Fotooooquote:Op maandag 16 mei 2011 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn blonde kapsel was de grootste faalDat geef ik ook graag toe
Ik ga nooit meer blond
quote:
Nice !!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kleur klopt het best op de linkerkant van m'n haar. Allemaal tinten van heel lichtgoudblond tot donkergoudblond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nice !!
Ooo mijn blonde koppie had ik al eens gepost maar euh.. nog even in een spoiler danMooie kleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je nu hebt staat je inderdaad wel wat mooier
maar je kunt het prima hebben!
Ik vind jullie foto's zo leuk van jullie tienerkapselsIk heb het ook rood gehad en paars
en ik heb het een keer kort geknipt. Uit die tijd is er maar 1 foto, dus dat zegt al hoe blij ik ermee was. Kort haar bij mij is
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ieps, 35 lakjes eruit gehaald.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Owh, het is al gelukt.![]()
Vanavond ga ik mijn stash saneren denk ik.
Fotoooquote:Op maandag 16 mei 2011 18:45 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook rood haar gehaden een half emo kapsel
OMG, die puntschoenen.quote:
http://www.nailgal.com/th(...)keywords=on&type=ANDquote:Op maandag 16 mei 2011 23:17 schreef Mss het volgende:
Weten jullie een goede site voor Zoya swatches?
Van dattum. Seriously, Eskuu, waar heb je dat vandaan joh??quote:
BB had het vandaag op tv gezien en toen zijn we eens gaan googlenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Van dattum. Seriously, Eskuu, waar heb je dat vandaan joh??
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB had het vandaag op tv gezien en toen zijn we eens gaan googlen
Bwhehehehehehehequote:Op maandag 16 mei 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB had het vandaag op tv gezien en toen zijn we eens gaan googlen
Ga cocktails shaken of workshop taart maken, workshop sieraden maken... Of een dag naar de sauna...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Zuurtjes zijn stom, scherp randje doet dat m'n tong gaat bloeden. (En maakt dat dat snoepje heul ijzerig smaakt.)
En vrijgezellenfeestje regelen is nog best lastig. Eigenlijk.
Dagje musea aandoen in Amsterdam?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, dingen verzinnen is het punt niet. Daadwerkelijk mogelijkheden vinden is lastiger. (Vrij kleine groep, dus veel workshops vallen af. Dingen met voedsel zijn ook lastig, want mensen met uiteenlopende allergieën. Misschien moet ik maar iets "extreem sufs" gaan doen ofzo.)
hahaha, nu is dat nog romantisch jaquote:
Doc gaf me nieuwe meds en een verwijzing naar de neuroloog. Hoe gaat het met jou? Nog heel even hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Morning! Hoe is het bij de doc gegaan?
Whehehquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahaha, nu is dat nog romantisch jategenwoordig gaat het bij ons meer zo van; ....zet die tyfuswekker eens stil...
![]()
Hopen dat de meds gaan werken danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Doc gaf me nieuwe meds en een verwijzing naar de neuroloog. Hoe gaat het met jou? Nog heel even he
HALLO DAN !!!quote:
Hoe is het mopquote:
Dattum.... Lief had Michael Bubble als wekkertoon laatst, mijn eerste woorden in de ochtend waren:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahaha, nu is dat nog romantisch jategenwoordig gaat het bij ons meer zo van; ....zet die tyfuswekker eens stil...
![]()
Ik moest het woord even opzoekenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
jaja.... 'keten'... Niet de z met een t verwisselen he, engeltje!![]()
Wat super leuk! Het weer gaat vast heel erg meevallenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hopen dat de meds gaan werken dan
Ja hier prima, ga waarschijnlijk vrijdag alleen op reis naar familie, naar San Francisco.Zin in, ookal is de weersvoorspelling bout
Gek!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik moest het woord even opzoekenMaar ochtendseks
Van dattumquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
avondseks![]()
's ochtends ben ik duf en stink ik uit mijn bek
quote:
Dit!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
avondseks![]()
's ochtends ben ik duf en stink ik uit mijn bek
Oeh... én middagseks !!quote:
Voel je je al wat beter?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:31 schreef Loqi het volgende:
Ik ben gewoon niet wakker genoeg in de ochtend
Ik voel me niet lekker![]()
im rich bitch!quote:Dear Gmail user
Your email emerged a w i n n e r of £ 500,000.00GBP. (C G P
N):7-22-71-00-66-12, T i c k e t n u m b er: 00869575733664, S e r i a l n
u m b e r s:/BTD/8070447706/06, L u c k y n u m b e r s:
12-12-23-35-40-41(12). Contact Mr. B e r n a r d G r a h a m for more
details: E-mail: bernard.w.graham1@gmail.com
Sincerely,
Ms. Juliet Thompson.
Muuh, nog niet echt. Maar weet op t moment ook niet meer of het lichamelijk of geestelijk is, heb gewoon een baaldagquote:
Hoop het ook voor je, baaldagen zijn vervelendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
Muuh, nog niet echt. Maar weet op t moment ook niet meer of het lichamelijk of geestelijk is, heb gewoon een baaldaggrom
Ga even een luchtje scheppen met m'n ma, hopelijk is het dan wat beter
Dank je wel voor het vragen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je, baaldagen zijn vervelend
welkom in de wereld die recruitment heet. Ik ken er nogal wat en het gros is erger dan een autoverkoperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je, baaldagen zijn vervelend
ughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ach er komen vast nog wel leuke banen voorbij!
Seriously? Toen ik uitlegde waarom ik niet direct begon te stuiteren, je overrompeld me, werd zij weer helemaal enthousiast. Maar ik had het alweer gehadquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welkom in de wereld die recruitment heet. Ik ken er nogal wat en het gros is erger dan een autoverkoper
Dat inderdaad!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ughach er komen vast nog wel leuke banen voorbij!
Misschien was het een uitgestelde bankbetaling? Dat duurt minimaal 7 dagen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
TD pakketje![]()
![]()
Duurde wel lang voor het verstuurd was deze keer, het kostte ze nogal moeite om mijn betaling te verwerken...
Nope, gewoon paypal aan de creditcard gekoppeld, niks anders dan normaal. Maar goed, 't is niet alsof ik geen nagellak in huis had of zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Misschien was het een uitgestelde bankbetaling? Dat duurt minimaal 7 dagen.
Toch kan het dan nog, heb ik zelf wel eens gezien. En zelfs zonder nagellak lukt best evenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nope, gewoon paypal aan de creditcard gekoppeld, niks anders dan normaal. Maar goed, 't is niet alsof ik geen nagellak in huis had of zo
Mja wel iets, heb net een wekker gesloopt, dat was wel lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
@prinseshoe stom
@loqi hopelijk voel je je snel beter
Ben blij dat ik niet de enige ben die hetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
@prinseshoe stom
@loqi hopelijk voel je je snel beter
Hmmm, oke dan, heel apart, dacht dat zij het gewoon druk hadden en er nog niet aan toe waren gekomen om 'em te verwerken (ook omdat 'ie dus wel van de cc was afgeschreven direct). Nou ja, het ging bij bestellen al mis, e.e.a. klapte eruit terwijl ik m'n betaling wilde doen..... geeft ook niks.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Toch kan het dan nog, heb ik zelf wel eens gezien. En zelfs zonder nagellak lukt best even
uiteraard, ze recruit mensen voor een klotebaan die niemand wil doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Seriously? Toen ik uitlegde waarom ik niet direct begon te stuiteren, je overrompeld me, werd zij weer helemaal enthousiast. Maar ik had het alweer gehad
[..]
Dat inderdaad!
Gaat goed de vermoeidheid lijkt minder te worden. En ik lijk alweer wat krachtiger te worden nu ik beter kan eten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben die hetvindt
Hoe gaat het met jou en je gezondheid?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:00 schreef Debsterr het volgende:
Hebben ze gewoon de fiets vangejat op het station, kettingslot doorgeknipt!
Gewoon overdag, kutjunks. Buh.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik verbaas me wel altijd dat bb's fiets al 2 jaar mee gaat... station is niet echt een plek die fietsen een lang leven beschoren is
Jamaar, het station! Da's vragen om trubbels!quote:
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gaat goed de vermoeidheid lijkt minder te worden. En ik lijk alweer wat krachtiger te worden nu ik beter kan eten.
Dus alles komt goed
Geweldigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Één van de meisjes op de opvang vertelde mij vandaag plechtig "ik weet wat ik ga verzamelen... Nagellak!" Nadat ze foto van mijn stash had gezien.
10 jaar, ze weet niet waar ze aan begint. (ze had er al 12!
)
YAYquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gaat goed de vermoeidheid lijkt minder te worden. En ik lijk alweer wat krachtiger te worden nu ik beter kan eten.
Dus alles komt goed
Bekendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
GeweldigIk begon anderhalf jaar geleden ook met een stuk of 12, of 20
kut, heb te hard gewerkt vandaagquote:
Jeeeeejquote:
Hij is echt mooi, de stof is van goede kwaliteit en goede afwerking, en dat voor maar 23 euro ofzo! Als ik 'm ga uitproberen maak ik wel wat foto's, kunnen jullie zeggen wat wel en niet leuk staatquote:
O dat is wel een gaaf ding! Ben benieuwd hoe hij in het "echt" is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij is echt mooi, de stof is van goede kwaliteit en goede afwerking, en dat voor maar 23 euro ofzo! Als ik 'm ga uitproberen maak ik wel wat foto's, kunnen jullie zeggen wat wel en niet leuk staat. Het is deze
Wie er het hoogste bied?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
even advies gevraagd. Ik had 19 losse stempelplates op MP gezet. Kreeg vrijdag een mailtje van een meisje wat het zou kosten als ze ze allemaal in 1 keer kocht. Dus ik meteen teruggemaild. Ik kreeg in de loop van de week nog een aantal mails van geinteresseerden. Maandag had ik nog geen antwoord van die meid, dus ik haar nog een keer mailen dat ik graag die dag nog hoorde of ze nog wilde.
Vandaag om 12 uur nog geen antwoord, dus ik mail de andere geinteresseerden dat ze de gekozen plates kunnen kopen.
Krijg ik om 2 uur ineens een mail van die eerste... Dat d'r internet kapot was geweest () en dat ze ze wil hebben en dat ze meteen wil betalen. Maar ja, ik heb die anderen al gemaild en die hebben ook al terug gemaild.
Wat zouden jullie doen?
Heb je haar een ultimatum gesteld om te reageren? En zo ja, zat ze al aan dat ultimatum?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
even advies gevraagd. Ik had 19 losse stempelplates op MP gezet. Kreeg vrijdag een mailtje van een meisje wat het zou kosten als ze ze allemaal in 1 keer kocht. Dus ik meteen teruggemaild. Ik kreeg in de loop van de week nog een aantal mails van geinteresseerden. Maandag had ik nog geen antwoord van die meid, dus ik haar nog een keer mailen dat ik graag die dag nog hoorde of ze nog wilde.
Vandaag om 12 uur nog geen antwoord, dus ik mail de andere geinteresseerden dat ze de gekozen plates kunnen kopen.
Krijg ik om 2 uur ineens een mail van die eerste... Dat d'r internet kapot was geweest () en dat ze ze wil hebben en dat ze meteen wil betalen. Maar ja, ik heb die anderen al gemaild en die hebben ook al terug gemaild.
Wat zouden jullie doen?
Gewoon aan diegene geven die wel direct reageerde. Jammer maar helaas voor dat meisjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Never mind, heb zojuist de upload-optie ontdektquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn untried zijn teruggebracht naar 130. Da's minder dan de helft!
Ik heb trouwens wel echt problemen met google docs. Probeer m'n stash te kopieren van excel naar google, maar ik krijg het niet voor elkaar. Heb het nu in fases geprobeerd, de eerste 97 krijg ik erop en daarna weigert hij nog maar iets in docs te plakken. Wordt er een beetje moe van. Hoe doen jullie dat met jullie stash? Of maken jullie je document gelijk bij google?
Ja dit dus, gewoon verkopen aan iemand waarvan je zeker weet dat ze overgenomen worden en je niet 100x mails moet sturenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gewoon aan diegene geven die wel direct reageerde. Jammer maar helaas voor dat meisje
Go jijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef Lindytje het volgende:
Wauw, mensen willen gewoon lakjes van me kopen op marktplaats!! Had ik dat even niet verwacht
Succesquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:41 schreef Stormqueen het volgende:
judgement day![]()
als ik me vandaag goed presenteer kan ik eindelijk de uitzendbanencyclus doorbreken. Willen jullie duimen voor mij?
Tevens goeiemorrege!
Jupquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat een faal trouwens, van NYX, met die site
Succesquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:41 schreef Stormqueen het volgende:
judgement day![]()
als ik me vandaag goed presenteer kan ik eindelijk de uitzendbanencyclus doorbreken. Willen jullie duimen voor mij?
Tevens goeiemorrege!
1 keer en nooit meer. TNT ftw!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 07:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand ooit iets bezorgd gehad via DPD?
*duimen doet*quote:Op woensdag 18 mei 2011 07:41 schreef Stormqueen het volgende:
judgement day![]()
Tevens goeiemorrege!
Parfumerie.nl doet met DPD. Gisteren blijkbaar aan de deur geweest, geen briefje niks, en nu is het retour?quote:
hoe weet je dat dan als je geen briefje hebt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Parfumerie.nl doet met DPD. Gisteren blijkbaar aan de deur geweest, geen briefje niks, en nu is het retour?
Succes!quote:Op woensdag 18 mei 2011 07:41 schreef Stormqueen het volgende:
judgement day![]()
Tevens goeiemorrege!
Ik duim!quote:Op woensdag 18 mei 2011 07:41 schreef Stormqueen het volgende:
judgement day![]()
Tevens goeiemorrege!
De trackingquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe weet je dat dan als je geen briefje hebt?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef Mirjam het volgende:
viis.ee blijkt niet meer naar nederland te shippen
Weten jullie nog een goeie ebayshop voor zoya's? Ik ben echt een ramp met ebayquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef Mirjam het volgende:
viis.ee blijkt niet meer naar nederland te shippen
nailpolishelegance (r93) , maiandjays is er kennelijk mee gestopt ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Weten jullie nog een goeie ebayshop voor zoya's? Ik ben echt een ramp met ebay
JP Beauty Supply is een aanrader! Supercommunicatie!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Weten jullie nog een goeie ebayshop voor zoya's? Ik ben echt een ramp met ebay
Hoezo raar?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
wat een raar sollicitatiegesprek
En lin, alles is goor na het tandenpoetsen behalve water en koffie
jawel, dat wel!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:05 schreef Lindytje het volgende:
SQ: raar, maar, hoe ging het? Heb je er een goed gevoel over??
Die is tijdelijk offline, wilde daar in eerste instantie al bestellen ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JP Beauty Supply is een aanrader! Supercommunicatie!
Oke! Nou, tot snel is altijd goed hequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, dat wel!
Ze zeien ook tot snel enzo
Maar ze stelden geen enkele persoonlijke vraag, alleen maar over ervaring met systemen en dat bepaalde dingen in mijn CV niet relevant waren voor de functie, like duh!
Maar het zijn IT-mensen, daar kan het ook aan liggen
Daar zal het zeker aan liggenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, dat wel!
Maar ze stelden geen enkele persoonlijke vraag, alleen maar over ervaring met systemen en dat bepaalde dingen in mijn CV niet relevant waren voor de functie, like duh!
Als ze maar blij met je zijn toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jawel, dat wel!
Nagellak in neerzettenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die displayheb er nu eentje staan van de Pirates collectie, mooi maar wat doe je er mee
Yep en nu krom door het vervoerquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wou net zeggen, die van Pirates is toch compleet van karton?
Heb nog wel dozen voor de kat vol met piepschuim, net een ballenbakquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kat is ook blij met faal
[ afbeelding ]
begin volgende week, als ik in Rome benquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm en wanneer weet je meer? Of nemen zij contact op?
Hoop dat het iets wordt
Dat is juist goed! Dan sta je daar echt zoquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
begin volgende week, als ik in Rome ben
ja, of zo vanquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is juist goed! Dan sta je daar echt zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
einz einz!!
Nee.quote:
Muppetsquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://neglelakkmani.com/2011/05/18/opi-holiday-2011-the-muppets/
Opi Muppets lakjes![]()
Oooooooooooooohhhhquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Opi Muppets lakjes![]()
Of ze geven een hele domme reden en dan sta je vanquote:
Hakmesgrijs?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
muppet lakjes, laat me raden: kermitgroen, misspiggy roze, gonzo blauw, elmo rood, een paarse ennn?
gelukkig heb ik morgen om 13:00 nog een sollicitatie, kunnen jullie nog meer duimenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of ze geven een hele domme reden en dan sta je van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel mogelijkheden![]()
![]()
HEBBUH HEBBUHquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Opi Muppets lakjes![]()
Wees blij dat het je ex is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam er trouwens vandaag achter dat mijn ex een drieling heeft. EEN DRIELING!!!![]()
![]()
SAY WHUTquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam er trouwens vandaag achter dat mijn ex een drieling heeft. EEN DRIELING!!!![]()
![]()
Dat lijkt me echt zo verschrikkelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
In het kader van "dan ben je dr maar in één keer vanaf" wil ik best een leuke jongen en meisje tweeling. Maar een drieling? Oh men hahaquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
een tweeling lijkt me nog tof, maar een drieling?
Zijn trouwens door hormoonbehandelingen zwanger geworden, dus vandaar
Zou 1 al teveel vindenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
een tweeling lijkt me nog tof, maar een drieling?
Zijn trouwens door hormoonbehandelingen zwanger geworden, dus vandaar
buste + heup. beter iets te wijd dan iets te smalquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou 1 al teveel vinden.
Hm. Wil kleding bestellen, maar met de matentabel zit ik wat buste en heup betreft op de ene maat en wat taille betreft op de andere maat. Welke te kiezen...
tevens. Ik heb ze ook soms, hard tegen je smoel meppen helpt ook prima!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:02 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand hoe je van zenuwtrekjes in je gezicht af komt? Is dat vermoeidheid ofzo?
Mijn buste en heup zijn een kleinere maat dan mijn taille...quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
buste + heup. beter iets te wijd dan iets te smal
Whehe heb net een half uur lang met mn vuist in mn wang geduwd gezeten, volgens mij is het nu een beetje klaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tevens. Ik heb ze ook soms, hard tegen je smoel meppen helpt ook prima!
oh sorry, ik ging automagisch uit van mijn eigen toestand...quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn buste en heup zijn een kleinere maat dan mijn taille....
Buste is zelfs nog wat kleiner. Dat is mijn zorg een beetje, dat ik niet genoeg tiet heb om de boel op te vullen. Maar te strak in de taille is inderdaad ook niks.
*aait* doorzetten, je kunt het!quote:
ik zal meteen de gene even wegnemen met de pics die ik zojuist van de koninginnedag kreeg toegestuurdquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
schagelnaartje, dat vraagt wel full body pics
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
schagelnaartje, dat vraagt wel full body pics
crap, als zelfs ik mezelf durf te vertonen heeft niemand nog een excuusquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
Ech nie
Hoewel ik je koninginnedag-kleding prachtig vind.
Maar ik heb gewoon de bouw van een kind, daar komt het op neer
Awww....quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
crap, als zelfs ik mezelf durf te vertonen heeft niemand nog een excuus
Karaokequote:
will doquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awww....
Ik heb nog wel een duckfacefoto.
post ze een fucking foto waar iedereen kut op staat behalve zij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe sexy.Feestje was wel tof
quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
post ze een fucking foto waar iedereen kut op staat behalve zij.
jamaar, jij hebt volgens mij een eigendunk probleem.... terwijl het helemaal niet nodig is!quote:
Oh ja, dat sowieso. Maar ik ben ook niet fotogeniek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, jij hebt volgens mij een eigendunk probleem.... terwijl het helemaal niet nodig is!
Scheelt, die vind ik zelf ook leuk.quote:
Dat is echt een leuke fotoquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Feest was zó tof, er waren opblaasbeesten
[ afbeelding ]
dat vind ik ook van mezelf. Dus er is nu geen reden meer om geen foto te posten!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh ja, dat sowieso. Maar ik ben ook niet fotogeniek.
Wat mij betreft: Heb echt gezocht.. Maar kan niks vinden dat ik representatief vind.. Oftewel: Drempel is een beetje te groot denk ik. I iz watje...quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat vind ik ook van mezelf. Dus er is nu geen reden meer om geen foto te posten!
Kijk ze kort haar hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
from the vault: SQ & Mark Foggo
[ afbeelding ]
hmm okee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat mij betreft: Heb echt gezocht.. Maar kan niks vinden dat ik representatief vind.. Oftewel: Drempel is een beetje te groot denk ik. I iz watje...![]()
(vind het ook niet prettig als er foto's van mezelf hier op het forum staan... Niet zozeer om hoe ik er uit zie, maar wat betreft privacy. Wil net doen of ik die heb)
Sorry
DWYN JE BENT EEN BABE!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik (r) en mijn lieve kleine zusje
Maar maken die pics je niet traceerbaar? Is een soort bevestiging toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmm okee.
snap het wel, maar vind het wel jammer... ik durf juist picca's hier te posten omdat ik weet dat ik hier niet traceerbaar ben
Thanks, was dat maar zo makkelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DWYN JE BENT EEN BABE!!!
Props voor de pic en zet die onzekerheid opzij gvd!
waar begin je dan met zoeken als je geen naam hebt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar maken die pics je niet traceerbaar? Is een soort bevestiging toch?
Het is schijnveiligheid hoor, met mijn geboortedatum en woonplaats in m'n profiel ben ik redelijk herkenbaar. Maar toch... Hou mezelf graag voor de gek.
Hahaquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
uit de serie pimp my....
pimp my koffieroerstaafje!
[ afbeelding ]
Da's waar. En ik gebruik hier een nickname die ik nergens anders gebruik (had in het verleden een nickname die traceerbaar was. Heb ook daadwerkelijk iemand gehad uit het echte leven die een beetje stalkerig gedrag vertoonde en mijn nick gebruikte om me te volgen op inet).quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar begin je dan met zoeken als je geen naam hebt?
Whehe! Ben je rechts of links?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:08 schreef Dwyn het volgende:
In de categorie: wij zijn helemaal geen toeristen!
[ afbeelding ]
Nice!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:08 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ [/url] ]
Zo gaaf zie ik er normaal dus niet uit.
En minder chic, maar enorm naar m'n zin.
[ [[/url] ]
Ook ongeveer een jaar geleden. In m'n element en met scheefgezakte helm
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:08 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Oh my, een fotomodel!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo gaaf zie ik er normaal dus niet uit.
En minder chic, maar enorm naar m'n zin.
Ook ongeveer een jaar geleden. In m'n element en met scheefgezakte helm
ik zou je gewoon nooit herkend hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:10 schreef princess-a het volgende:
In de categorie "weet zelf ook niet wat ik daar aan het doen was want dronken" heb ik er ook 1
[ afbeelding ]![]()
Let vooral op mijn tetten/taille verhouding die echt treurig is
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die in het midden!![]()
Nee, geintje. Ik ben links.
Hahahaquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou je gewoon nooit herkend hebben
Heeft wel gewerktquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahaha
Het ging toch ook om shitshots van jezelf plaatsen zodat Nagelschaartje ook zou durven?![]()
done!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Haha, die foto's ben ik ook wel erg trots op.
Maareh, kunnen jullie ze uit jullie quotes halen? Ga ze zo weer weghalen
Thanks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:12 schreef princess-a het volgende:
[..]Je ziet er echt uit als een leuk stoer wijf
Thanksquote:
Och, het is ondertussen donderdag, dus bijna weekend.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:26 schreef Lindytje het volgende:
Slaap lekker allemaal!!
Oh, en de quote is verwijderd hoor
O da's kut zeg. Blijven liggen dus, hopelijk gauw verbetering.quote:Op donderdag 19 mei 2011 06:35 schreef milka82 het volgende:
Lig je g*tverdeg*tver vanaf drie uur wakker,misselijk als de hel en megalast van blaas...... wordt een leuk telefoontje naar baas zometeen.....aaargh,ben echt in een killing state of mind nu,maw poepsjachie!
die oorbellen waren om dingen mee te pimpen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:49 schreef Sharana_LV het volgende:
die fotos![]()
![]()
sq die bunny oorbellen
sq de rest van de fotos
foto van nagelschaartje gemist
Ja hoor, maar er staat me iets van bij dat ze op vakantie is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:25 schreef Sokkepok het volgende:
Weet een van jullie misschien of Joysa te vertrouwen is?
Ik zou 2 lakjes van haar overkopen en heb ook al betaald, maar heb tot dusver nog niets gezien.
Anderhalve week geleden nu. Ze reageert ook niet op haar PM >.<
Joysa is te vertrouwen hoor, maar ze idd volgens mij idd op vakantie..quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:25 schreef Sokkepok het volgende:
Weet een van jullie misschien of Joysa te vertrouwen is?
Ik zou 2 lakjes van haar overkopen en heb ook al betaald, maar heb tot dusver nog niets gezien.
Anderhalve week geleden nu. Ze reageert ook niet op haar PM >.<
Hmn, dan heeft ze schijnbaar niets opgestuurd voordat ze op vakantie is gegaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja hoor, maar er staat me iets van bij dat ze op vakantie is.
Fijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben net in mijn woning geweest![]()
Het is al bijna af
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben net in mijn woning geweest![]()
Het is al bijna af
Joysa post wel in andere topics nu dus misschien even een DM sturen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:52 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Hmn, dan heeft ze schijnbaar niets opgestuurd voordat ze op vakantie is gegaan.
Lekker -_-'
Hehe, TD heeft niet wat ik wil. En de ene ebayshop mailt niet terug, en de andere is tijdelijk inactiefquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*aait* doorzetten, je kunt het!
klopt ze is aan het bevallen, en die andere zijn de shipping costs:quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehe, TD heeft niet wat ik wil. En de ene ebayshop mailt niet terug, en de andere is tijdelijk inactief
Ja ik zag al dat ze aan het bevallen was. Nouja, niet letterlijk danquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
klopt ze is aan het bevallen, en die andere zijn de shipping costs:
Shipping & handling for one bottle is $6.49, two bottles is $8.99, three bottles is $10.99, four bottles is $12.99, five bottles is $13.99, six bottles is $15.99, seven bottles is $16.99, eight bottles is $17.99, nine bottles is $18.99, ten bottles is $20.99, eleven bottles is $22.99, and twelve bottles is $23.99. If you need a quote for more please let me know.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik zag al dat ze aan het bevallen was. Nouja, niet letterlijk dan
Bedankt meis
Yeps, van R93quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:41 schreef Mss het volgende:
Maar dat zijn dus de shipping kosten van nail polish elegance?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |