Het is ook mijn eigen schuld, ik heb ze wel een keer gedaan maar er geen relatie mee. Toen geen zin in, nu wellicht wel. Dat ze het nu alsnog zeggen is natuurlijk ook eigenbelang zoals jij en HW zeggen. Maar ik doe niet anders, het is zoals dat voorbeeld van die kat en die speeltjes eerder.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die weten te melden dat ze mij neukbaar/relatiemateriaal vinden ALS 'iets' niet zo was. Als ze geen relatie hadden, als ze eerder wisten dat het kon, als ik niet een vriend van was. Dat soort mensen... mogen van mij meteen tegen de muur.
Nog erger was de meid die me 4 jaar na dato nog even vertelde dat ze toen nooit iets met me had gedaan, als ik het had geprobeerd, want ik was toen meer een broer voor haar. Terwijl ik uiteraard helemaal toen niet (en nooit niet) achter haar aan heb gezeten.
Vind ik niet, iemand is zelf verantwoordelijk voor het vernielen van zijn/haar relatie. Daar hoef jij een ander niet op te wijzen. De enige no-go area voor mij is als het relaties van vrienden zijn, dan ben ik iets voorzichtiger. Maar dat is alleen maar uit eigenbelang, ik kan ook mijn eigen vriendschappen ermee beschadigen.quote:
Die meid voelde zich heel wat, en moest zo nodig dat zeggen. Ik heb haar net niet neer gehoekt.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook mijn eigen schuld, ik heb ze wel een keer gedaan maar er geen relatie mee. Toen geen zin in, nu wellicht wel. Dat ze het nu alsnog zeggen is natuurlijk ook eigenbelang zoals jij en HW zeggen. Maar ik doe niet anders, het is zoals dat voorbeeld van die kat en die speeltjes eerder.
Ben het overigens helemaal eens met vrouwen die achteraf zeggen 'dat je meer als een broer bent'. Dat zeg je gewoon niet, houd dat anders maar lekker voor je. Dat zeggen ze alleen maar om de indruk te wekken dat ze echt wel gewild zijn. Waarom zou je het anders melden?
Precies, de enige reden waarom ik niet vreemd ga met de vriendin van een vriend, is vanwege die vriend. Ken ik die kerel niet, dan is het fair game en niet mijn probleem.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Nog even over deze:
[..]
Vind ik niet, iemand is zelf verantwoordelijk voor het vernielen van zijn/haar relatie. Daar hoef jij een ander niet op te wijzen. De enige no-go area voor mij is als het relaties van vrienden zijn, dan ben ik iets voorzichtiger. Maar dat is alleen maar uit eigenbelang, ik kan ook mijn eigen vriendschappen ermee beschadigen.
Onzin. Ik vraag er niet om dat een oud collega me ineens belt met de melding dat hij meer voor me voelt dan vriendschap, of dat ik een ex tegen het lijf loop die me ineens opbiecht dat ik écht serieus voor hem was en die dan maar naar huis gaat omdat hij zichzelf niet met mij vertrouwt, of dat een kennis mijn telefoonnummer aftroggelt van een vriendin en me gaat smsen, of een man met wie ik ruim een half jaar geleden heb gedate ineens weer tegenkom en bij wie ik blijkbaar ook veel meer betekende dan ik had gedacht en ga zo maar doorquote:
Je bent minstens net zo triest als de vreemdganger zelf, imo.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Vind ik niet, iemand is zelf verantwoordelijk voor het vernielen van zijn/haar relatie. Daar hoef jij een ander niet op te wijzen. De enige no-go area voor mij is als het relaties van vrienden zijn, dan ben ik iets voorzichtiger. Maar dat is alleen maar uit eigenbelang, ik kan ook mijn eigen vriendschappen ermee beschadigen.
Ik vind dat dubbel. Ik zou niet snel rotzooien met iemand die een vriendin heeft. Nog nooit gedaan ook en ook niet van plan.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, de enige reden waarom ik niet vreemd ga met de vriendin van een vriend, is vanwege die vriend. Ken ik die kerel niet, dan is het fair game en niet mijn probleem.
Wat je met die info gaat doen. Daar ben je wel zelf bij. Denk dat rival dat bedoeltquote:Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Onzin. Ik vraag er niet om dat een oud collega me ineens belt met de melding dat hij meer voor me voelt dan vriendschap, of dat ik een ex tegen het lijf loop die me ineens opbiecht dat ik écht serieus voor hem was en die dan maar naar huis gaat omdat hij zichzelf niet met mij vertrouwt, of dat een kennis mijn telefoonnummer aftroggelt van een vriendin en me gaat smsen, of een man met wie ik ruim een half jaar geleden heb gedate ineens weer tegenkom en bij wie ik blijkbaar ook veel meer betekende dan ik had gedacht en ga zo maar doorHeel vleiend, maar ook frustrerend.
Ik ben het dus echt daarmee oneens. Ik heb niets te maken met iemand anders haar relatie. Ik vraag hooguit of ze het echt zeker weet.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent minstens net zo triest als de vreemdganger zelf, imo.
Verder HW en Rival gefeliciteerd.
En weer pleite.
Als het een onbekende is, dan is het een ver-van-mijn-bed-show.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat dubbel. Ik zou niet snel rotzooien met iemand die een vriendin heeft. Nog nooit gedaan ook en ook niet van plan.
ik dacht de enige te zijn die er zo over denkt hier. Blijkbaar nietquote:Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bent minstens net zo triest als de vreemdganger zelf, imo.
Verder HW en Rival gefeliciteerd.
En weer pleite.
Als die meid vreemd gaat met mij, zou ze het ook doen als ik er niet op in ging, maar dan met een ander. Daarbij ben ik er niet om hun relatie te redden, dat moeten ze zelf doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat dubbel. Ik zou niet snel rotzooien met iemand die een vriendin heeft. Nog nooit gedaan ook en ook niet van plan.
Dan ben je gewoon een ego-tripper, jammer.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben het dus echt daarmee oneens. Ik heb niets te maken met iemand anders haar relatie. Ik vraag hooguit of ze het echt zeker weet.
Nee hoor, ik zorg ook heus wel dat zij een leuke nacht heeftquote:Op maandag 16 mei 2011 12:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een ego-tripper, jammer.
Same.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dit soort dingen beoordeel ik wel als ze aan de orde zijn, verschilt van geval tot geval eigenlijk.
Ik heb geen regelboek voor mezelf.
Nah. Ik vraag mij af of je het ook zo leuk zou vinden als het jou overkomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben het dus echt daarmee oneens. Ik heb niets te maken met iemand anders haar relatie. Ik vraag hooguit of ze het echt zeker weet.
[..]
Als het een onbekende is, dan is het een ver-van-mijn-bed-show.
Flirten is gewoon een vrijblijvend iets, dat doe ik dus ook met mensen die bezet zijn. Gaan ze erop in dan vind ik dat ook niet heel integer, maar dat is wel hun eigen fout. Achteraf ga ik dus ook niets ontkennen ofzo. Wie haar billen brandt...
Je werkt wel mee aan een eventuele breuk. Dat jij daarmee kan leven, prima. Ik zou het niet doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als die meid vreemd gaat met mij, zou ze het ook doen als ik er niet op in ging, maar dan met een ander. Daarbij ben ik er niet om hun relatie te redden, dat moeten ze zelf doen.
+1quote:Op maandag 16 mei 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'.
Dat is het ook: een leuke nacht. Als ik voor mezelf spreek, ga ik echt niet proberen om tussen die man en vrouw te komen, stoken, of hem "af te pakken". Zou ook geen relatie met iemand willen als ik dus al weet dat ie onbetrouwbaar isquote:Op maandag 16 mei 2011 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zorg ook heus wel dat zij een leuke nacht heeft
En als het initiatief van de ander af komt? Moet je ze dan in bescherming nemen?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah. Ik vraag mij af of je het ook zo leuk zou vinden als het jou overkomt.Ik ben nog steeds van het motto 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'.
[..]
Je werkt wel mee aan een eventuele breuk. Dat jij daarmee kan leven, prima. Ik zou het niet doen.
Als mijn vriendin de behoefte krijgt om vreemd te gaan, is de relatie toch voorbij, ook zonder het vreemdgaan. (even gedacht vanuit de situatie dat ik geen open relatie hebquote:Op maandag 16 mei 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah. Ik vraag mij af of je het ook zo leuk zou vinden als het jou overkomt.Ik ben nog steeds van het motto 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'.
[..]
Je werkt wel mee aan een eventuele breuk. Dat jij daarmee kan leven, prima. Ik zou het niet doen.
dat ik aan de andere kant gestaan heb, zal zeker aan mijn mening bijdragen.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Precies, als we toch de Bijbel gaan quoten: ben ik mijn broeders hoeder?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als het initiatief van de ander af komt? Moet je ze dan in bescherming nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |