Moet je even op het forum zoeken, daar hadden ze het gepost met officiele mededeling van de chinese overheid erbij...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:21 schreef AwesomeSauce het volgende:
Iemand een officieel bericht van DX dat ze failliet zijn ?
kan niks vinden namelijk.
omdat:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar waarom open je geen nieuwe accounts met de Gmail truc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ja, zover ik weet welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Zijn de points op BIC onbeperkt geldig? Kan het niet vinden op de site
Een bestelling van boven de $800, 1 bestelling of meerdere?.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Misschien is het wel prettig om dat zogenaamde "faillisement" -grapje te verwijderen uit de topictitel.
Een grapje is leuk, maar je kunt er mensen echt mee laten schrikken of afzien van een aankoop bij
DX. Vergeet niet dat deze topicreeks 2e staat als je op google.nl zoekt naar dealextreme. (8e bij .com)
Ook ik schrok me wild, vooral omdat ik eergisteren een bestelling van >$800 had geplaatst, had ik
al bijna gecancelled en geld terug laten vorderen, gelukkig kwam RacerDKB's dm net op tijd aan..
1 bestelling. Dit is er nog 1 van middelmatige omvang.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:07 schreef sven93 het volgende:
[..]
Een bestelling van boven de $800, 1 bestelling of meerdere?.
En in hoeveel pakketjes laat of word je bestelling dan opgesplitst?.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
1 bestelling. Dit is er nog 1 van middelmatige omvang.
Dat kan wel zo zijn en een grapje is natuurlijk altijd wel leuk, maar ik zie nou al meedere reactie'squote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:07 schreef mickeyD het volgende:
dat zijn een hoop zonnebrillen ;-)
maar die "grap" over DX heeft een baard van hier tot 2009
1 pakket, UPS.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:15 schreef sven93 het volgende:
[..]
En in hoeveel pakketjes laat of word je bestelling dan opgesplitst?.
Haha neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zoals altijd.
Jeez, man. Is dit een kruisverhoor ofzo?
Is weleens 4x zo hoog geweest hoor. Wel bij volumerate, maar da's ook van DX.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:23 schreef sven93 het volgende:
[..]
Haha nee, alleen was wel benieuwd naar je bestelling van toch best groot bedrag bij Dealextreme
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |