_96897537
Ik heb juist vraag 6 wel goed.. voor mij is het gunstig als die niet wordt gecorrigeerd :7

Vooral niet klagen over vraag 6, dames en heren! Vraag 19!!1 :')
pi_96897562
Ik had daar als antwoord: In die periode raken onzekerheid en relativisme in diskrediet.

Da's dus helemaal fout? :')
pi_96897575
Ja, ik heb hem ook goed. Het was echter wel een rare vraagstelling ja, want volgens mij gebeurde het ook niet tijdens. Er stond dat het om een verandering ging, dus heb uiteindelijk toch maar dat antwoord gegeven, al dacht ik eerst ook aan het nuanceren en de onzekerheid.
pi_96897589
Vraag 6 heb ik wel goed.

Vraag 19 is gewoon een terechte klacht trouwens.
Ik had iets staan over dat ze kritisch moeten kunnen kijken naar hun eigen redeneringen en die van anderen, het in twijfel trekken van principes en dat wat we nodig hebben, is iemand die niet mee wil doen, en iemand die faalangsts krijgt tussen al dat onzinnige gekissebis.

Maar blijkt dus toch fout te te zijn :?
pi_96897613
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef Keauning het volgende:
Ik had daar als antwoord: In die periode raken onzekerheid en relativisme in diskrediet.

Da's dus helemaal fout? :')
Vraag 6? Onzekerheid neemt af, maar je vergeet het element waardoor het wordt vervangen. Denk niet dat het goed is.
pi_96897645
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
Vraag 6 heb ik wel goed.

Ik had iets staan over dat ze kritisch moeten kunnen kijken naar hun eigen redeneringen en die van anderen, het in twijfel trekken van principes en dat wat we nodig hebben, is iemand die niet mee wil doen, en iemand die faalangsts krijgt tussen al dat onzinnige gekissebis.

Ja, 19 heb ik ook totaal fout. Ik dacht dat ze vroegen naar de kenmerken van die 'zoekende spreker', blijkt dat het over de overtuigende spreker gaat...
pi_96897647
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
Vraag 6 heb ik wel goed.

Dat heb ik dus ook bij vraag 19 *O*
pi_96897670
Niemand die een belletje wil plegen naar LAKS? Want het gaat wel om 3 punten.
pi_96897684
quote:
11s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:54 schreef Etsu het volgende:
Niemand die een belletje wil plegen naar LAKS? Want het gaat wel om 3 punten.
Online klagen misschien?
pi_96897695
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef Prulez het volgende:

[..]

Vraag 6? Onzekerheid neemt af, maar je vergeet het element waardoor het wordt vervangen. Denk niet dat het goed is.
Jep, ik heb een ontwikkeling beschreven idd en niet een verandering.. had ik maar beter gelezen... again
pi_96897716
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef Prulez het volgende:
Ik heb juist vraag 6 wel goed.. voor mij is het gunstig als die niet wordt gecorrigeerd :7

Vooral niet klagen over vraag 6, dames en heren! Vraag 19!!1 :')
Ze kunnen een vraag toch nooit corrigeren? Ze kunnen het alleen maar meenemen in de vaststelling van de N-term, dus iedereen heeft er baat bij, neem ik aan.
pi_96897720
Ik heb al geklaagd bij www.examenklacht.nl, lijnen zullen we overbezet zijn schat ik zo.
pi_96897742
reeds 4400+ klachten. Is dat normaal? Minder dan normaal? Meer dan normaal? :9
pi_96897746
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef Prulez het volgende:

[..]

Online klagen misschien?
Mja, ga ik even doen. Maar schat de kans vrij klein dat ze m'n klacht lezen. :')
pi_96897762
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef Selina het volgende:

[..]

Ze kunnen een vraag toch nooit corrigeren? Ze kunnen het alleen maar meenemen in de vaststelling van de N-term, dus iedereen heeft er baat bij, neem ik aan.
Volgens mij passen ze het antwoordmodel niet aan, als vraag 1 D is volgens het antwoordmodel, wordt het naderhand niet foutgerekend, is mij eens verteld;).
pi_96897795
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef TimmermansT het volgende:

[..]

Volgens mij passen ze het antwoordmodel niet aan, als vraag 1 D is volgens het antwoordmodel, wordt het naderhand niet foutgerekend, is mij eens verteld;).
Mag ik vragen wat jouw voornaam is? :)
pi_96897846
Ze kunnen wel wijzigingen aan het correctiemodel brengen.
pi_96897862
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef Selina het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat wel.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_96897882
Vraag 19 deel 2 heb ik wel goed, geloof ik. Maar afijn, ik vond het een heel moeilijk examen.
pi_96897894
Wat moet ik precies in m'n omschrijving zetten? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')