ik heb dit ook een tijdje zo gezien, tot ik FPS ging spelen op de console...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn prima genres waar het wel goed werkt. Sportgames, Beat 'm up, Side-scrolling platform bijvoorbeeld. Maar andere genres zijn gewoon minder op de console (RPG, RTS, TBS, Shooters).
Ik had anders nog nooit van PvM gehoord, net als de rest hier.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
Dat is een andere naam er voor ja. Heb je goed opgezocht. Koekje?
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:09 schreef Pulzzar het volgende:
Het record van de langste slang stond altijd op ruim 10 meter, totdat men recent geleden een exemplaar aantrof die veel langer was.
De ultieme consolegames zijn toch echt deze:quote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn prima genres waar het wel goed werkt. Sportgames, Beat 'm up, Side-scrolling platform bijvoorbeeld. Maar andere genres zijn gewoon minder op de console (RPG, RTS, TBS, Shooters).
Dat Microsoft zijn koppeling tussen de xbox en pc qua FPS heeft opgegeven na initieële testen, spreekt boekdelen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb dit ook een tijdje zo gezien, tot ik FPS ging spelen op de console...
Vele hier haken al af bij PvP, je punt is?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had anders nog nooit van PvM gehoord, net als de rest hier.
Idd, ik speel alle shooters ook met de controller, en ik was ook altijd muis+keyboard, maar dat speelt gewoon niet lekker vanaf de bank. Dus ik heb dingen als Singularity op de PC gewoon met de controller uitgespeeld.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb dit ook een tijdje zo gezien, tot ik FPS ging spelen op de console...
Hier ook niet, maar ik wil wel een uitdaging. Daarom begin ik meestal al op normal/hard en speel het spel daarna nog een keer op hard/insanequote:Op maandag 16 mei 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik speel alle shooters ook met de controller, en ik was ook altijd muis+keyboard, maar dat speelt gewoon niet lekker vanaf de bank. Dus ik heb dingen als Singularity op de PC gewoon met de controller uitgespeeld.
Ik weet ook best dat het aim-assist heeft etc, maar het speelt gewoon prima weg, ik game om te ontspannen. niet om mijn e-penis te laten groeien.
Dat weet ik toch niet johquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb een paar weken geleden in een opwelling de hele Band Hero set gekocht, die staat hier nu nog in de doos op mijn werk.
Hij was van 199 naar 70 euro, ik kon het niet laten, maar wat moet ik er eigenlijk mee?quote:
Denken dat je muziek maakt?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij was van 199 naar 70 euro, ik kon het niet laten, maar wat moet ik er eigenlijk mee?.
Met je vrienden op feestjes geweldige nummers als "Happy Together" van The Turtles spelenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij was van 199 naar 70 euro, ik kon het niet laten, maar wat moet ik er eigenlijk mee?.
Casual gaming.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:52 schreef Mystikvm het volgende:
Met je vrienden op feestjes geweldige nummers als "Happy Together" van The Turtles spelen
Ik niet, ik wil mijn team/guild genoten de huid vol kunnen schelden als ze zitten te falenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Casual gaming.
Flikker op! Ik wil lekker in m'n eentje in m'n trainingsbroek voor de TV hangen en urenlang gamen zonder een woord te zeggen tegen iemand.
Jij gaat uit mijn lijst dan!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Casual gaming.
Flikker op! Ik wil lekker in m'n eentje in m'n trainingsbroek voor de TV hangen en urenlang gamen zonder een woord te zeggen tegen iemand.
Wii Sportsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |