Dat heb ik serieus een tijdje gedaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]echte bazen hebben vijf pennen in hun tas, gebruiken die als een grabbelton en zijn iedere keer weer verrast met andere pennen.
Ben je er klaar voor? Ik niet.quote:
En gewoon uitstallen op je tafeltjequote:Op maandag 16 mei 2011 10:51 schreef Verras het volgende:
Ik ben even terug! Ik heb 4 blikjes ijskoffie en 16 muesli repen gehaald voor vanmiddag dus dat moet wel goedkomen :p
MUESLIREPEN. Goed idee.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:51 schreef Verras het volgende:
Ik ben even terug! Ik heb 4 blikjes ijskoffie en 16 muesli repen gehaald voor vanmiddag dus dat moet wel goedkomen :p
Dan doe je er langer over om te eten/drinken dan je examen zit te maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:51 schreef Verras het volgende:
Laten we dan maar beginnen!quote:
Ik ook wel, maar de rest werkt niet meerquote:
moet morgen pasquote:Op maandag 16 mei 2011 10:51 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus een tijdje gedaan.
[..]
Ben je er klaar voor? Ik niet.
Deed je geen vwo?quote:
neequote:
Jij doet 2 uur over 4 ijskoffie en 16 mueslirepen? ;pquote:Op maandag 16 mei 2011 10:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan doe je er langer over om te eten/drinken dan je examen zit te maken.
Haha, ik heb echt geen idee welke het doet. Ik pak meestal een handje pennen en loop dan de zaal in. Dan hoop ik dat er een goede pen tussen zit.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar de rest werkt niet meer![]()
daar zit die van bijsterveld nu toch?quote:
Zooooo herkenbaarquote:Op maandag 16 mei 2011 10:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]echte bazen hebben vijf pennen in hun tas, gebruiken die als een grabbelton en zijn iedere keer weer verrast met andere pennen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, ik heb echt geen idee welke het doet. Ik pak meestal een handje pennen en loop dan de zaal in. Dan hoop ik dat er een goede pen tussen zit.
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:53 schreef Verras het volgende:
Iemand nog goede muziek om me mentaal voor te bereiden?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |