quote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kweetniet, hij doet al een week een beetje raar en had laatst al heel even een klein stuipje..maar dit was echt met plassen kwijl, slierten schuim aan mijn armen en stuiptrekken en grommen en blazen en een enorm hoge hartslag
klinkt niet echt goedquote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kweetniet, hij doet al een week een beetje raar en had laatst al heel even een klein stuipje..maar dit was echt met plassen kwijl, slierten schuim aan mijn armen en stuiptrekken en grommen en blazen en een enorm hoge hartslag
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:37 schreef Barreltje het volgende:
hmmm...
misschien moet ik toch even m'n bedje in..
inslaap vallen tijdens een meeting is niet echt handig...
ik wil ook helpen!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo doorzichtig hoor
Ik doe het echt niet alleen maar voor knuffels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil ook helpen!
heb er alleen geen tijd voorDat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Is er zaterdag klusmeet?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
sterktequote:Op maandag 16 mei 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had net de dierenarts aan de lijn, die zei dat wat ik vertelde wel hoopvol klonk, omdat het niet heel lang duurde..
Nu kijkt ze weer verder wat het kan zijn, ze denken aan een epileptische aanval.
Gelukkig.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had net de dierenarts aan de lijn, die zei dat wat ik vertelde wel hoopvol klonk, omdat het niet heel lang duurde..
Nu kijkt ze weer verder wat het kan zijn, ze denken aan een epileptische aanval.
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wil ook helpen!
heb er alleen geen tijd voorwacht maar tot je 1 van mijn knuffels gehad hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan is die bbq bijzaakNeequote:![]()
wokjes reunie
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat is veel belangrijker.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wacht maar tot je 1 van mijn knuffels gehad hebt
dan is die bbq bijzaak
[..]
Nee![]()
wokjes reunie
Nog geen overvliegende heli's?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:47 schreef Solique het volgende:
Net een coke zero gehaald: voel nog niets, hoor nog niets, zie nog niets.
Reclame beloofd weer veel, je krijgt niets
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
Ze willen bloedonderzoek doen om de werking van zijn organen te testen...
Neequote:
Dat heb ik elke dag met Axe.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi, ik ben er weer. Het was erg leuk![]()
Alleen die camera gaat het niet lang maken bij mij![]()
[ afbeelding ]
Zelfs gewoon autofocussen is al te veel gevraagd blijkbaar. Tiefesding.
wat moet dat voorstellen ?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Koop een beterequote:Op maandag 16 mei 2011 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke reclame's zouden verboden moeten worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat heb ik elke dag met Axe.
Spuit ik Axe, komt er niks door het dak, niemand rent achter me aan ... ook niks
inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2011 14:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Zulke reclame's zouden verboden moeten worden.
Ja. Maar goed. Zo telt ie dus niet. Klotezooi. Maar goed, gelukkig is er ook genoeg wel goed gegaan hoorquote:
zelfs geen lekker smakend drankjequote:Op maandag 16 mei 2011 14:47 schreef Solique het volgende:
Net een coke zero gehaald: voel nog niets, hoor nog niets, zie nog niets.
Reclame beloofd weer veel, je krijgt niets
Oh jammer. Ik had net zo'n zin in taarten met bacillenstuif eroverheen. Gegarneerd met een mooie groene snotbriebelquote:Op maandag 16 mei 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn mama is de allerliefste! Ik ben ziekies en ze heeft me broodjes en drinken gebracht!
Twijfel of ik me ziekmeldt voor morgen
Wat betekend dat workshop taarten maken niet doorgaat voor mij
Dat welquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer. Ik had net zo'n zin in taarten met bacillenstuif eroverheen. Gegarneerd met een mooie groene snotbriebel
psssst reclame spreken niet altijd geheel de waarheidquote:
iewquote:Op maandag 16 mei 2011 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga me is naar huis slepen.
net een bak thee met extra suiker op, dus gaat goed komen :d
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:58 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga me is naar huis slepen.
net een bak thee met extra suiker op, dus gaat goed komen :d
Gisteren bij mij wel, hoor nog wel gedoe soms vanwege de drukte.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:03 schreef JJH het volgende:
Ik ga eens even de PS aanslingeren. Kijken of PSN het doet hier.
psst, jij dacht dat ik serieus was.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
psssst reclame spreken niet altijd geheel de waarheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Gisteren bij mij wel, hoor nog wel gedoe soms vanwege de drukte.
[..]
psst, jij dacht dat ik serieus was.We zullen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik spring ook wel EENS bij hoor!quote:
Hoi, ik ben er ook nog... alleen mogen we niks van de fout die die gekke man niet wil afleren zeggenquote:
Nou en?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi, ik ben er ook nog... alleen mogen we niks van de fout die die gekke man niet wil afleren zeggen.
Die mongool moet er gewoon mee nokken als hij serieus genomen wil wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi, ik ben er ook nog... alleen mogen we niks van de fout die die gekke man niet wil afleren zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |