We kunnen elkaar prima zwijgend verrot schieten / meppen / racen hoor.quote:
Dat zal kinderen leren om minder te zeuren!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
Wii Sports
Vind het wel zielig voor die kinderen die hun ouders de oren van het hoofd zeurden om een Wii. Die moeten hun hele bestaan Wii Sports spelen omdat die ouders zeggen 'Speel nou met dat ding, er zit toch een spelletje bij!? Weet je wat dat ding kost!?'
Met 10 minuten ben je al met die shit uitgespeeld
Autistquote:Op maandag 16 mei 2011 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Casual gaming.
Flikker op! Ik wil lekker in m'n eentje in m'n trainingsbroek voor de TV hangen en urenlang gamen zonder een woord te zeggen tegen iemand.
ik moet wel wat zeggen soms...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Casual gaming.
Flikker op! Ik wil lekker in m'n eentje in m'n trainingsbroek voor de TV hangen en urenlang gamen zonder een woord te zeggen tegen iemand.
Merkwaardig hoe de context de acceptatie bepaald. Als je dit tegen je zesjarige buurmeisje zou zeggen, zou het heel anders overkomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:58 schreef rival het volgende:
ik moet wel wat zeggen soms...
Don't cry, its just a game! en meer van dat soort dingen
ik vind het leuk.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wii Sports
Vind het wel zielig voor die kinderen die hun ouders de oren van het hoofd zeurden om een Wii. Die moeten hun hele bestaan Wii Sports spelen omdat die ouders zeggen 'Speel nou met dat ding, er zit toch een spelletje bij!? Weet je wat dat ding kost!?'
Met 10 minuten ben je al met die shit uitgespeeld
Gastquote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Merkwaardig hoe de context de acceptatie bepaald. Als je dit tegen je zesjarige buurmeisje zou zeggen, zou het heel anders overkomen.
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik niet, ik wil mijn team/guild genoten de huid vol kunnen schelden als ze zitten te falen
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In een team/guild is communicatie van groot belang.
hey niet zo he jij....quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
hey niet zo he jij....
soms is het noodzakelijk, lekker de hele lobby irriteren zodat ze gaan samenwerken om jou te vermoorden en dan heb je tenminste een hele groep achter je aan zitten
Lees die vraag nog een keer.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja wat? Of speel jij altijd alleen online?
Ander woord voor vrouwen!quote:
Als in een clan/guild?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
alleen in tegenstelling tot met een groep
Hoeft niet in een clan te zijn, kan ook een random groep zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als in een clan/guild?![]()
Wat denk je zelf?![]()
Je kan nog beter mod op FOK! worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |