Liefdequote:
Jarigquote:
Nee schat ik ben in de herfst jarigquote:
nou dan nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat ik ben in de herfst jarig
In oktober neem ik graag je felicitaties aanquote:
Dan moet je me er nog even aan herinnerenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In oktober neem ik graag je felicitaties aan
Ik kan nu wel inloggen, eindelijk, en kreeg de bevestigingsmail gisteravond laat nog, wel vrij snel na het veranderen van m'n ww.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:58 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb gister via e-mail die hele PSN procedure gestart, maar blijkbaar duurt het 24 uur voordat je een bevestigingsmail krijgt.
Even wachten dus.
En inderdaad, een PSP is vrij snel leeg. Even helemaal op laten laden voor je er iets mee gaat proberen.
Oh en goedemorgen.
Android tablets.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gamen op mijn Xoom die ik donderdag haal. Android
Patapon!quote:
Ik zie dat het woord "usability" nog steeds niet in het woordenboek van de gemiddelde Android-gebruiker voorkomt. Figures.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
USB
sd reader
Hoge resolutie
Market
Koppeling met mijn Google account
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie dat het woord "usability" nog steeds niet in het woordenboek van de gemiddelde Android-gebruiker voorkomt. Figures.
Waterquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goedemorgen, heb je al koffie of thee?
Ik noem even een aantal dingen op die alleen Android tabs hebben. Usability is gewoon goed, net zoals bij Android phones.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zie dat het woord "usability" nog steeds niet in het woordenboek van de gemiddelde Android-gebruiker voorkomt. Figures.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |