Vanuit de stad??? Is ze gekquote:Op maandag 16 mei 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit goed daar hoor, vriendin van me is wel een beetje zoals jij en die loopt wel eens 's nachts vanuit de stad daar heen.
Het is een stuk verder dan Overvecht, dat is 20min lopen, dat is al meer dan 20min fietsen. Het is niet zo onveilig dat ze iedereen aanranden en overvallen. Het is prima te doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanuit de stad??? Is ze gekM'n nicht van bijna 40 fietst het niet eens
. Niet dat het ver is, het is hemelsbreed even ver als Overvecht, maar het is gewoon een leeg, braakliggend, slecht verlicht stuk
Ik deed er 40 minuten over naar Overvecht hoor. En zo langzaam ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een stuk verder dan Overvecht, dat is 20min lopen, dat is al meer dan 20min fietsen. Het is niet zo onveilig dat ze iedereen aanranden en overvallen. Het is prima te doen.
Was het zoveel verder van mij naar jou? Want van Neude naar mij was in 15min te lopen, 20 min als ik aangeschoten was.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik deed er 40 minuten over naar Overvecht hoor. En zo langzaam ben ik nou ook weer niet.
Tien minuten extra ofzo. Ik heb het weleens gelopen en ik heb het toen gemetenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was het zoveel verder van mij naar jou? Want van Neude naar mij was in 15min te lopen, 20 min als ik aangeschoten was.
Aah, ik loop wel in een stevig tempo altijd, dat scheelt dan ook wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tien minuten extra ofzo. Ik heb het weleens gelopen en ik heb het toen gemetenwas iets van 4km/uur ofzo. Niet al te snel, maar ik ging dan ook even naar de wc bij de Bijenkorf of de Mac ofzo
In totaal 45 minuten, gemiddeld.
Accu te slecht? En aan de stroom laten tijdens het updaten helpt niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Tof, dat PSN weer online is. M'n PSP werkt ook lekker mee. Aanzetten. Batterij leeg, want die loopt blijkbaar leeg als hij in de kast ligt. Aansluiten op netstroom. Naar PS Store. Software-update. Welja, elke keer hetzelfde gemuts. Update installeren. Wachten. Wachten. Overal mee akkoord gaan. Batterijniveau te laag, zooi kan niet worden geïnstalleerd. En zonder update kom je niet in de PS Store. Tijdje wachten. Batterij staat op 2 v/d 3 streepjes. Opnieuw proberen. Zooi weer installeren. Wederom batterijniveau te laag. WTF? En dit herhaalt zich al een uur ofzo
Klote-apparaat.
Ik mis er dus toch niets aan, dat blijkt wel weerquote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Tof, dat PSN weer online is. M'n PSP werkt ook lekker mee. Aanzetten. Batterij leeg, want die loopt blijkbaar leeg als hij in de kast ligt. Aansluiten op netstroom. Naar PS Store. Software-update. Welja, elke keer hetzelfde gemuts. Update installeren. Wachten. Wachten. Overal mee akkoord gaan. Batterijniveau te laag, zooi kan niet worden geïnstalleerd. En zonder update kom je niet in de PS Store. Tijdje wachten. Batterij staat op 2 v/d 3 streepjes. Opnieuw proberen. Zooi weer installeren. Wederom batterijniveau te laag. WTF? En dit herhaalt zich al een uur ofzo
Klote-apparaat.
haha, mijn broertje kocht net een ps 3 toen psn down ging.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Klote-apparaat.
Ik denk het. Zo vaak heb ik dat ding nou ook weer niet gebruikt. Hij hangt al anderhalf uur aan het infuus, dat is het niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Accu te slecht? En aan de stroom laten tijdens het updaten helpt niet?
Nu sjouw je zo'n monsterlijke oplader met je mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:17 schreef Capstan het volgende:
Vroeger (ja, ik weet het...) stopte je gewoon een paar batterijtjes in je Game Boy en de pret kon beginnen
Het is inderdaad geen gezicht. Volgens mij is die oplader wel kleiner dan een oer-Game Boy, maar tochquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu sjouw je zo'n monsterlijke oplader met je mee.
En daarom speel ik alleen spelletjes op de pc.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:31 schreef CherryLips het volgende:
'Even een spelletje spelen.' Goed, twee uur later
spelletjes op de pc? die moet je ook geregeld updaten..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:35 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarom speel ik alleen spelletjes op de pc.Steam
Die moet je elke KEER updaten!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
spelletjes op de pc? die moet je ook geregeld updaten..
ik speel wel gewoon spelletjes met vrouwen
Dat doet Steam lekker op de achtergrond als je niet aan het gamen bentquote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
spelletjes op de pc? die moet je ook geregeld updaten..
ik speel wel gewoon spelletjes met vrouwen
Liefdequote:
Jarigquote:
Nee schat ik ben in de herfst jarigquote:
nou dan nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat ik ben in de herfst jarig
In oktober neem ik graag je felicitaties aanquote:
Dan moet je me er nog even aan herinnerenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In oktober neem ik graag je felicitaties aan
Ik kan nu wel inloggen, eindelijk, en kreeg de bevestigingsmail gisteravond laat nog, wel vrij snel na het veranderen van m'n ww.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:58 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb gister via e-mail die hele PSN procedure gestart, maar blijkbaar duurt het 24 uur voordat je een bevestigingsmail krijgt.
Even wachten dus.
En inderdaad, een PSP is vrij snel leeg. Even helemaal op laten laden voor je er iets mee gaat proberen.
Oh en goedemorgen.
Android tablets.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gamen op mijn Xoom die ik donderdag haal. Android
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |