Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

* DaMart schuift een boterham met aardbeien door naar MPG.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:44 schreef MPG het volgende:
Lunch: check
Koffie: check
Wok: uncheck
Aardbeien: uncheck
* Barreltje graait em snel even wegquote:Op maandag 16 mei 2011 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart schuift een boterham met aardbeien door naar MPG.
Want jij gaat het uit de lucht halen?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:47 schreef wel.o.k het volgende:
o leuk, collega op vakantie nou mag een project overnemen...
iets met ideal. snel wat bestellen dus als je bij abn zit
Hé!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
thanks voor de tip !!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:47 schreef wel.o.k het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan datquote:
donderdag is de dagquote:
Alleen als jij dan Villa KSC aanschaft.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je ook het bedrag op mijn spaarrekening met een factor honderd vergroten?.
* Crazy-M noteert in agenda.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan dat
[..]
donderdag is de dagals er dan een storing is weet ik van niets
er was laatst wel wat mogelijk via een beleggings rekeningquote:Op maandag 16 mei 2011 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je ook het bedrag op mijn spaarrekening met een factor honderd vergroten?.
er is altijd nog het ideal lek.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M noteert in agenda.
zorg dan dat ideal de betaling stort op je rekening ipv naar de verkoper
wtf haha, oftewel, 50 euro betalen voor iets van 70 en dan zeggen dat je 70 hebt betaald ?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is altijd nog het ideal lek.
voordat je bevestigt de pagina opslaan, bedrag aanpassen in de code, en dan je opgeslagen pagina versturen
iets bestellen voor 70,- en 7,- betalen.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf haha, oftewel, 50 euro betalen voor iets van 70 en dan zeggen dat je 70 hebt betaald ?
wat?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:47 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:00 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Zoals eerder gezegd heb ik donderdag een sollicitatiegesprek. Had ik net op werk niet veel te doen, zit wat te kijken op de website van die instelling om me wat in te lezen, gaat de telefoon van werk. Ik neem dus op, is het die instelling van komende donderdag
Ze moesten mij weliswaar/logischerwijs niet hebben, maar dit is natuurlijk wel weer leuke toeval.
alle ideal betalingen gaan straks over mijn serversquote:
hmmm...quote:Op maandag 16 mei 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alle ideal betalingen gaan straks over mijn servers
Vogeltjequote:
aah dan weet ik wie ik moet hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
donderdag gaan we wat omgooien.
hey vogelquote:
Ik weet waar ze staanquote:Op maandag 16 mei 2011 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
donderdag gaan we wat omgooien.
welke?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
moet een film van Shakespeare kijken voor Engels
Hoe ist?
McBethquote:
Dubbel glasquote:Op maandag 16 mei 2011 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
McBeth![]()
hij kijkt uit het raam van zijn slaapkamerraam.
Voor de abn welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Voor de abn wel
ik ken er 2 en daar mag ik nog komen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Papaaaa, ik heb al een schaafwondje!quote:
prins 6 was wel een beetje een mietje hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Papaaaa, ik heb al een schaafwondje!
The Merchant of Venicequote:Op maandag 16 mei 2011 13:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
weet iK niet, film is net begonnen, iets met 1596, joden en Venetië
Ik had er gisteren weer eentje, maar volgens mij is alleen die keuken al een reden voor jou om hem af te keurenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:17 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk wok, projectje: http://www.funda.nl/koop/(...)houderlaan-19/fotos/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |