Dealquote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik doe er een uur over [ afbeelding ] Volgende keer graag wat eerder [ afbeelding ]
half4 vandaag duhquote:Op maandag 16 mei 2011 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoelaat moet je werken dan? 4 uur zeker? Want dat haal ik net niet om bij de subway te staan.
ik pak gewoon afquote:Op maandag 16 mei 2011 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh duhuhuhuhuh. Kom hem wel voor je neus opeten. Als ik dat durf.
En dan niet eens een broodje voor hem meenemen..quote:Op maandag 16 mei 2011 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh duhuhuhuhuh. Kom hem wel voor je neus opeten. Als ik dat durf.
Ik weet toch niet welke hij wil.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan niet eens een broodje voor hem meenemen..Wreed.
post dan iets onzinnigs..quote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil iets zinnigs posten maar ik weet niet zo goed wat.
Ik heb het gisteren gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef HappyBob het volgende:
Ik was even The Ultimate Dance Battle kijken [ afbeelding ]
die heb ik gisteravond gekeken. maar niet tot het einde. wie ligt eruit?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef HappyBob het volgende:
Ik was even The Ultimate Dance Battle kijken [ afbeelding ]
Ik heb een hekel aan al die reclamesquote:
Team Koen en Roemjana. Ze moesten tegen Team Rinus battelen. (lastig om van Engelse woorden Nederlandse werkwoorden te makenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik gisteravond gekeken. maar niet tot het einde. wie ligt eruit?
Gevechtenen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan al die reclamesDus kijk het altijd pas later.
[..]
Team Koen en Roemjana. Ze moesten tegen Team Rinus battelen. (lastig om van Engelse woorden Nederlandse werkwoorden te maken)
Als je gevechtenen gebruikt gaan mensen dat misschien overnemen. Dan word je een trendsetter.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Strijden klinkt beter naar mijn mening
Maar als ik het nu gebruik neem ik het van jou over..dus ben jij de trendsetterquote:Op maandag 16 mei 2011 16:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als je gevechtenen gebruikt gaan mensen dat misschien overnemen. Dan word je een trendsetter.
je mist niks hoor..quote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef sharr het volgende:
Ik ben nog nooit in mijn leven bij de Subway geweest
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef sharr het volgende:
Ik ben nog nooit in mijn leven bij de Subway geweest
Oh is dit nu iets om elke keer te emo.giffen naar mijquote:
Jaquote:Op maandag 16 mei 2011 16:16 schreef Creeg het volgende:
[..]
Oh is dit nu iets om elke keer te emo.giffen naar mij
Luister niet naar deze manquote:
Okequote:
of in ieder geval tot je een andere UI neemtquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of in ieder geval tot je een andere UI neemt
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:16 schreef Creeg het volgende:
[..]
Oke
ui staat er alleen vandaag nog, morgen gewoon weer de normale
?quote:
Ohquote:Op maandag 16 mei 2011 16:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja die emogif ik ook even omdat hij me wakker belde
ik typte een beetje langzaamquote:
Geachte heer HappyBob,quote:Op maandag 16 mei 2011 16:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Luister niet naar deze man![]()
Voor ik Subway leerde kennen was mijn leven niets waard..ik wist het geluk niet te vinden. Zelfs fok kon die leegte in mijn hart niet opvullen. Nu zit ik weer op het goede pad..en telkens als ik mij down voel, haal ik een broodje bij de Subway en kan ik alles weer aan [ afbeelding ]
Net alsof ik iemand die de Subway niet kan waarderen, serieus neemquote:Op maandag 16 mei 2011 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geachte heer HappyBob,
Na het beschouwen van uw levensverhaal ben ik tot de conclusie gekomen dat u een zeldzame en zeer ernstige vorm heeft van een waardeloos kut leven.
De enige manier om hier van af te komen is uzelf van het leven te beroven.
Licht uw dierbaren in voor zover u deze heeft en vraag hen begrip voor uw beslissing.
Met vriendelijke groet,
Gianni61, psychotherapeut
subway broodjes zijn hetzelfde als apple producten:quote:Op maandag 16 mei 2011 16:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof ik iemand die de Subway niet kan waarderen, serieus neem
lekker bezigquote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Kaasachtige Substantie.
Nu het nummer nog![]()
![]()
Als jij een expositie hebt ergens kom ik kijken,quote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Kaasachtige Substantie.
Nu het nummer nog![]()
![]()
Niet haten op applequote:Op maandag 16 mei 2011 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
subway broodjes zijn hetzelfde als apple producten:
een gemiddeld product waar je wel de hoofdprijs voor betaald
maar verheerlijk subway zoveel je. ik ga nu toch naar huis
Mzzl
Wauwquote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Kaasachtige Substantie.
Nu het nummer nog![]()
![]()
Goedkoop zijn ze niet..maar dat is meestal zo als je buiten de deur eet. De vergelijking met Apple producten zie ik dus ook niet helemaal.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
subway broodjes zijn hetzelfde als apple producten:
een gemiddeld product waar je wel de hoofdprijs voor betaald
maar verheerlijk subway zoveel je. ik ga nu toch naar huis
Mzzl
Ziet er goed uitquote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Kaasachtige Substantie.
Nu het nummer nog![]()
![]()
Ziet er goed uitquote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Kaasachtige Substantie.
Nu het nummer nog![]()
![]()
Komt dat apparaat door Schijndel ?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
Nummer is op 90% ofzo man, ga wel kijken morgen. Vanavond ga ik iets anders doen
Whehe nee denk het nietquote:
Hmm. Nee, ik moet bekennen dat ik het ook wel eens meegezongen heb.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:36 schreef FreezePop het volgende:
Ben ik raar als ik Baby van Justin Bieber een enigszins vermakelijk liedje vind?
THOUGHT YOUD ALWAYS BE MIIINNEEE MIIIIIINEEEEEEEEEquote:Op maandag 16 mei 2011 16:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Nee, ik moet bekennen dat ik het ook wel eens meegezongen heb.
Ik ben zelf meer een Britney Spears fan.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:36 schreef FreezePop het volgende:
Ben ik raar als ik Baby van Justin Bieber een enigszins vermakelijk liedje vind?
vies dik vatsig wijf dat je bent!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Hit me boby one more time.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer een Britney Spears fan.
Mijn broertje en ik kunnen dat heel goed zingen samen. Mijn moeder heeft daar alleen een andere mening over. Ze riep iets met trommelvliezen gescheurd ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
THOUGHT YOUD ALWAYS BE MIIINNEEE MIIIIIINEEEEEEEEE
Bloempje bloempje ooooooh bloempje bloempje noooooooooquote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik kunnen dat heel goed zingen samen. Mijn moeder heeft daar alleen een andere mening over. Ze riep iets met trommelvliezen gescheurd ofzo?
Het is 3 x baby/bloempje, niet 2 keerquote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bloempje bloempje ooooooh bloempje bloempje nooooooooo
Ik heb de CD van Simon Webbe gekocht toen ik 16 was.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga me schamen in een hoekje dat ik dat weet.
Ik gedownload. Allebei.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb de CD van Simon Webbe gekocht toen ik 16 was.
Ik gekocht, in de winkel en met trotse kop gezegd dat het geen cadeau was. Ik luister hem soms nog en mijn moeder vindt hem ook geweldig. Niks om je voor te schamen.quote:
Haha, ik vind het stiekem ook nog steeds wel tofquote:Op maandag 16 mei 2011 16:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik gekocht, in de winkel en met trotse kop gezegd dat het geen cadeau was. Ik luister hem soms nog en mijn moeder vindt hem ook geweldig. Niks om je voor te schamen.
Precies, no worries.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, ik vind het stiekem ook nog steeds wel tof
Fotosquote:Op maandag 16 mei 2011 16:43 schreef Patje1987 het volgende:
Eindelijk heb ik mijn nieuwe auto, ben nu nog even druk bezig maar vanavond lekker rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:45 schreef Gridlok het volgende:
En voor de liefhebbers een Wallpaper versie.Lastig kiezen. Waspoeder of deze. Gewoon elke dag switchen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha is dat nu je achtergrond?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Lastig kiezen. Waspoeder of deze. Gewoon elke dag switchen dus.
Ja, n8n had de 1920 x 1080 versie voor me gemaakt. Ik vind dit soort kunst altijd wel vet, ook wat je in je fobo hebt staan.quote:
Hij heeft meer van die geile shit op deviantart :$quote:Op maandag 16 mei 2011 16:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja, n8n had de 1920 x 1080 versie voor me gemaakt. Ik vind dit soort kunst altijd wel vet, ook wat je in je fobo hebt staan.
Ik ben gevleeeidquote:Op maandag 16 mei 2011 16:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja, n8n had de 1920 x 1080 versie voor me gemaakt. Ik vind dit soort kunst altijd wel vet, ook wat je in je fobo hebt staan.
Straksquote:
Motherloversquote:Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef sharr het volgende:
Lyrics 'We should fuck eachothers moms?"
wat
Gebroken glas, overal!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef FreezePop het volgende:
Het is net een jungle sommige tijden ik vraag me af hoe ik er niet aan onderdoor ga.
Terug in de tijden op de boulevard van Lyndon, schopte ik routines en de omgeving paste er bij het was ik de abstracte en mij de vijf voeter. we schopte gekke stijlen dus stap van de frankfürterquote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef Patje1987 het volgende:
Laten we oude rapnummers vernederlandiseren hihi
Haha koningquote:Op maandag 16 mei 2011 17:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
dodencellen, wat weet een broeder nou.
Dat is geen hiphop, dat is gewoon een paar standaard zinnetjes vertalen. Onze shit gaat dieper.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef mc-Piel het volgende:
Vernederlandiseren van rapnummers? Daar hadden me boy Giester en ik een goedlopend topic over!
Ghetto Slang Translate
Als je nou eens wat verder kijkt dan je neus lang isquote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat is geen hiphop, dat is gewoon een paar standaard zinnetjes vertalen. Onze shit gaat dieper.
Ja diequote:Op maandag 16 mei 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pizzahut![]()
Die korst met kaas erin![]()
![]()
OOoooooOOoo wat grappig wel, waarom geen AH meer? Hebben ze je mishandelt gisteren ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik zo thuis ben, stuur ik een CV op naar zijn werk
Whehehehe, sowieso die korst, no matter which pizza.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja die![]()
![]()
en dan ook nog de Cheese Lovers pizza nemen met die korst
Heb je mn sig gezien ja?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef n8n het volgende:
[..]
hihi omdat je pizzahut ook lekker vind hihi
Ja mijn gezicht. Maar als je blij bent met een pic, wil ik die best voor je maken.quote:
Ja, dat hoopte ik al. Je gezicht, dus. Kijken hoe een baardje je staat. Pics, dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja mijn gezicht. Maar als je blij bent met een pic, wil ik die best voor je maken.
Nouu geestelijk welquote:Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OOoooooOOoo wat grappig wel, waarom geen AH meer? Hebben ze je mishandelt gisteren ofzo?
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouu geestelijk welmoest uur lang aanhoren over Ajax.
Maar nee ik wil meer uren maken en ik maak er nu maximaal 7 per week en bij AH gaat het niet meer uren worden.
Ik heb de oplossing.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:32 schreef sharr het volgende:
Tering, als ik elk uur accepteer wat ze me aanbieden qua werk, werk ik gewoon 40 uur per week
Oh, gniffel.gif/wupswups lol!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouu geestelijk welmoest uur lang aanhoren over Ajax.
Maar nee ik wil meer uren maken en ik maak er nu maximaal 7 per week en bij AH gaat het niet meer uren worden.
Eens moet de eerste keer zijn.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Sorry, ik kon de telefoon niet zo snel vinden.
zegge ze allemaalquote:Op maandag 16 mei 2011 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik haat niet, ik heb alleen lief.
welquote:Op maandag 16 mei 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar ik hoor niet bij allemaal dat weet jij ook
Ja dat het meestquote:Op maandag 16 mei 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, gniffel.gif/wupswups lol!Zou wel grappig zijn.
En AZ dan?
jawel jawel eindeloze presentaties van 9 tot half 5quote:
waarom ga je dan daar solliciteren doosquote:Op maandag 16 mei 2011 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat het meest
5-1 verliezen![]()
NouuOmdat de meeste wel weten waar ie werkt, vind ik dat idee niet zo fijn
die mensquote:
5-1quote:Op maandag 16 mei 2011 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat het meest
5-1 verliezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
Ja wel okeequote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beachhh![]()
hoe gaat ie met jou jongeman ?
En nu weet niemand waar je werkt?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat het meest
5-1 verliezen![]()
Jan..arbeiderquote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beachhh![]()
hoe gaat ie met jou jongeman ?
Ja nou ik moet werk en het is goed bereikbaar, volgens mij gevarieerdere uren dan in een normale winkel.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom ga je dan daar solliciteren doos![]()
![]()
[..]
die mens
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef K-Cash het volgende:
[..]
5-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flikker opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu komt niemand er toevallig langsquote:Op maandag 16 mei 2011 17:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En nu weet niemand waar je werkt?
[..]
Jan..arbeider![]()
Huh het was toch geen 4-1quote:Op maandag 16 mei 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het eerste waar de kindjes uit mn stageklas over begonnen was Ajax.
'Ze hadden gewonnen met 4-1!!!1!!!'
Zo mag ik het horenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja wel okeeelke dag een stapje in de goede richting toch
Broederquote:
Als zelfs een voetbalhater als jij de goede uitslag weet......quote:Op maandag 16 mei 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik tochDat zei een jochie.
Heb je hem billenkoek gegeven ?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik tochDat zei een jochie.
Ow, dan heb je mij nu ook niet meer nodig. Ik hoor het al.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Broeder![]()
ik hoor weer bij de maatschappij hoor
WAARquote:
Ik vond het schattig.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Als zelfs een voetbalhater als jij de goede uitslag weet......
Zie hierboven.quote:
jawellllllquote:Op maandag 16 mei 2011 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ow, dan heb je mij nu ook niet meer nodig. Ik hoor het al.
hehe goed bezig dusquote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jawel jawel eindeloze presentaties van 9 tot half 5was wel erg vermoeiend.. maar ik heb een groep collega's die erg aardig lijken zo op het eerste gezicht dus ik heb er zin in hoor
![]()
Alleen met opzet inderdaadquote:
Deze man betaalt gewoon belasting en allesquote:Op maandag 16 mei 2011 17:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Broeder![]()
ik hoor weer bij de maatschappij hoor
Weet niet wat beter is. Als ik niemand bekends verwacht te zien..dan let ik ook helemaal niet op, maar als ik er juist naartoe ga om iemand te zien dan ontkom je er niet aanquote:
Nu moet je mij niet onbewust bang proberen te maken met dat er een mogelijk is, dat iemand mij ooit kan komen opzoekenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet niet wat beter is. Als ik niemand bekends verwacht te zien..dan let ik ook helemaal niet op, maar als ik er juist naartoe ga om iemand te zien dan ontkom je er niet aan
Mag ik mee mag ik mee mag ik mee mag ik mee aaaah toeeeeeee mag ik als je blieft meeequote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef Beach het volgende:
NVIDIA aan mij
details weergeven 19:03 (0 minuten geleden)
mijn naam,
Our annual shareholder meeting is this coming Wednesday, May 18th, at 9am at corporate headquarters located at 2800 Scott Boulevard, Building E, Santa Clara, California 95050 in the Marco Polo room.
As one of our Club SLI members, I would like to extend an invitation to you and your family to join us.
For some, the procedural part of the meeting is interesting. For most, hearing about the company is always fun. And the demos are great.
Hope to see you there.
Thanks!
NVIDIA
Zal ik gaan of niet
Uiteraard Flipsje.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik mee mag ik mee mag ik mee mag ik mee aaaah toeeeeeee mag ik als je blieft meee
Die dingen gebeuren flipsquote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu moet je mij niet onbewust bang proberen te maken met dat er een mogelijk is, dat iemand mij ooit kan komen opzoeken
Bij twijfel zeker doenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef Beach het volgende:
NVIDIA aan mij
details weergeven 19:03 (0 minuten geleden)
mijn naam,
Lange tekst
Zal ik gaan of niet
Dan toch maar hopen dat de sollicitatie bij andere bedrijven door gaanquote:Op maandag 16 mei 2011 18:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die dingen gebeuren flipsDoe je niets aan [ afbeelding ]
[..]
Bij twijfel zeker doen [ afbeelding ] Ik zie een ARG7 meet aankomen
Pirate-editquote:Op maandag 16 mei 2011 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan toch maar hopen dat de sollicitatie bij andere bedrijven door gaan
Dat zou eng zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 18:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pirate-editNu weet alleen ik waar ik je kan vinden
Iets subtieler zou fijn zijn geweest.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou eng zijn![]()
Maar ik ga nu nog even bij een ander bedrijf solliciteren en dan kan je mij gelukkig nooit vinden
Met dat bedrijf kan ik in heel het land ingezet wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Iets subtieler zou fijn zijn geweest.
Voor subtiliteit is het nu een beetje laat hequote:Op maandag 16 mei 2011 18:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met dat bedrijf kan ik in heel het land ingezet wordenDus als ik niet op het forum of facebook meld waar ik zit, weet je niet waar ik op dat moment aan het werk ben
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voor subtiliteit is het nu een beetje laat he [ afbeelding ]
Als ik je zie natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
En wanneer kan ik deze verwachten?
Oja..volgende keer als ik in Utrecht uitga toch? Ik hoop dat je aankomend weekend vrij hebtquote:
Twijfel bij iedereen nuquote:
Hij gaat weer vrolijk op oude voet verder?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PM van Skippy, sinds wanneer heeft hij geen ban meer dan?
Ik vermoed sinds vandaag danquote:Op maandag 16 mei 2011 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PM van Skippy, sinds wanneer heeft hij geen ban meer dan?
Blijkbaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij gaat weer vrolijk op oude voet verder?
quote:
DUOquote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Beste student,
Bedankt voor je aanvraag Studiefinanciering en studentenreisproduct. Als je
inlogt kun je je aanvraag raadplegen door in het menu op 'Mijn wijzigingen' te
klikken.
Met vriendelijke groet,
Directeur Klantenservice,
Dienst Uitvoering Onderwijs
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
MBO-4 Journalistiek en communicatie
Welke?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef FreezePop het volgende:
Ik vind een eurovisiesongfestival liedje leuk
Niets om je voor te schamen.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef FreezePop het volgende:
Ik vind een eurovisiesongfestival liedje leuk
Doe ik wel vaker. Pas als ik meld dat ik niet meer weet hoe ik heet, moet je je zorgen gaan maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef Omdatappel het volgende:
Beach, wat zeg jij nou voor gekke dingen.
Oké.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker. Pas als ik meld dat ik niet meer weet hoe ik heet, moet je je zorgen gaan maken.
Boeiendquote:
Huh? Serieus?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Overigens als je serieus bent, pm/dm dan maar.
ik kom uit Brabant jaquote:Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Boeiendik luister niet van die Hollandse meezingers.
Toevallig wel ja, maar mn chicks hebben examens dus gaan niet uitquote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oja..volgende keer als ik in Utrecht uitga toch? Ik hoop dat je aankomend weekend vrij hebt [ afbeelding ]
Ik heb geen idee waar je het over hebt preciesquote:
Oh, op die manier. Nee, zo erg is het niet hoor. Het ging over wat je zei over The Voice.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt precies![]()
Mocht je iets serieus bedoelen, dan zie ik dat liever niet hier in het topic staan.
Oohquote:Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Nee, zo erg is het niet hoor. Het ging over wat je zei over The Voice.
Waar dacht je aan?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Oohik dacht stiekem aan wat anders zelf
Maar het lijkt me geeneens zo'n gek idee voor je hooralleen even die podiumangst overwinnen.
Niks boeiends verderquote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waar dacht je aan?
Of alleen al de microfoonangst.
Hmm, nouja, ik werk aan mijn podium- en microfoonangst dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Niks boeiends verder
Tja maar je weet toch nu dat dat niet nodig is!![]()
Kijk wat je bereikt hebt.
Hmm, lastig is dat! Ik weet hoe het voelt, maar dan wel iets anders denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
mooi
Ja, het gaat wel, nog steeds moe enzo![]()
Geklikt en weer weggeklikt.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef Beach het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)est/hoegaybenjij.xml
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Paradox wel. Ik gaf aan het liefst naar een donkere kroeg te gaan, toch leggen zij mij een situatie voor waarin een gevecht ontstaat in een club zónder optie de vraag over te slaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef Beach het volgende:
Jij hebt Pfeiffer gehad?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, nouja, ik werk aan mijn podium- en microfoonangst dan.
[..]
Hmm, lastig is dat! Ik weet hoe het voelt, maar dan wel iets anders denk ik.Hoewel ik gewoon als een gek ben doorgegaan toen ik Pfeiffer had, haha.
Die eerste vraag alquote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef Beach het volgende:
Haha, ik postte eens dat gifje. Hij meteen een UI ervan maken alles.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je K-Cash wasKut UI heeft ie.
Type Edwin/Laura.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef Beach het volgende:
Hetzelfdequote:Op maandag 16 mei 2011 19:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Type Edwin/Laura.!
Hoi trouwens.
Laura is er oud mee geworden.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Hetzelfde
Is dat een goed iets?
wat voor test?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef FreezePop het volgende:
De neuk. Ik eet van twee walletjes volgens deze test
Ja, anderhalf jaar geleden ofzo. Nog steeds wel last van soms. Ik had ook niet door dat ik het had, wilde me niet aanstellen als ik moe was, dus ik ben echt als een gek doorgegaan. Niet slim.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Jij hebt Pfeiffer gehad?Hoelang dan?
Ik weet niet wat ik heb, dokters konden niks vinden uit het bloedonderzoek en moet 8 juni weer naar het ziekenhuis voor een MRI scan![]()
Doe ik altijd.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef FreezePop het volgende:
De neuk. Ik eet van twee walletjes volgens deze test
Zelfde..maar bij veel vragen stond mijn keuze niet bij. Kuttest dus..ik ben veel meer dan een beetje gayquote:Op maandag 16 mei 2011 19:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Type Edwin/Laura.!
Wat een test.![]()
Hoi trouwens.
Oehquote:Op maandag 16 mei 2011 19:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Voor jou wil ik wel lesbisch worden.
Kan ik niets aan doen, ik hou er nou eenmaal vanquote:Op maandag 16 mei 2011 19:10 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
had je maar niet "ja" moeten invullen bij de vraag: houd je van piemels?
Ik wou mijzelf de eerste paar weken ook niet aanstellenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, anderhalf jaar geleden ofzo. Nog steeds wel last van soms. Ik had ook niet door dat ik het had, wilde me niet aanstellen als ik moe was, dus ik ben echt als een gek doorgegaan. Niet slim.
Je zei het ja. Ongelooflijk naar!Schiet niet op, al die nieuwe afspraken enzo.
bah bahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
80% van de volwassenen heeft ooit Pfeiffer gehad.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Jij hebt Pfeiffer gehad?Hoelang dan?
Ik weet niet wat ik heb, dokters konden niks vinden uit het bloedonderzoek en moet 8 juni weer naar het ziekenhuis voor een MRI scan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |