Ik heb het niet alleen over ontvangenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende: [..] heb je al oraal ontvangen van naatje?
dus tochquote:Op zondag 15 mei 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over ontvangen
EEn liefdevol bestaan met shitloads of seks daarentegen....quote:Op zondag 15 mei 2011 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Een liefdeloos en seksloos bestaan, dat is pas hersens!
Liefdevol knuffelen en dan zit er steeds een stramme kabouter je te poken en dan mag je er niet aankomen!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt wel het hele weekend kunnen knuffelen, niet zo zeiken jij
kutuser, keiharde bloedende anale seks voor hemquote:
Na mijn 20e heb ik dan nog minstens 40 jaar te gaan met dit beeldquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
EEn liefdevol bestaan met shitloads of seks daarentegen....
lekker geil hmmmquote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zou toch ook een pleziertje kunnen zijn?
Maar als je echt van elkaar houdt en je weet zeker dat je met elkaar gaat trouwen, wat is er dan mis met voor het huwelijk seks hebben? Wat voor meerwaarde heeft dat huwelijk?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Na mijn 20e heb ik dan nog minstens 40 jaar te gaan met dit beeld
Anders doe ik het wel. Pech dat je minderjarig bentquote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zou toch ook een pleziertje kunnen zijn?
oh bij mij had ik lapoquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
KNETTER JE MOET MENSEN EENS FATSOENLIJK DE KANS GEVEN EEN NIEUW TOPIC TE OPENEN![]()
Knetter gedraag je isquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kutuser, keiharde bloedende anale seks voor hem
Waar kan ik me daarvoor intekenen?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
EEn liefdevol bestaan met shitloads of seks daarentegen....
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar als je echt van elkaar houdt en je weet zeker dat je met elkaar gaat trouwen, wat is er dan mis met voor het huwelijk seks hebben? Wat voor meerwaarde heeft dat huwelijk?
dat kan helemaal nietquote:Op zondag 15 mei 2011 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ehm, lieverds, ik weet niet wat jullie op knetter lopen te zeiken, maar dit was weer een post-door-slotje... Dus knetter had gewoon lapo.
omgquote:
Oetlul?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]van mij mogen deze wel kampioen worden
Op fok zijn we zo lief voor elkaarquote:Op zondag 15 mei 2011 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jullie echt een keer goed met elkaar moeten gaan praten!
Pure aids jongenquote:
woont 'ie bij je in de buurt?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen en ik vind het echt een gaaf nummer
Ik geniet er nu ook van, met wat booze achter de kiezen!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen en ik vind het echt een gaaf nummer
omg dus je mag wel gewoon orale seks met hem hebben?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat leek me nogal pijnlijk dus daar let ik op
zouden die negers nou willen vechten met die hersenlozen Hooligans?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe die achterlijke amsterdammers het weer verzieken:
[ afbeelding ]
Fatsoen ho maar
een moeder + kind van de fiets trappen?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Fatsoen ho maar
Nee, da's al gezegd.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
omg dus je mag wel gewoon orale seks met hem hebben?
amsterdam hequote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
een moeder + kind van de fiets trappen?
omdat je met het huwelijk echt zegt dat je voor eeuwig bij elkaar blijft. Voordat je bent getrouwd heb je dat nog niet officieel besloten en vastgelegd. Imho komt er gewoon alleen een buitengewoon ambtenaar langs die even vraagt "Gewoonfaye, neem jij naatje underscore 1 tot je wettige echtgenoot in voor en tegenspoed (..)?" "Ja" "Naatje underscore 1, neem jij gewoonfaye tot je wettige echtgenoot in voor en tegenspoed (..)?" "Ja" en we doen de bruiloft 5 jaar later ofzo.quote:
Die reed gewoon in de tram railsquote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Fatsoen ho maar
Wat een kuthoerquote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En wat zei faye terwijl ze naast een ajaxfanaat zat: TWENTE!
die neger is wel gespiert niggaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
zouden die negers nou willen vechten met die hersenlozen Hooligans?
Er was leven voor naaatjequote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
omg dus je mag wel gewoon orale seks met hem hebben?
oke die episode heb ik dan even gemistquote:
Je manager?quote:
tl;drquote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat je met het huwelijk echt zegt dat je voor eeuwig bij elkaar blijft. Voordat je bent getrouwd heb je dat nog niet officieel besloten en vastgelegd. Imho komt er gewoon alleen een buitengewoon ambtenaar langs die even vraagt "Gewoonfaye, neem jij naatje underscore 1 tot je wettige echtgenoot in voor en tegenspoed (..)?" "Ja" "Naatje underscore 1, neem jij gewoonfaye tot je wettige echtgenoot in voor en tegenspoed (..)?" "Ja" en we doen de bruiloft 5 jaar later ofzo.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
tl;dr
Dus bij deze kunnen we neuken?
Trouwens, kom eens op msn
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die neger is wel gespiert nigga
ik dacht ik zeg het eens een keer nietquote:
Neequote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
tl;dr
Whahahahahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
tl;dr
bij mij istie onlinequote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
tl;dr
Dan moet je wel FLINK gezopen hebben, dat je kater wil dat je hem knuffelt!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
Goed mn kater heeft even een "ik wil NU knuffelen" momentje dus kan lastig typen.
Achja meissie je hebt ook je behoeftes hequote:Op zondag 15 mei 2011 23:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nope, een andere fokker!_! Maar dat wist ik eerst niet
Dan wil ik nu wel graag een mail met wat je had gedaan als je geen principes had gehad en ik alles goed vondquote:Op zondag 15 mei 2011 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NeeLees dan ook
![]()
en nee, geen msn voor mij deze week, enkel mail en fok
Hij voelt zich zo hersens dat ie zichzelf wil knuffelenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je wel FLINK gezopen hebben, dat je kater wil dat je hem knuffelt!
hier was je net ook online hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik online ben, maar dat ben ik niet...
Dat had ik toch al gezegd hier? Dan had ik je alle hoeken van de kamer laten zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan wil ik nu wel graag een mail met wat je had gedaan als je geen principes had gehad en ik alles goed vond
communiceren met je geliefde via fokquote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan wil ik nu wel graag een mail met wat je had gedaan als je geen principes had gehad en ik alles goed vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |