Fotooooquote:Op maandag 16 mei 2011 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn blonde kapsel was de grootste faalDat geef ik ook graag toe
Ik ga nooit meer blond
quote:
Nice !!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De kleur klopt het best op de linkerkant van m'n haar. Allemaal tinten van heel lichtgoudblond tot donkergoudblond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nice !!
Ooo mijn blonde koppie had ik al eens gepost maar euh.. nog even in een spoiler danMooie kleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je nu hebt staat je inderdaad wel wat mooier
maar je kunt het prima hebben!
Ik vind jullie foto's zo leuk van jullie tienerkapselsIk heb het ook rood gehad en paars
en ik heb het een keer kort geknipt. Uit die tijd is er maar 1 foto, dus dat zegt al hoe blij ik ermee was. Kort haar bij mij is
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ieps, 35 lakjes eruit gehaald.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Owh, het is al gelukt.![]()
Vanavond ga ik mijn stash saneren denk ik.
Fotoooquote:Op maandag 16 mei 2011 18:45 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook rood haar gehaden een half emo kapsel
OMG, die puntschoenen.quote:
http://www.nailgal.com/th(...)keywords=on&type=ANDquote:Op maandag 16 mei 2011 23:17 schreef Mss het volgende:
Weten jullie een goede site voor Zoya swatches?
Van dattum. Seriously, Eskuu, waar heb je dat vandaan joh??quote:
BB had het vandaag op tv gezien en toen zijn we eens gaan googlenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Van dattum. Seriously, Eskuu, waar heb je dat vandaan joh??
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB had het vandaag op tv gezien en toen zijn we eens gaan googlen
Bwhehehehehehehequote:Op maandag 16 mei 2011 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BB had het vandaag op tv gezien en toen zijn we eens gaan googlen
Ga cocktails shaken of workshop taart maken, workshop sieraden maken... Of een dag naar de sauna...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Zuurtjes zijn stom, scherp randje doet dat m'n tong gaat bloeden. (En maakt dat dat snoepje heul ijzerig smaakt.)
En vrijgezellenfeestje regelen is nog best lastig. Eigenlijk.
Dagje musea aandoen in Amsterdam?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, dingen verzinnen is het punt niet. Daadwerkelijk mogelijkheden vinden is lastiger. (Vrij kleine groep, dus veel workshops vallen af. Dingen met voedsel zijn ook lastig, want mensen met uiteenlopende allergieën. Misschien moet ik maar iets "extreem sufs" gaan doen ofzo.)
hahaha, nu is dat nog romantisch jaquote:
Doc gaf me nieuwe meds en een verwijzing naar de neuroloog. Hoe gaat het met jou? Nog heel even hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Morning! Hoe is het bij de doc gegaan?
Whehehquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahaha, nu is dat nog romantisch jategenwoordig gaat het bij ons meer zo van; ....zet die tyfuswekker eens stil...
![]()
Hopen dat de meds gaan werken danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Doc gaf me nieuwe meds en een verwijzing naar de neuroloog. Hoe gaat het met jou? Nog heel even he
HALLO DAN !!!quote:
Hoe is het mopquote:
Dattum.... Lief had Michael Bubble als wekkertoon laatst, mijn eerste woorden in de ochtend waren:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahaha, nu is dat nog romantisch jategenwoordig gaat het bij ons meer zo van; ....zet die tyfuswekker eens stil...
![]()
Ik moest het woord even opzoekenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
jaja.... 'keten'... Niet de z met een t verwisselen he, engeltje!![]()
Wat super leuk! Het weer gaat vast heel erg meevallenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hopen dat de meds gaan werken dan
Ja hier prima, ga waarschijnlijk vrijdag alleen op reis naar familie, naar San Francisco.Zin in, ookal is de weersvoorspelling bout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |