Dat kan maar dan mag ik je nog wel lief vinden.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik-ben-niet-lief *stampvoet*
Wat heb je gedaan danquote:
quote:
Ben te hard van achter genomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ben te hard van achter genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
[..]
[..]
Ben te hard van achter genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
Ben te hard van achter genomenbazen antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
jij faalt met je amsterdam nummersquote:
Behoorlijk ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij faalt met je amsterdam nummers
.quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Outpost76
Bericht:
AMSTERDAM!!
Heulemaal niets in
Eindhoven.![]()
Helemaal niks in Eindhoven indeedquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Helemaal niks in Eindhoven indeed![]()
Niks van gezienquote:
Ditquote:
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:26 schreef mr-green het volgende:
en ik ben de wortelkanaalbehandeling goed doorgekomen
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:26 schreef mr-green het volgende:
Beter man! Hoop dat je er weinig last van hebt de komende tijd.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:26 schreef mr-green het volgende:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
You sexy thing![]()
uh waar? wie? pics?
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef mr-green het volgende:
helaas moet ik jullie weer verlaten en richting werk...
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef mr-green het volgende:
helaas moet ik jullie weer verlaten en richting werk...
Je vergeet kutregen , en kutkouquote:Op maandag 16 mei 2011 11:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik haat de maandag.
Gisteren kampioensfeest. Nu weer naar Amsterdam voor werk. Kutwerk, kutbaan kut uitzendbureau kutwerk, kut maandag kut kut kut
Inderdaadquote:
Goeie smorgensquote:
Dan is iedereen zn dag weer goedquote:
quote:
quote:
quote:
.quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Outpost76
Bericht:
Amsterdam!![]()
Heulemaal niets in
Eindhoven!
Dat is wel het idee, maar Mono is 'm gepeerdquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel het idee, maar Mono is 'm gepeerd
De film ken ik nietquote:
Ditquote:
Nu alquote:
Daar zit ook wel wat inquote:
Werk zequote:Op maandag 16 mei 2011 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aww, m'n tijd is alweer op..![]()
Werken enzulks
Ook die aankondiging: Als je van dit verzoekje geen half stijfje krijgtquote:
ik kreeg een half stijfjequote:Op maandag 16 mei 2011 11:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ook die aankondiging: Als je van dit verzoekje geen half stijfje krijgt
kheb net wat voor je aangevraagdquote:Op maandag 16 mei 2011 12:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen ik gaat jullie ook verlaten
Tot vanavond
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef hotmale_1986 het volgende:
Sjongejonge, wat een reacties als je Knetters nummer aanvraagt.. doe ik ook niet meer..
Heuj Knettertje heb je iedereen gelatenquote:
iedereen heeft mij verlaten, en ik ga ook zoquote:Op maandag 16 mei 2011 12:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heuj Knettertje heb je iedereen gelaten
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iedereen heeft mij verlaten, en ik ga ook zo
aaaw schatje tochquote:Op maandag 16 mei 2011 12:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hey nieuwequote:Op maandag 16 mei 2011 12:08 schreef hotmale_1986 het volgende:
Sjongejonge, wat een reacties als je Knetters nummer aanvraagt.. doe ik ook niet meer..
Ik mag niet klagen!quote:
en nu istie weer klaar?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen!
Net een hele tijd met iemand bezig geweest om mijn motor weer rijklaar te krijgen.
Vreselijk ja!quote:
In principe wel, maar het zadel moet er nog weer op en de remvloeistof moet vervangen worden.quote:
quote:
Gefeliciteerd.quote:
goed ontluchten zodat je niet voor rare verrassingen komt te staanquote:Op maandag 16 mei 2011 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Vreselijk ja!
[..]
In principe wel, maar het zadel moet er nog weer op en de remvloeistof moet vervangen worden.
Hehehe nee dat weet ik!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed ontluchten zodat je niet voor rare verrassingen komt te staan
Thnxquote:Op maandag 16 mei 2011 13:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
wel jammer dat ze 'm laten vallen
joah, dat klopt.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Thnx![]()
En inderdaad, beetje jammer. Maar ach, wij zijn niet de enige club die hun prijs van de bus lieten vallen
Aparte naam, kom je uit singles?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:08 schreef hotmale_1986 het volgende:
[..]
Ff gewerkt
Hej Popje, hier een nieuwe
Whutquote:Op maandag 16 mei 2011 13:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen baan meer
Halverwege de treinreis kreeg ik een telefoontje dat ik op sollicitatie gesprek kon, dus ik belde het uitzend werk op.
Nu hoef ik helemaal niet meer terug te komen
Maar goed. Vandaag genieten van een rustige dag, en eindelijk tijd om aan mijn ondernemingsplan te werken
Wanneer heb je die sollicitatie dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen baan meer
Halverwege de treinreis kreeg ik een telefoontje dat ik op sollicitatie gesprek kon, dus ik belde het uitzend werk op.
Maar goed. Vandaag genieten van een rustige dag, en eindelijk tijd om aan mijn ondernemingsplan te werken
En dat sollicitatiegesprek is niet goed gegaan?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen baan meer
Morgenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wanneer heb je die sollicitatie dan?
Hoiii![]()
Nee juist niet. Ze waren boos dat ik zomaar ander werk zocht ondertussenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat sollicitatiegesprek is niet goed gegaan?
Iets over de huid van de beer verkopen en voordat-ie geschoten is enzo!
Nee ik bedoel: waarom heb je die lui überhaupt gebeld?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ze waren boos dat ik zomaar ander werk zocht ondertussen
Omdat ze me morgen vrij moeten geven ervoorquote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel: waarom heb je die lui überhaupt gebeld?
en dat is geluktquote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat ze me morgen vrij moeten geven ervoor
Mission accomplishedquote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kon je geen kutsmoes verzinnen dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik snap niet wat het probleem is. Nou ja, ik snap het wel, zij krijgen natuurlijk geen geld als je zelf werk zoektquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef Popje-popje het volgende:
Ik vind het maar niks, mascara met trilfunctie
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef Popje-popje het volgende:
Het kriebelt aan je oog, en je moet superhard op het knopje drukken, werkt voor geen meter.quote:
En wat is het nut van die trilling dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Het kriebelt aan je oog, en je moet superhard op het knopje drukken, werkt voor geen meter.
nieuwe mascara van Maybelline
het heeft geen dubbele functie?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Het kriebelt aan je oog, en je moet superhard op het knopje drukken, werkt voor geen meter.
quote:
Is dat niet bedoeld om je kutbaardje te verzorgen?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef Popje-popje het volgende:
Popje kan niet klaarkomen op de mascaraquote:Op maandag 16 mei 2011 13:59 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Daar trilt het niet hard genoeg voor
Door de trilling worden je wimpers beter gescheiden, en het moet er mooier uitzienquote:Op maandag 16 mei 2011 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En wat is het nut van die trilling dan?Dan dekt het beter of zo?
Nee gaat niet lukkenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:01 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Popje kan niet klaarkomen op de mascara
wat een kutkloteding danquote:Op maandag 16 mei 2011 13:59 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Daar trilt het niet hard genoeg voor
Uit welke wereld kom jijquote:Op maandag 16 mei 2011 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dat niet bedoeld om je kutbaardje te verzorgen?
Hoe kunnen ze zoiets dan ook de markt op slingeren?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:02 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Voor je wimpers werkt het niet, inderdaad een kloteding
quote:
Ach het zal best goed werken voor sommige mensen, maar ik vind het niksquote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze zoiets dan ook de markt op slingeren?
Ff lekker in je baard nemenquote:
Hmmm... Ik blijf maar bij m'n L'Oreal of Bourjois denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 13:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
met je vunzige praatquote:
Loreal volume million lashesquote:Op maandag 16 mei 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik blijf maar bij m'n L'Oreal of Bourjois denk ik
Ik heb de extra-volume collagene. Maar die wil ik niet weer. Bourjois wordt hetquote:
Behoorlijk ja!quote:
johquote:
Zeg dat zeg...Lekker dat je vrouwtje dan thuiskomt met een afbeelding van vader Abraham op dr doos ...van ik ben fan enzo...quote:Op maandag 16 mei 2011 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Behoorlijk ja!
Als kerel zijnde zou ik me wel behoorlijk gay gaan voelen als ik m'n snikkel daar in zou steken!
Maar wel mooie muziek!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goffer, alle saaiheid op een stokje hiero..
Ik kan niet intunen, m'n player faalt met draakje @ mobiel..quote:
daar heb ik op m'n mobiel ook al last van. hij heeft het wel gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan niet intunen, m'n player faalt met draakje @ mobiel..
Ja wat wil je, maandagmiddag half 3, iedereen werktquote:Op maandag 16 mei 2011 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goffer, alle saaiheid op een stokje hiero..
Klopt, met die andere poort had ik geen problemen.. ik hoop dat vlc for android snel klaar is..quote:Op maandag 16 mei 2011 14:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar heb ik op m'n mobiel ook al last van. hij heeft het wel gedaan.
Ik ook, en op m'n werk is het ook saaiquote:Op maandag 16 mei 2011 14:28 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja wat wil je, maandagmiddag half 3, iedereen werkt
ik heb het geld zo ook niet liggenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
Nou mensen, er is nog steeds een plaats in de ether vrij
http://www.radiofreak.nl/(...)en-op-FM-frequentie/
Doe er dan wat aan, muts!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Allemaggies wat is het dood hier
wat moet ik eraan doen? degenen die weg zijn zijn weg toch?quote:
Ik moet er nog 3quote:Op maandag 16 mei 2011 15:08 schreef hotmale_1986 het volgende:
Pff I don't like mondays..
Vooral de middagen niet.. Ach nog anderhalf uur volhouden..
Haal ze terug dan!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat moet ik eraan doen? degenen die weg zijn zijn weg toch?
Knetter
Bericht:
Ik wil zon potver de gloeiende *&*$#@!
dat kan ik toch heul niet jonguh mangquote:
Moet je maar in Brabant komen wonen, 3 drupjes regen gezien vandaag, meer nietquote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben vandaag verdorie 3 x nat geregent, heb nu de verzopen kat look, en dan doet ToT ook nog lelijk,,. godver de gloeiende
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben vandaag verdorie 3 x nat geregent, heb nu de verzopen kat look, en dan doet ToT ook nog lelijk,,. godver de gloeiende
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef hotmale_1986 het volgende:
[..]
Moet je maar in Brabant komen wonen, 3 drupjes regen gezien vandaag, meer niet
Hier is het ook droog-like momenteelquote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef hotmale_1986 het volgende:
[..]
Moet je maar in Brabant komen wonen, 3 drupjes regen gezien vandaag, meer niet
popje in het topic instant geilheidquote:
Knetter
Bericht:
Toe maar, buk maar![]()
Met wie?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben aan het stoeien met disqus, daarom ben ik redelijk afwezig
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
popje in het topic instant geilheid
Knetter
Bericht:
kiek eens aan, ze is een slaafje voor
je. is dat nou niet leuk?
kan ik wel regelen als je het graag wiltquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan ik wel regelen als je het graag wilt
wutt, christine le duc zit in emmenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef ToT het volgende:
Sowieso, wat voor mensen KEN jij eigenlijk, dat je een voorbinddildo weet te regelen?
Ow duidelijk!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt, christine le duc zit in emmen
jij roept ik hosselquote:
Hossel dan maar een lekkere chick voor me!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij roept ik hossel![]()
zou het zelfs op zondag nog voor je hosselen heur
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hossel dan maar een lekkere chick voor me!
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:33 schreef hotmale_1986 het volgende:
[..]
Mmm Knetter, lekkere chick dat je bent!![]()
Ja, en volgens mij is het eindelijk gelukt om het te integreren in tumblr...quote:
ik bats wel met elke fokker die ik meet he..quote:
Geen probleem!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik bats wel met elke fokker die ik meet he..
dus hou daar rekening mee
geregeld danquote:
hihi, oppikkenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geregeld dankom je mij oppikken?
De trein is handiger joh, ik lap de helft wel mee van het kaartje!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geregeld dankom je mij oppikken?
neh het regentquote:Op maandag 16 mei 2011 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
De trein is handiger joh, ik lap de helft wel mee van het kaartje!
Deal!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neh het regentander keertje dan
Het regent helemaal niet, gewoon gaan!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neh het regentander keertje dan
ben al 3 x natgeregentquote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Het regent helemaal niet, gewoon gaan!
oh vast wel, maar vandaag maar nietquote:Op maandag 16 mei 2011 15:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Agossie, je date wil je vast wel ff droogwrijven!
Morgen weer een nieuwe dag, welk verzoekje?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh vast wel, maar vandaag maar niet
het liedje dat net speeldequote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Morgen weer een nieuwe dag, welk verzoekje?
Mijn verzoekjequote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Morgen weer een nieuwe dag, welk verzoekje?
U hebt 1 dm.quote:
Gisteren vervloekte je haar nogquote:
Heb je die aangevraagd?quote:
ze heeft nog niks aangevraagdquote:
hihiquote:Knetterende ruzie maakt einde aan politieke carrière Schrijer
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat 2 totaal verschillende verzoekjes![]()
beiden top though
Klopt 2 per 20 minutenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |