Ja ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 11:44 schreef pgrferrari het volgende:
Maar moet het eigenlijk weer op gaan pakken
Heel af en toe nog eensquote:Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ookKom er ook niet aan toe momenteel.
Hey Bos, laat het maar een mooi voorteken zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 12:58 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Zoals eerder gezegd heb ik donderdag een sollicitatiegesprek. Had ik net op werk niet veel te doen, zit wat te kijken op de website van die instelling om me wat in te lezen, gaat de telefoon van werk. Ik neem dus op, is het die instelling van komende donderdag
Ze moesten mij weliswaar/logischerwijs niet hebben, maar dit is natuurlijk wel weer leuke toeval.
Ik hoop het.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Bos, laat het maar een mooi voorteken zijn![]()
Kan gebeuren, zeker als er zoveel mensen werken.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Misschien wel jammer, ze vroeg naar iemand, waarvan mij de naam totaal niets zei. Okee, er werken wel ruim 50 verschillende vrijwilligers daar, waarvan sommige er maar eens in de zoveel tijd zijn. Die persoon dus vermoedelijk ook, maar een collega kon haar wel helpen, dus..
Dushka!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Piscoletto! Mijn voorhoofd is zo strak als een blokjesschilderij van Mondriaan. Verbraaaaaaahnd.
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Piscoletto! Mijn voorhoofd is zo strak als een blokjesschilderij van Mondriaan. Verbraaaaaaahnd.
quote:
Meer rood met 2 blokjes, mijn ogen. En wat streepjes van de zonnebril!quote:
Dus ook in verbranding haal jij kunst! Meester heurr!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meer rood met 2 blokjes, mijn ogen. En wat streepjes van de zonnebril!
Bijna Brabant wel.
Ik herkende de vlag aan het plafond destijds niet bij het WK baanwielrennen. Shame on me!
Haaaaaaaaiquote:
Nee hoor, just the two of usquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie hier een beetje in voor leuke TT's en zo?
quote:
Die is druk met zijn huisquote:Op maandag 16 mei 2011 15:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die laatste heb ik al een hele tijd niet meer zien posten hier
Hij heeft nog niet eens de sleutelquote:
Wat heb je voor leuks gespot?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Nieuw volluk!!
Zo, bezoekje Aldi weer gehad. Teer ik de rest van de dag weer op.
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuks gespot?![]()
Nog leuke damesch gezien?
Neequote:Op maandag 16 mei 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toch niet achter de kassa bij de Aldi of wel?
quote:
Nee, deze zijn meer van het type GTST-Rosa. Keihard werken en ieder heeft z'n mankement.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toch niet achter de kassa bij de Aldi of wel?
Straks op Twitter!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat heb je voor leuks gespot?![]()
Nog leuke damesch gezien?
Rosa.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, deze zijn meer van het type GTST-Rosa. Keihard werken en ieder heeft z'n mankement.
Nog steeds, is DE drijvende kracht achter het succes van de soapserie ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rosa.Die hield heel Meerdijk bij elkaar!
Hier was dat eerst wel zo maar sinds een poosje wordt het echt steeds ordinairder en onvriendelijker. Ik had laatst een aanvaring met de bedrijfslijder, die kafferde me uit om niks, maar de Aldi heeft geen mail adres voor klachtenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:24 schreef Bos81 het volgende:
De aldi-kassadames zijn inderdaad vaak niet de mooiste, maar meestal wel gezellige tantes
Tenminste hier in de regio
RTL Boulevard, De Politie op je hielen en EO's De Wandeling is ook goed.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Ow, GTST volg ik niet.
Kan ik hier dan wel meekomen?
Boulevard probeer ik elke dag mee te pakkenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
RTL Boulevard, De Politie op je hielen en EO's De Wandeling is ook goed.
Ik heb alleen kennis van GTST uit de tijd van Linda, Roos en Jessica, en een beetje van begin 2000. Maar aangezien GTST een soort carroussel is waar verschillende verhaallijnen en personages tot vermoeiens toe voorbijkomen, is het niet moeilijk om er iets over te zeggen!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Ow, GTST volg ik niet.
Kan ik hier dan wel meekomen?
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb alleen kennis van GTST uit de tijd van Linda, Roos en Jessica, en een beetje van begin 2000. Maar aangezien GTST een soort carroussel is waar verschillende verhaallijnen en personages tot vermoeiens toe voorbijkomen, is het niet moeilijk om er iets over te zeggen!
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Bellatrix het volgende:
Er lag net een plant in de wcpot._! Was erin gevallen. Ik dacht dat iemand van ons gezin stiekem vegetarisch-zen was gegaan.
En ik ben van de generatie Hellen Helmink,Karin Dian en John Alberts.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb alleen kennis van GTST uit de tijd van Linda, Roos en Jessica, en een beetje van begin 2000. Maar aangezien GTST een soort carroussel is waar verschillende verhaallijnen en personages tot vermoeiens toe voorbijkomen, is het niet moeilijk om er iets over te zeggen!
Oja die belspeltrut!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gevolgd.
Maar een van mijn honden is wel es op de foto geweest met iemand uit GTST.
Dat blonde ding.
In het echt heet ze Gigi.
quote:
Is jouw hond er zo een die met elke bekende Nederlander op de foto wil?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Maar een van mijn honden is wel es op de foto geweest met iemand uit GTST.
Wat grappig.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen belspellen
![]()
Maar het buurjongetje dat ik meehad ging helemaal uit zn stekker want die keek dankzij zn moeder wel elke dag GTST dus die wist wel wie het was en wilde met haar op de foto
De favo van Bos en mij en van nog vele anderen was Wytske Kenemans. Later schitterde ze in Wipe Out.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat grappig.Maar toen belspellen nog op waren, ergens in 2005 geloof ik, had ik last van slapeloosheid en daarom keek ik 's nachts altijd tv, en daardoor kende ik haar goed. Het was dat of rijpe vrouwen.
Nee maar dat buurjongetje wilde zo graagquote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is jouw hond er zo een die met elke bekende Nederlander op de foto wil?
Dat was ook mijn favoriet. Maar na een tijdje was ze niet zo sympathiek meer, de roem heeft haar niet goed gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De favo van Bos en mij en van nog vele anderen was Wytske Kenemans. Later schitterde ze in Wipe Out.
Maar gelukkig blijft Sonia Perreira gewoon still going strong.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat was ook mijn favoriet. Maar na een tijdje was ze niet zo sympathiek meer, de roem heeft haar niet goed gedaan.
Zij is na Nico Dijksh00rn het beste wat de Nederlandse tv te bieden heeft, imo.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar gelukkig blijft Sonia Perreira gewoon still going strong.
Het is wansmaak, dus je hoeft geen zorgen te maken.quote:
Ik heb ooit nog een Wytske kloon aangemaakt toen er een andere fan mod werdquote:Op maandag 16 mei 2011 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De favo van Bos en mij en van nog vele anderen was Wytske Kenemans. Later schitterde ze in Wipe Out.
Goddank zegquote:Op maandag 16 mei 2011 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je gaat de komende tijd nog veel van ons leren. Er is meer dan Martin Gaus!
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is wansmaak, dus je hoeft geen zorgen te maken.
Van Boulevard?quote:
Winston Gerschtanovicitowiekonitisch.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Oh, andere hond is wel es op de foto geweest met de kinderen van een Boulavard presentator!
Ik zou jullie kunnen laten raden van welke presentator, maar tis een makkie als je de foto's ziet.
Neequote:
Oh nee die vind ik gruwelijkquote:Op maandag 16 mei 2011 15:36 schreef Bellatrix het volgende:
Doet Fiona Boulevard nog? Ik vind haar zo tof. Altijd bovenop de mode die meid.
En ik krijg spontaan uitslag van Daphne Deckers.quote:
Ik heb haar al tijden niet gezien. Zo jammer.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:36 schreef Bellatrix het volgende:
Doet Fiona Boulevard nog? Ik vind haar zo tof. Altijd bovenop de mode die meid.
Ja dat was echt een give away hequote:
Patty Brardquote:Op maandag 16 mei 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Van welke boulevardpresentator zouden die drie meisjes behalve dat blondje toch zijn?
Die heeft zich godzijdank maar 1 keer voortgeplant toch?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heeft zich godzijdank maar 1 keer voortgeplant toch?
quote:
Een officieel toedeledoki momentje dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb honger, mijn lunch was niet lekker dus die heb ik weggegooid
Ja exactquote:Op maandag 16 mei 2011 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een officieel toedeledoki momentje dus.
Ik ook, maar vandaag even niet! Had gehoopt dat dit een uitbrakdag werd na het kampioenschap vieren. Het verliep anders.quote:
Veeg de vloer met ze aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
Maar goed, ik ga arbeiten, au revoir Shosanna!
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, maar vandaag even niet! Had gehoopt dat dit een uitbrakdag werd na het kampioenschap vieren. Het verliep anders.
Ik hoop hetquote:Op maandag 16 mei 2011 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ooit komt er iets voorbij waar je wel wat van weet, toch?
Jij leest toch wel eens? VOlgens mij heb ik je wel eens zien posten in een boekentopic in TTK?quote:
Ja ik probeer veel te lezen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij leest toch wel eens? VOlgens mij heb ik je wel eens zien posten in een boekentopic in TTK?
toch?
Okee, ik lees nu De Tweeling van De Loo. Van Japin ligt De Overgave op de stapel "in bezit, maar nog te lezen"quote:Op maandag 16 mei 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik probeer veel te lezen.
Op dit moment lees ik het Slot van Kafka en Vazlav van Japin.
Okee, ik merk het vanzelf wel, ik hoor er inderdaad wisselvallige verhalen over.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
De Overgave vond ik niet zo, de Zwarte met het Witte Hart wel, ik ben niet onverdeeld fan.
En het is mn eerste Kafka , nav alle Murakami's die ik verslonden heb vorig jaar![]()
De Tweeling is wel ok geloof ik, dat is laaaaaaaaang geleden dat ik die gelezen heb
Ik probeer meestal wel iedere dag even te lezen. Meestal haal ik de 50 pagina's per dag, soms wel 100. Ja, er is ook wel een tijd geweest dat ik niet veel las, maar toen zat ik behoorlijk met mezelf in de knoop...quote:Op maandag 16 mei 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees meestal meteen alles van een auteur als ik een boek leuk vond![]()
Maar soms lees ik bij wijze van een boek per dag en dan weer maanden niet.
En ik lees wel gevarieerd, qua auteurs dan
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik probeer meestal wel iedere dag even te lezen. Meestal haal ik de 50 pagina's per dag, soms wel 100. Ja, er is ook wel een tijd geweest dat ik niet veel las, maar toen zat ik behoorlijk met mezelf in de knoop...
Haha, bekend probleem. Cd's luister ik meestal tegen het eind van de dag/ middernacht.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Maar ja, ik koop bv ook cd's en ik luister alleen nog maar radio
Ik zou een cd speler op mn slaapkamer kunnen overwegen idd.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, bekend probleem. Cd's luister ik meestal tegen het eind van de dag/ middernacht.
Ik piste in m'n broek na je verhaal over de Marco afschriftquote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een mobiele telefoon uit het jaar 0, die kan dat allemaal niet
quote:
Nou dat is zoooooooooooo fucking niet grappigquote:Op maandag 16 mei 2011 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik piste in m'n broek na je verhaal over de Marco afschrift
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
RTL Boulevard, De Politie op je hielen en EO's De Wandeling is ook goed.
Ja die kijk jij zeker he?quote:
Ja, ik heb dan ook veel vrije tijd. Maar meestal lees ik wel 's avonds. Ookal werk ik maar 3 uur per dag op dit moment.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaag moest halen!
En dan lees ik wel heel snel.
Ik werk fulltime, ik probeer wel elke vrijdag een paar uur lang in bad te lezenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb dan ook veel vrije tijd. Maar meestal lees ik wel 's avonds. Ookal werk ik maar 3 uur per dag op dit moment.
Dit is interessant. Hoe zorg je ervoor dat het water aangenaam warm blijft over zo'n lange periode?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik werk fulltime, ik probeer wel elke vrijdag een paar uur lang in bad te lezen
Heb je hem al zo ver voor het festival?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
CRAP, ik moet P & W van vrijdag nog terugkijken
Door elke keer de hete kraan een poosje aan te doenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit is interessant. Hoe zorg je ervoor dat het water aangenaam warm blijft over zo'n lange periode?
Ik bleef een tijdje terug hangen bij "De kist" van EO geloof ikquote:
Ik las echt héél iets andersquote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Door elke keer de hete kraan een poosje aan te doen
Vroeger had je op Omroep Brabant een programma wat De W@ndeling heette (volgens mij bestaat het niet meer). Maar dat programma was echtquote:
Zo simpel.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Door elke keer de hete kraan een poosje aan te doen
Maar jij zit dan wel weer in je inhaalfilmjaarquote:
Nee, die andere collega gaat niet meer, ze vindt het te duurquote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je hem al zo ver voor het festival?
Ah daar ben ik nog steeds zo nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
nav alle Murakami's die ik verslonden heb vorig jaar![]()
Ik kak een bischen in, nog 2 en dan de 100 gehaald!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar jij zit dan wel weer in je inhaalfilmjaar
Ik ben ook redelijk op weg met films de laatste tijd. Vrijdag nog Amelie gekeken, wat ik hier ook vrijdagavond postte. Die is echt geweldig.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar jij zit dan wel weer in je inhaalfilmjaar
Ja, als ik koud ga aanvoelen doe ik hem aan.quote:
Ga jij nou 1 of 2 keer?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, die andere collega gaat niet meer, ze vindt het te duur
Oh die moet ik ook nog zienquote:Op maandag 16 mei 2011 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk op weg met films de laatste tijd. Vrijdag nog Amelie gekeken, wat ik hier ook vrijdagavond postte. Die is echt geweldig.
Wil je dr een lenen?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah daar ben ik nog steeds zo nieuwsgierig naar.
Qwea is altijd heel druk met vingeren en zulksquote:Op maandag 16 mei 2011 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea blijft wel een beetje achter nu, hea.
2 keerquote:
Leren squirtenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea is altijd heel druk met vingeren en zulks
Echt doen. Ik was een beetje huiverig erover vanwege de taal, maar hij is echt zooo goed.quote:
Ik las het net elders jaquote:Op maandag 16 mei 2011 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Qwea is altijd heel druk met vingeren en zulks
Jawel, maar ik zie niet in, waarom ik er op moet reageren.quote:
Oh dat zou wel leuk zijn, maar ik heb nog een enorme stapel die ik moet lezen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je dr een lenen?
Zwabber heeft nog een hele berg van me ook.
Ik heb nog postzegels die nog een keer kunnen![]()
Zijn wel in het Engels though![]()
Amelie is tof!
Oh die heb ik ooit eens gekregen, moet ik 'ook nog kijken'quote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Chocolat vind ik ook een beetje zo een soort film qua sfeer.
Omdat ik hem getekend hebquote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie niet in, waarom ik er op moet reageren.
Ja maar dan zijn die zegels vast alweer gebruiktquote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat zou wel leuk zijn, maar ik heb nog een enorme stapel die ik moet lezen.
Misschien over een tijdje!
Die komen vast wel weer blanco terugquote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn die zegels vast alweer gebruikt![]()
Ik heb laatst het boek gelezen en de film van Nonneke gekregen en nog eens gekeken.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die heb ik ooit eens gekregen, moet ik 'ook nog kijken'
quote:
Oh hij is leukquote:
Nee hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh hij is leuk
Ik dacht dat het een hint was, nieuwe auto, nieuwe liefde, zoiets
Zwabberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Zwabbertquote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
dat ik niet veel post komt niet omdat ik hier zit, maar omdat ik veel school heb![]()
maar hoi
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik voel me nu overigens wel een beetje lullig oh-oh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik schrap je toch maar weer van mn kerstkaartenlijst
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
I know, maar alle kleine beetjes Zwabber helpenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
dat ik niet veel post komt niet omdat ik hier zit, maar omdat ik veel school heb![]()
maar hoi
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kutsmoes!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
M'n vader ging naar een feestje van Mercedes, ik ging mee. Daar kwam Marco
16 of 17 jaar geleden, voordat hij echt zo groot was.
Schei uit, jij hebt Marco op je afschriftenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kutsmoes!
Ik ben op zooooooo veel feestjes geweest in mijn platenzaaktijd.
Ik heb hem altijd ontlopen
quote:
Just shoot me nowquote:Op maandag 16 mei 2011 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schei uit, jij hebt Marco op je afschriften
Eet ze Bos!quote:
Qwea was kreupel naar de BCCquote:Op maandag 16 mei 2011 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea blijft wel een beetje achter nu, hea.
Wat was je kopen?quote:
Niet eens vingerend?quote:
Vingeren kost niks heaquote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat was je kopen?
Wel handig, vingeren ipv roken![]()
vanmiddag al gedaan. Ik kwam me bruut klaar. Boh gekquote:
Vingeren is extragratisch, keihandigquote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vingeren kost niks hea
Niks kopen, enkel tjekken. Ik koop onlijn
Heel je raam weer ondergesquirt?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
vanmiddag al gedaan. Ik kwam me bruut klaar. Boh gek
Maar ja, ik zit er wel een beetje mee. De buren hebben een vibo. Die kan ik niet betalen want ik heb mijn geld nog nietquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze kijken je alleen wel zo raar aan in het rookhok
Nee, de blauwe muurquote:
Jij mag niks meer zeggen over mijn ontmoeting met Marcoquote:
Zwabbiedabbiequote:Op maandag 16 mei 2011 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze kijken je alleen wel zo raar aan in het rookhok
Koop een dildo, dat is voordeliger, batterijen moet je ook kunnen budgetterenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ja, ik zit er wel een beetje mee. De buren hebben een vibo. Die kan ik niet betalen want ik heb mijn geld nog niet
Fuck you, BUSTA RHYMES rulesquote:Op maandag 16 mei 2011 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij mag niks meer zeggen over mijn ontmoeting met Marco
Ja maar die latino ook?quote:
Ik vind het nog steeds een heel leuk nummer en Busta kills the trackquote:
OOOOOOOH yes pleasequote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt hoe ik aan mijn username kwam.... zien?
Ik d8 een ander filmpje met bovenstaand onderwerp.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
Jaquote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
falen tijdens het typen van qwerty?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
ooh kak. Nou, vooruit. Zwab, ondanks dat je 12 bent mag je hem ook zienquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
http://s293.photobucket.c(...)urrent=VIDEO0019.mp4
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
http://s293.photobucket.c(...)urrent=VIDEO0019.mp4
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Zwab lacht en ik snap m niet dus het antwoord op mijn vraag is ja![]()
Oh noes, als er maar geen nerds in de bus zittenquote:
Ik vind nerds vaak sexy en handigquote:Op maandag 16 mei 2011 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oh noes, als er maar geen nerds in de bus zitten
Nou zwab, hier heb je je oude fietsquote:
Niet , jou zou ik koesteren en houdenquote:
What else is newquote:Op maandag 16 mei 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet , jou zou ik koesteren en houden gebruiken
Nou eeuhm..quote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom aan mijn naam omdat Liefdesnectargodin al bezet was.
quote:
Grijp je kans!quote:Deze gebruiker bestaat niet.
Het is stiekem Iphonne's geheime account, lijkt net alsof ie niet bestaat, maar als je hem probeert te registeren heb je een ban.quote:
Lutte en/of Bella: ooit gezien deze in Brabant legendarische serie?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger had je op Omroep Brabant een programma wat De W@ndeling heette (volgens mij bestaat het niet meer). Maar dat programma was echt. Nam de presentator je mee, met 1 camera man door een dorp of stad in de provincie en liet je dan de mooiste en historische plekken zien. Dat was echt
. Bella zal het wel kennen. Hoe heette hij ook alweer, Rene Bastiaans dacht ik en de cameraman heette Leon.
Ja echt mooi programma was dat. Ook de samenwerking met Leon was geweldigquote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
Keek ik altijd met mijn vader.Die man kon zo goed lullen over de geschiedenis en echt alle plekken.
.
quote:
Halleu!quote:
P&W zijn met zomerstop, het was the party vrijdag, vandaar de vakantielookquote:
[H]ey terugquote:
Oh , ik heb nog steeds niet terug gekekenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
P&W zijn met zomerstop, het was the party vrijdag, vandaar de vakantielook
Oh jee, ben je ziek?quote:
Ik ook niet, maar ze waren er gister niet rond 23:00 dus ik heb ff gegoegeld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh , ik heb nog steeds niet terug gekeken![]()
Oh zo, ik kijk niet elke avond hoor, alleen als dr iemand komt die ik wil zienquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze waren er gister niet rond 23:00 dus ik heb ff gegoegeld.
Nou gisteren toevallig, vandaag niet, morgen weer wel denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh hoest met je bento, gebruik je die nog vaak?
Vanmiddag even een aflevering kijken danquote:Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/?dossier/531142/Seizoen+1.aspx
de complete serie van de wandeling staat online
Je had ze dit keer wel gewassen vantevoren?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, de specialisten moesten naar mijn voet kijken. Ze waren tevreden.
Wasstraatbehandeling voldoet altijd. Laklaagje is wel een kwestie van pulken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had ze dit keer wel gewassen vantevoren?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:02 schreef Bellatrix het volgende:
Vandaag Hans Wiegel gezien bij de Rabobank! Celebritywatch Brabant!
Zwbbrrrrrrrquote:
Gaat ie gewoon naar de boerenleenbank.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:02 schreef Bellatrix het volgende:
Vandaag Hans Wiegel gezien bij de Rabobank! Celebritywatch Brabant!
Hans wel, die jongen is altijd normaal gebleven. Gewoon in ruitjesblouse en creige pantalon zo de working class bank inlopen, doet ie gewoon.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gaat ie gewoon naar de boerenleenbank.
Ja, afgelopen week kaartje besteld, moest 25 keer die captcha code invoeren voordat ie het deed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Die Ticketmaster site is echt dramatisch zeg.
Ik haat die dingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
ticketmaster y u no have readable captcha
Heb je wel legio briljante woorden gezien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, afgelopen week kaartje besteld, moest 25 keer die captcha code invoeren voordat ie het deed._!
Nee ik kon hem wel lezen maar hij werkte niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
ticketmaster y u no have readable captcha
Vrijdag echt van 10 tot 15.30 bezig geweest met Prince kaarten, hele site flipte dr van.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, afgelopen week kaartje besteld, moest 25 keer die captcha code invoeren voordat ie het deed._!
Ik kan ze soms ook niet lezen hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik kon hem wel lezen maar hij werkte niet.Hadden meer mensen last van.
Ja ik merkte het, heel de site was bout.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vrijdag echt van 10 tot 15.30 bezig geweest met Prince kaarten, hele site flipte dr van.
Uiteindelijk is het vanmorgen als het goed is wel gelukt maar ik kan nu niet meer inloggen om mn account te checken.
Gelukkig zijn deze kaarten slechts voor een collega en zijn onze eigen kaarten vrijdag wel al veilig gesteld
Nou vandaag was het dus niet heel veel beterquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik merkte het, heel de site was bout.Ongelofelijk dat een site geen voorzorgsmaatregelen neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |