Ja, maar wat is geen butt-kwaliteit.quote:
Ja, maar het probleem ligt dus niet bij Dx zoals je al kan lezen eerder in dit topic. Ze hebben problemen met de chinese overheid en daarom zijn ze "failliet".quote:Op maandag 16 mei 2011 00:32 schreef Eenskijken het volgende:
Tehfuck.. je kan nog steeds bestellen bij DX.. en gezien deze topics hebben ze toch heel wat omzet gedraaid.
Ik dacht alquote:Op maandag 16 mei 2011 00:38 schreef tuut-chips het volgende:
Hahahahaha jullie zijn allemaal zo kankerhard getrolld
Ik kende 'em nog niet, maar het helpt niet als ze het in het vorige topic al aankondigen.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:48 schreef classpc het volgende:
De eerste keer was die grap al niet leuk, dus nu ook niet.
Daarom is de Website van DX op het moment ook zo traag.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:48 schreef ErkendFokker het volgende:
Wat? Is DX echt failliet?
Ik vond het al zo lang duren laatste dagen :s
Eerste keer hebben we 3 topic lang vragen gehad in de trant van: "Maaaruh.. Zijn ze nu echt failliet dan?"quote:Op maandag 16 mei 2011 01:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik kende 'em nog niet, maar het helpt niet als ze het in het vorige topic al aankondigen.
Ah, het vorige topic werd weer een voetbalshirtjes topic, dus dit is beter.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:28 schreef Iemand91 het volgende:
Altijd leuk, een half topic volplempen met gezeur over failliete dit, failliete dat...![]()
![]()
Ja het is inderdaad een kwestie van elkaar naschreeuwen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik dacht alopeens zie ik iemand 'dx is falliet' posten zonder ook maar iets van een bron, en iedereen schreeuwt elkaar meteen na..
Er zijn wel meer sites erg traag atm, kut 13 jarige nerds die zijn pakje niet hebben ontvangenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef Michael-H het volgende:
De 10%-coupon op Buyincoins werkt niet meer![]()
Die site is ook om te huilen, ben ik klaar met bestellen, ga ik naar de shopping cart, ligt de site plat
Denk eerder dat het de chinezen met hun webshops zijn die de concurrent aanvallen...quote:Op maandag 16 mei 2011 10:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Er zijn wel meer sites erg traag atm, kut 13 jarige nerds die zijn pakje niet hebben ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |