Ik heb het niet alleen over ontvangenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende: [..] heb je al oraal ontvangen van naatje?
dus tochquote:Op zondag 15 mei 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over ontvangen
EEn liefdevol bestaan met shitloads of seks daarentegen....quote:Op zondag 15 mei 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Een liefdeloos en seksloos bestaan, dat is pas hersens!
Liefdevol knuffelen en dan zit er steeds een stramme kabouter je te poken en dan mag je er niet aankomen!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt wel het hele weekend kunnen knuffelen, niet zo zeiken jij
kutuser, keiharde bloedende anale seks voor hemquote:
Na mijn 20e heb ik dan nog minstens 40 jaar te gaan met dit beeldquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
EEn liefdevol bestaan met shitloads of seks daarentegen....
lekker geil hmmmquote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zou toch ook een pleziertje kunnen zijn?
Maar als je echt van elkaar houdt en je weet zeker dat je met elkaar gaat trouwen, wat is er dan mis met voor het huwelijk seks hebben? Wat voor meerwaarde heeft dat huwelijk?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Na mijn 20e heb ik dan nog minstens 40 jaar te gaan met dit beeld
Anders doe ik het wel. Pech dat je minderjarig bentquote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zou toch ook een pleziertje kunnen zijn?
oh bij mij had ik lapoquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
KNETTER JE MOET MENSEN EENS FATSOENLIJK DE KANS GEVEN EEN NIEUW TOPIC TE OPENEN![]()
Knetter gedraag je isquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kutuser, keiharde bloedende anale seks voor hem
Waar kan ik me daarvoor intekenen?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
EEn liefdevol bestaan met shitloads of seks daarentegen....
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar als je echt van elkaar houdt en je weet zeker dat je met elkaar gaat trouwen, wat is er dan mis met voor het huwelijk seks hebben? Wat voor meerwaarde heeft dat huwelijk?
dat kan helemaal nietquote:Op zondag 15 mei 2011 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ehm, lieverds, ik weet niet wat jullie op knetter lopen te zeiken, maar dit was weer een post-door-slotje... Dus knetter had gewoon lapo.
omgquote:
Oetlul?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]van mij mogen deze wel kampioen worden
Op fok zijn we zo lief voor elkaarquote:Op zondag 15 mei 2011 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jullie echt een keer goed met elkaar moeten gaan praten!
Pure aids jongenquote:
woont 'ie bij je in de buurt?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen en ik vind het echt een gaaf nummer
Ik geniet er nu ook van, met wat booze achter de kiezen!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen en ik vind het echt een gaaf nummer
omg dus je mag wel gewoon orale seks met hem hebben?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat leek me nogal pijnlijk dus daar let ik op
zouden die negers nou willen vechten met die hersenlozen Hooligans?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe die achterlijke amsterdammers het weer verzieken:
[ afbeelding ]
Fatsoen ho maar
een moeder + kind van de fiets trappen?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Fatsoen ho maar
Nee, da's al gezegd.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
omg dus je mag wel gewoon orale seks met hem hebben?
amsterdam hequote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
een moeder + kind van de fiets trappen?
omdat je met het huwelijk echt zegt dat je voor eeuwig bij elkaar blijft. Voordat je bent getrouwd heb je dat nog niet officieel besloten en vastgelegd. Imho komt er gewoon alleen een buitengewoon ambtenaar langs die even vraagt "Gewoonfaye, neem jij naatje underscore 1 tot je wettige echtgenoot in voor en tegenspoed (..)?" "Ja" "Naatje underscore 1, neem jij gewoonfaye tot je wettige echtgenoot in voor en tegenspoed (..)?" "Ja" en we doen de bruiloft 5 jaar later ofzo.quote:
Die reed gewoon in de tram railsquote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Fatsoen ho maar
Wat een kuthoerquote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En wat zei faye terwijl ze naast een ajaxfanaat zat: TWENTE!
die neger is wel gespiert niggaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
zouden die negers nou willen vechten met die hersenlozen Hooligans?
Er was leven voor naaatjequote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
omg dus je mag wel gewoon orale seks met hem hebben?
oke die episode heb ik dan even gemistquote:
Je manager?quote:
tl;drquote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat je met het huwelijk echt zegt dat je voor eeuwig bij elkaar blijft. Voordat je bent getrouwd heb je dat nog niet officieel besloten en vastgelegd. Imho komt er gewoon alleen een buitengewoon ambtenaar langs die even vraagt "Gewoonfaye, neem jij naatje underscore 1 tot je wettige echtgenoot in voor en tegenspoed (..)?" "Ja" "Naatje underscore 1, neem jij gewoonfaye tot je wettige echtgenoot in voor en tegenspoed (..)?" "Ja" en we doen de bruiloft 5 jaar later ofzo.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
tl;dr
Dus bij deze kunnen we neuken?
Trouwens, kom eens op msn
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die neger is wel gespiert nigga
ik dacht ik zeg het eens een keer nietquote:
Neequote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
tl;dr
Whahahahahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
tl;dr
bij mij istie onlinequote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
tl;dr
Dan moet je wel FLINK gezopen hebben, dat je kater wil dat je hem knuffelt!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
Goed mn kater heeft even een "ik wil NU knuffelen" momentje dus kan lastig typen.
Achja meissie je hebt ook je behoeftes hequote:Op zondag 15 mei 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nope, een andere fokker!_! Maar dat wist ik eerst niet
Dan wil ik nu wel graag een mail met wat je had gedaan als je geen principes had gehad en ik alles goed vondquote:Op zondag 15 mei 2011 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NeeLees dan ook
![]()
en nee, geen msn voor mij deze week, enkel mail en fok
Hij voelt zich zo hersens dat ie zichzelf wil knuffelenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je wel FLINK gezopen hebben, dat je kater wil dat je hem knuffelt!
hier was je net ook online hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik online ben, maar dat ben ik niet...
Dat had ik toch al gezegd hier? Dan had ik je alle hoeken van de kamer laten zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan wil ik nu wel graag een mail met wat je had gedaan als je geen principes had gehad en ik alles goed vond
communiceren met je geliefde via fokquote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan wil ik nu wel graag een mail met wat je had gedaan als je geen principes had gehad en ik alles goed vond
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je wel FLINK gezopen hebben, dat je kater wil dat je hem knuffelt!
Schrijnendquote:Op zondag 15 mei 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
communiceren met je geliefde via fok!!
erg hehquote:Op zondag 15 mei 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat dan wel weer mooi is aan die principes is dat je wel echt weet van hij doet het om mij en niet om mijn lichaamquote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Achja meissie je hebt ook je behoeftes hesnap dat wel, ophoeren met je principes ja toch?
Ja daarom zeg ik dat ze echt ff goed moeten praten. De één heeft behoeftes waar de ander principieel niet aan kan voldoen...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
pics van je lichaam?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat dan wel weer mooi is aan die principes is dat je wel echt weet van hij doet het om mij en niet om mijn lichaam
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat dan wel weer mooi is aan die principes is dat je wel echt weet van hij doet het om mij en niet om mijn lichaam
Ja leuk om te weten. care?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja hier ben je ook onlinequote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik online ben, maar dat ben ik niet...
Jij denkt dat ik die behoeftes niet heb?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik dat ze echt ff goed moeten praten. De één heeft behoeftes waar de ander principieel niet aan kan voldoen...
heb je nog nooit gemasturbeert?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik die behoeftes niet heb?
dromenland-plezier-enzulksquote:
rappenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja wat die neger ertussen doet weet ik niet
jij verwijst altijd naar dromenlandquote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dromenland-plezier-enzulks:W
Ja maar je principes staan die in de weg, en dat puur omdat je wettelijk vastgelegd wil hebben dat jullie eeuwig samen zullen blijven, terwijl de wet er ook voor kan zorgen dat jullie uit elkaar kunnen gaan als jullie dat willen!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik die behoeftes niet heb?
Dat doet toch niemandquote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je nog nooit gemasturbeert?
In details, want zie mail over 2 minutenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat had ik toch al gezegd hier? Dan had ik je alle hoeken van de kamer laten zien.
Eens.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef Stokstaart het volgende:
liefde uit zich toch voor minstens 75% in seks? Anders kun je net zo goed goeie vrienden zijn.
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef Stokstaart het volgende:
liefde uit zich toch voor minstens 75% in seks? Anders kun je net zo goed goeie vrienden zijn.
aan een stuk door man, mijn plafond ziet er wit vanquote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je nog nooit gemasturbeert?
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef Stokstaart het volgende:
je meent tquote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij verwijst altijd naar dromenland
Thx 4 the info!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vanmiddag nog!!!!!!!!!!!!
wil je met hem trouwen?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In details, want zie mail over 2 minuten
Dus jij zoent ook tong met je vrienden?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef Stokstaart het volgende:
100% eensquote:Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef Stokstaart het volgende:
je zoent tongquote:Op maandag 16 mei 2011 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus jij zoent ook tong met je vrienden?
Tong80quote:Op maandag 16 mei 2011 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch jongequote:Op maandag 16 mei 2011 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
And do i care? Een beetje, maar het zit niet in de weg. Het is alleen dat je soms denkt van IK WIL NUquote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik dat ze echt ff goed moeten praten. De één heeft behoeftes waar de ander principieel niet aan kan voldoen...
The Kelly family: "I love you, I want you, I wanna talk to you!":')_______________!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef Redskillz het volgende:
Ik praat alleen met mijn partner in het leven
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef ToT het volgende:
[..]
The Kelly family: "I love you, I want you, I wanna talk to you!":')_______________!
Inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik doe niet aan seks, het is vies en jakkie en nergens voor nodig
Je bent dus geen matennaaier?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch jongeals je niet neukt kun je net zo goed vrienden zijn
tenzij je je vrienden neukt
![]()
Ik swaffel ze soms stiekem als ze heel erg dronken zijn
Jij boefquote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch jongeals je niet neukt kun je net zo goed vrienden zijn
tenzij je je vrienden neukt
![]()
Ik swaffel ze soms stiekem als ze heel erg dronken zijn
Je neus groeitquote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik doe niet aan seks, het is vies en jakkie en nergens voor nodig
Mja het lijkt in dit topic soms wel dat je het een beetje jammer vindt!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
And do i care? Een beetje, maar het zit niet in de weg. Het is alleen dat je soms denkt van IK WIL NU
Je neukt gewoon met een ander af en toe dat fundamentele recht heb je als mens zijnde. Anders raak je gefrustreerd en raak je depressief en ga je naatje verkrachten door hem vast te binden aan een paal.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
And do i care? Een beetje, maar het zit niet in de weg. Het is alleen dat je soms denkt van IK WIL NU
Heul nietquote:
Qua sterrenbeeld?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heul niet
ik ben nog maagd heur
Ja dat geloof ik meteenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heul niet
ik ben nog maagd heur
Waarom hangt je eikel onder je lip?quote:
Sow, dat mocht ff duren!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
maar voor alle faye/naatje relatie gerelateerde zaken verwijs ik jullie door naar mijn DM, want volgens mij is de behoefte groot om het hier weer over onzin radio te hebben.
LUST FOR LIFE![]()
![]()
nee sterrenbeeld schorpioenquote:
Toen je 4 was misschienquote:Op maandag 16 mei 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heul niet
ik ben nog maagd heur
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij hebt socios genomen, dat weet iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Moest ze "Tjoeketjoeke" zeggen tijdens het batsen?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geilquote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
iedereen weet toch dat jij de slet bent van ONZ-Radioquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Moet dat nou?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Mheheheheh >=]quote:Op maandag 16 mei 2011 00:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je neukt gewoon met een ander af en toe dat fundamentele recht heb je als mens zijnde. Anders raak je gefrustreerd en raak je depressief en ga je naatje verkrachten door hem vast te binden aan een paal.
internet praatjes mang. ik ben heul niet zo ergquote:Op maandag 16 mei 2011 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
iedereen weet toch dat jij de slet bent van ONZ-Radio
WTF dude, gebruik een spoiler, nu kan ik niet meer slapenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
12 steden 13 ongelukkenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Toen je als peuter gevoerd moest worden, deed men wel eens een treintje na met de lepel, ik denk dat je nu die lepel mag vervangen door een lul.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Moest ze "Tjoeketjoeke" zeggen tijdens het batsen?
Het was een leugen, omdat ze ons beide als te braaf zagen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en bedanktquote:Op maandag 16 mei 2011 00:07 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
WTF dude, gebruik een spoiler, nu kan ik niet meer slapen
klopt maar als je heul stiekem toch een slet blijkt te zijn mag ik je dan ook een keer neukenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
internet praatjes mang. ik ben heul niet zo erg
kan dat niet zonder dat ik een slet benquote:Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
klopt maar als je heul stiekem toch een slet blijkt te zijn mag ik je dan ook een keer neuken
whehe, beetje jammer dat je weet hoe ik er uitziequote:
Nee het ging ff over het imago van Socios!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toen je als peuter gevoerd moest worden, deed men wel eens een treintje na met de lepel, ik denk dat je nu die lepel mag vervangen door een lul.
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan dat niet zonder dat ik een slet ben
Msn weetjequote:Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe, beetje jammer dat je weet hoe ik er uitzie
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind haar en der tieten niet mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Daar heb ik het toch ook over?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het ging ff over het imago van Socios!
wat!?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah jammer, maar groetjes he!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:10 schreef humorduck28 het volgende:
Ik heb het gehad, na alle foto's kap ik met de chat... bah. doei.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
compensatieCup H ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duckie we bedoelen het niet zoquote:Op maandag 16 mei 2011 00:10 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
Denk jijquote:Op maandag 16 mei 2011 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]Gefeliciteerd, naatje gaat niet met een lesbo trouwen!
compensatietering wat een tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
compensatieDaar wil je gewoon dood onder gevonden wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die met die rooie broek
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:10 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
Laterquote:Op maandag 16 mei 2011 00:11 schreef humorduck28 het volgende:
Nee, nu echt, ik ben weg, ik moet morgen vroeg uit...![]()
all
Als dat gewicht op je komt te liggen is dat niet zo moeilijk!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:11 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Daar wil je gewoon dood onder gevonden worden
veel plezier in dromenlandquote:Op maandag 16 mei 2011 00:11 schreef humorduck28 het volgende:
Nee, nu echt, ik ben weg, ik moet morgen vroeg uit...![]()
all
hoe noem je dat dan?quote:
Zo eng is seks met mij ook weer niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ging proberen te slapen, dat lukte niet, nu al helemaal niet meer.
He DIKKIEquote:Op maandag 16 mei 2011 00:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ging proberen te slapen, dat lukte niet, nu al helemaal niet meer.
Zyprexa?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:13 schreef ToT het volgende:
Ja godver!Als je medicijnen hebt waarbij in de bijsluiter staat dat je ze niet met alcohol moet combineren, kun je je er beter aan houden!
Ik ben zo teut als een kanarie na 2 glaasjes!
Zeker wel pornoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
thx.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet te veel dromen over treinenspottende myraela neukertjes heh
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:16 schreef Stokstaart het volgende:
Laatste omdat ze zo geil isLekker bekkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:16 schreef Stokstaart het volgende:
Laatste omdat ze zo geil ismooie tietenhouder thoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die met die rooie broek
Jouw kontje mag er ook best wezen hoorquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ik word er echt niet meer warm of koud van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo beter?Eikel dat je bent!
![]()
Grapje hoor gozert ik bedoel het niet naar maar even relativeren somsquote:
Laat mij lekker blij zijn dat ik Belgenland weer overleefd heb johquote:
samequote:Op maandag 16 mei 2011 00:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een veel te dun bovenlipje. Mijn lippen zijn niet zo mooi.
Moest je de ajaxbus niet besturenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat mij lekker blij zijn dat ik Belgenland weer overleefd heb joh![]()
Ik zeg toch ook gefeli. sjonguh jonguh wijfquote:Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die had ik meteen de greppel in geredenquote:
Niets tegen de belgen, belgen zijn überquote:Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jezus mag je toch helemaal niet afbeelden?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
Tjongejonge, ik word echt zo hitsig van een verbeelding van jezus die totaal niet klopt met de werkelijkheid (hij was immers jood, dus dit uiterlijk kan niet), niet normaal...
jezus welquote:Op maandag 16 mei 2011 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jezus mag je toch helemaal niet afbeelden?
Ik zie het echte werk des Heeres in die mooie vrouwen. Meer dan in zo'n zaadloze preek op zondagochtend althans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |