bekende van je?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
toch drie doden bij die schietpartij...
Wat heb ik toch in een leuke buurt gewoond
daarom zit ik nu ook nog op de bank hequote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom zit ik nu ook nog op de bank he
ik hoop dat het niets ergs is... is Joris al oud?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
Poes is met baas naar de dierenarts inmiddels...
quote:
quote:
yw babequote:
je doet al genoegquote:Op maandag 16 mei 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hoop dat het niets ergs is... is Joris al oud?
[..]
Hij is nog maar 8...quote:Op maandag 16 mei 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hoop dat het niets ergs is... is Joris al oud?
[..]
daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 16 mei 2011 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
misschien heeft hij iets giftigs gegeten ?
om knuffels te scoren zekerquote:Op maandag 16 mei 2011 14:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om te kunnen helpen![]()
kweetniet, hij doet al een week een beetje raar en had laatst al heel even een klein stuipje..maar dit was echt met plassen kwijl, slierten schuim aan mijn armen en stuiptrekken en grommen en blazen en een enorm hoge hartslagquote:Op maandag 16 mei 2011 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
misschien heeft hij iets giftigs gegeten ?
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kweetniet, hij doet al een week een beetje raar en had laatst al heel even een klein stuipje..maar dit was echt met plassen kwijl, slierten schuim aan mijn armen en stuiptrekken en grommen en blazen en een enorm hoge hartslag
Delegerenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom zit ik nu ook nog op de bank he
wtfquote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kweetniet, hij doet al een week een beetje raar en had laatst al heel even een klein stuipje..maar dit was echt met plassen kwijl, slierten schuim aan mijn armen en stuiptrekken en grommen en blazen en een enorm hoge hartslag
quote:
Oh he jakkes zeg...quote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet iets heel ernstigs en lapt de dierenarts Joris weer snel opquote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |