Books, moet je baarmoeder er helemaal uit? Dat hoeft helemaal geen zware operatie te zijn. Bij mijn moeder is ie ook vaginaal verwijderd (na een hb van 3) en zij stond twee weken later weer aerobicslessen te geven. Sterkte anyway!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:39 schreef simmu het volgende:
klinkt goed faja-lobi!
books, fijn dat er nu wat gebeurt! onderschat niet hoe zwaar de operatie en nasleep is hoor! mijn tante heeft het vaginaal 'laten' doen, ik weet niet of er veel verschil is, maar het was een zware operatie met een zware nasleep. niet om je te ontmoedigen, maar neem vooral vooraf ruime maatregelen rondom je herstel
goh het had mijn moeder kunnen zijn; die heeft ook al een jaar of 10 geen BM meer. En was ook vrij snel weer fit en op de been enzo...quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:24 schreef Ssserpente het volgende:
Ik lees hier regelmatig mee, maar vind het altijd lastig om iets zinnigs te stamelen. Ben daar niet zo goed in, sorry.
[..]
Books, moet je baarmoeder er helemaal uit? Dat hoeft helemaal geen zware operatie te zijn. Bij mijn moeder is ie ook vaginaal verwijderd (na een hb van 3) en zij stond twee weken later weer aerobicslessen te geven. Sterkte anyway!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan weinig hebben, mn stemming is redelijk, maar het is me allemaal gauw teveel.Fake it till you make it...
en sangdrax reageerde met dit:quote:I think your initial reaction was pretty typical of most people, me included. The first time I had a friend lose a child during childbirth, I was just unable to find anything to say and I didn't know how to react. I was taken back by the pictures as well. Later, my wife lost a baby to a miscarriage. She now works in a NICU and lives in a world where this type of thing is an unfortunately frequent occurrence.
So, when it happened to another friend later in life and I saw the familiar signs, I knew how to react and spent time with him looking at pictures and talking about it with him, bonding as parents really. It's horribly hard, but it does so much good. I can't think of anything in life more powerfully changing for a person than losing child. Few people appreciate just what it does to you, so when I have a chance to help someone that is struggling, I swallow hard and have that conversation.
Don't beat yourself up. Until you've gone through it or been close to someone who has, it's a difficult thing to understand. Good for you for being receptive to having your mind changed.
niemand die weet hoeveel pijn we hebben behalve wijzelf. en wij zijn wij. er is een wij en er is een ik en een jij. en er zijn onze kinderen en soms is het allemaal heel verwarrend en soms ook helemaal niet. en meestal weten we wel dat er ruimte is voor ik en jij en wij.quote:I want to thank your wife for working in a NICU. It's a very tough unit to work in. Thanks to people like your wife to treat my kid in a high-tech environment, I got to know one of my twin boys at least for a few months before he passed away. The NICU and child IC people went out of their way to try and save him. Without them, he'd been dead seconds after leaving the womb.
Dank je welquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:43 schreef chacama het volgende:
Nijna, als ik zeg dat het erbij hoort, heb je er misschien weinig aan, maar toch zeg ik het. Gewoon zodat je weet dat het niet aan jouw ligt. Dat je niet hoeft te denken: waarom deed ik nu zo? Of 'stom, hoor dat ik me nu zo uit het veld geslagen voel'. Want dat gevoel hoort erbij. Succes met alle kleine stapjes en ik wens je veel plezier van het weekend en hoop dat de begeleiding gaat helpen.
Ik duim voor je! Veel plezierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:10 schreef chacama het volgende:
[..]
gaat goed. Vanavond naar Concert at Sea. Kijken of de regen langs gaat.....
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb besloten even afstand van mijn ouders te nemen en dan vooral van moeder. Alleen weet ze dat zelf nog niet. Ik zit al de halve dag te huilen en dat kan ik eigenlijk niet bij hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |