de tingetier die de schaal maakte zou hem uit willen deukenquote:Op maandag 16 mei 2011 08:31 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi weer was op zijn plaats geweest!
Volgend seizoen weer een nieuwe schaal, want deze is kapot.
Dat bood ie ook bij PSV aan die wouden het niet, dus we kunnen hem gewoon opsturen.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de tingetier die de schaal maakte zou hem uit willen deuken![]()
![]()
![]()
Zekerquote:Op maandag 16 mei 2011 08:50 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er toch onwijs vet uit
Hij had een tweede hemd meegenomen en liep in de broek van Ronald.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:42 schreef Catch22- het volgende:
zijn pak was nat dus het moest wel zo.
Ik vind het wel weer erg jammer dat er rellen waren... Ze snappen er ook niets van he.
Nu zullen het wel deels 'buitenstaanders' zijn, maar toch. Door er aan mee te doen verpest je het voor jezelf.
Ik ook niet daarom was ik zo teleurgesteld toen ik het gisteren op de radio hoorde.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb niks meegekregen van rellen hoor gisteren
dit.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom was ik zo teleurgesteld toen ik het gisteren op de radio hoorde.
Ik denk dat hij zo in de onderlinge sfeer er ook wel zo had bijgelopen. Met zijn eigen kleren dan wel te verstaanquote:Op maandag 16 mei 2011 09:42 schreef Catch22- het volgende:
zijn pak was nat dus het moest wel zo.
Ik vind het wel weer erg jammer dat er rellen waren... Ze snappen er ook niets van he.
Nu zullen het wel deels 'buitenstaanders' zijn, maar toch. Door er aan mee te doen verpest je het voor jezelf.
Als Pep er over twee jaar genoeg van heeft gaat Frank daar naar toe op voorspraak van Johan.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo in de onderlinge sfeer er ook wel zo had bijgelopen. Met zijn eigen kleren dan wel te verstaan
Zo'n type vind ik het in ieder geval wel.
Ik heb het gevoel in ieder geval dat het een hele grote trainer wordt. Dat had ik al voordat hij bij Ajax aan de slag ging en hij straalt het echt uit.
Ik heb gisteren de rellen op tv gezien bij studio voetbal geloof ik. Het waren weer een paar relschoppers die zich niet konden gedragen. Het was niet heel erg groot.
Waar waren er rellen danquote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom was ik zo teleurgesteld toen ik het gisteren op de radio hoorde.
Geen rellen opstootjes, mongolen die met elkaar op de vuist gingen.quote:
Ik kreeg een wapenstok van de me tegen mijn handen aangeslagen omdat ik niet wou oprottenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen rellen opstootjes, mongolen die met elkaar op de vuist gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |