Dat is aardig veel, het lijkt mij alleen dat voor een grote bestelling Dealextreme of volumerate niet de meest interessante daarvoor zijn als je ook naar verzendkosten kijkt, en naar belasting maar dat betaal je natuurlijk bijna altijd bij zo'n grote bestelling.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is weleens 4x zo hoog geweest hoor. Wel bij volumerate, maar da's ook van DX.
Bij echt grote aantallen hanteren DX/VR andere prijzen dan wat op hun sites staan hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:33 schreef sven93 het volgende:
[..]
Dat is aardig veel, het lijkt mij alleen dat voor een grote bestelling Dealextreme of volumerate niet de meest interessante daarvoor zijn als je ook naar verzendkosten kijkt, en naar belasting maar dat betaal je natuurlijk bijna altijd bij zo'n grote bestelling.
Oh, dat wist ik niet. Ja, zelf zou ik ook dan eerder voor TB gaan, maar inderdaad, dat zijn wel de meest veilige keuzes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bij echt grote aantallen hanteren DX/VR andere prijzen dan wat op hun sites staan hoor.
Daarnaast is het voor mij (op dit moment) de meest veilige keuze, heb ook eens via TB een
poging gedaan.. Liep bijna uit op een groot fiasco.
nee, een of andere grappenmaker heeft het ooit eens gezegd en iedereen dacht dat het waar is.. oftwel een succesfull troll was succesfullquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
Is dealextreme nou failliet of niet? Zo niet verander ik de TT even.
Check!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee, een of andere grappenmaker heeft het ooit eens gezegd en iedereen dacht dat het waar is.. oftwel een succesfull troll was succesfull![]()
Van mij mag ie veranderd worden, de grap heeft toch een grotere impact dan je denkt
Wat een huilers, is toch een goede grap. Lach eens om jezelfquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Misschien is het wel prettig om dat zogenaamde "faillisement" -grapje te verwijderen uit de topictitel.
Een grapje is leuk, maar je kunt er mensen echt mee laten schrikken of afzien van een aankoop bij
DX. Vergeet niet dat deze topicreeks 2e staat als je op google.nl zoekt naar dealextreme. (8e bij .com)
Ook ik schrok me wild, vooral omdat ik eergisteren een bestelling van >$800 had geplaatst, had ik
al bijna gecancelled en geld terug laten vorderen, gelukkig kwam RacerDKB's dm net op tijd aan..
Nee het is gewoon een kutgrap.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat een huilers, is toch een goede grap. Lach eens om jezelf![]()
In de volgende reeks aangeven dat Paypal stopt met betalingen in China
We zitten hier al 2 jaar zulke flauwe grappen uit te halen, daarom blijft men terugkomenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een kutgrap.
Besef wel dat door dit soort grappen deze topicreeks straks misschien niet meer mag. En dan heb je dat dus aan jezelf te danken.
Nja, ik vind het 'faillisement' grapje nu echt wel beetje saai en achterhaald.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
We zitten hier al 2 jaar zulke flauwe grappen uit te halen, daarom blijft men terugkomen
Laten we hier normaal gaan doen![]()
ik denk eerder dat de reeks nstraks neit meer mag omdat iedereen nu offtopic praat, nou hup. BACK ONTOPIC mensenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Besef wel dat door dit soort grappen deze topicreeks straks misschien niet meer mag. En dan heb je dat dus aan jezelf te danken.
Heb een excel bestandje om bij te houden wat onderweg/verzonden isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:05 schreef tokko1 het volgende:
Okee!
Ik heb nog 5 horloges onderwerg, 4 verschillende orders.. en maar eentje is voor mij?! rara..
Nog een setje rubber bandjes die vormpje aannemen![]()
Nog een zonnebril van PandaWill
Nog.. iets? en Nog iets.. maar weet neit meer wat
Tsjah.. En handeltjes mogen hier ook niet besproken worden. Toch verklaart iemand op de vorige pagina zonder blikken of blozen regelmatig bestellingen te plaatsen van rond de 1000 euro. Nu vraag ik je.. Beetje dubbel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook allemaal een beetje geneuzel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah.. En handeltjes mogen hier ook niet besproken worden. Toch verklaart iemand op de vorige pagina zonder blikken of blozen regelmatig bestellingen te plaatsen van rond de 1000 euro. Nu vraag ik je.. Beetje dubbel.
Als mensen dit topic wel kunnen vinden via google, vervolgens alleen de TT lezen en in blinde paniek hun bestelling annuleren na stomweg besteld te hebben bij een shop aan de friggin' andere kant van de wereld zonder enig moment na te denken, hmm.. Zegt dan misschien meer over zo'n persoon dan over dit topic. Beetje overtroken allemaal, geintje moet kunnen toch?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ook ik schrok me wild, vooral omdat ik eergisteren een bestelling van >$800 had geplaatst, had ik
al bijna gecancelled en geld terug laten vorderen, gelukkig kwam RacerDKB's dm net op tijd aan..
Wat voor soort dingen bestel je dan als ik vragen mag?:pquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is weleens 4x zo hoog geweest hoor. Wel bij volumerate, maar da's ook van DX.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef shiznuts het volgende:
Zo, jonguns en meiskes. Ik heb een nieuwe riefju voor jullie online.
[ afbeelding ]
http://www.focalprice.com(...)Shipping_Orange.htmlHeb jij die besteld? Ik lees dat die via EMS wordt verstuurd, heb jij m dan via een post express bedrijf ontvangen? Is ie dan niet onderschept door de douane?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm als ik dat filmpje zo zie heb ik liever de 9101![]()
In donkere ruimtes gaat die andere ook niet werken, ook wel logisch met zo'n kleine lens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:57 schreef shiznuts het volgende:
Ik kijk gewoon bij m'n paypal-betalingen. Maar ongeveer elke dag komt de postbode wel met iets aanzetten.
Vanochtend was het de Y3000 HD camera (worlds acclaimed smallest 720p camera) en uh, nog meer dopjes uit China. Nee, geen Brainwavz M2, goedkope troep dat ook als troep klinkt. Ach ja, alleen het bewaarhoesje was het geld al waard.
Over die camera. Meh, niet zo over te spreken. Audio-opname is ronduit kut, met een raar gebrom en doffe karakteristieken. Goed, dat was bekend. Verder wel aardige resolutie, maar is erg slecht in medium- to low-light conditions qua ruis. Ook de focus is maar zo-zo. Het is een vaste focus waarbij je object zich minstens een meter van je af of zo moet bevinden. Dus geen macro of close-ups, maar als wide-angle overviewing te gebruiken. Ik kijk meer uit naar de keychain nu, verwacht daar toch wat meer van, dit dingetje is meer een novelty ook natuurlijk.
Nee joh. Dat is niet echt mijn review.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Heb jij die besteld? Ik lees dat die via EMS wordt verstuurd, heb jij m dan via een post express bedrijf ontvangen? Is ie dan niet onderschept door de douane?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |