Ben momenteel op het werk. Zal er vnv dan onlien doen.quote:
Als ie tof is wil ik hem ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:10 schreef Syphixx het volgende:
[..]
Ben momenteel op het werk. Zal er vnv dan onlien doen.
Volgens m'n moeder is het prachtig groen en XL zal niet nauwsteken.
15.32 euro geloof ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ie tof is wil ik hem ookWat heeft ie gekost?
Waarom zo duur? Die was bij Pandawill toch iets van $11,99 (Dollar dus)? - Ja -quote:
Faal.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:52 schreef SanderXX0X het volgende:
Ik had een vraagje. Ik heb dus via een particulier (een soort Jack) zonnebrillen gekocht, Ray-Ban. Het waren vier stuks in totaal. Ik heb betaald via PayPal. Maar ik kreeg laatst een brief van de Inklaring van TNT, dat ik de waarde moest bepalen. Ik heb dus $96 betaald voor deze brillen. Maar ik wilde geen belastingen betalen dus heb ik opgegeven dat het een geschenkzending is en de waarde totaal 20$ was. Kreeg paar dagen weer een brief waarin TNT een factuur wilde zien. Ik heb dus nu opgeschreven dat het een geschenkzending was en ik dus geen factuur heb. Hoe gaat dit nou verder lopen. Heeft iemand hier eerder ervaring mee gehad? Het pakketje is verstuurd met HongKong Post.
Volgens mij vind je dat niet heul erg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:45 schreef monkeybrain het volgende:
Ik word volgens mij genaaid door Karen van Zarmark
[..]
Ja, want alle moslims zijn aanhanger van Al Qaida en treuren om de dood van Bin Laden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef mickeyD het volgende:
vindt die bin laden shirts wel geinig op lightake.. maarja, met al die opgefokte finnen in ons land is t niet erg wijs om daarmee op straat te gaan lopen.
http://www.lightake.com/p(...)20laden~New.Arrivals
Dan koop je toch gelijk een anti-Finnen voorwerpquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef mickeyD het volgende:
vindt die bin laden shirts wel geinig op lightake.. maarja, met al die opgefokte finnen in ons land is t niet erg wijs om daarmee op straat te gaan lopen.
http://www.lightake.com/p(...)20laden~New.Arrivals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De granaat die ze gooide naar de politie was geleverd door de AIVD via de informant.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:22 schreef mickeyD het volgende:
laakkwartier Den Haag voldoende Ghetto voor je?
http://nl.wikipedia.org/w(...)kwartier_in_Den_Haag
Allemaal bullshit veroorzaakt door de overheid om de politiestaat te rechtvaardigen.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan koop je toch gelijk een anti-Finnen voorwerp
.... wat maakt het uit waar hij vandaan komt. Ze gooien hem toch zelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De granaat die ze gooide naar de politie was geleverd door de AIVD via de informant.
Allemaal bullshit veroorzaakt door de overheid om de politiestaat te rechtvaardigen.Geen referral hier.
Hmm ja. Een boete lijkt me niet aangezien gewoon geen bewijs hebben van de waarde ervan. Het enige wat ze waarschijnlijk zullen doen is vernietigen dan. Dat zou echt zwaar klote zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat is strafbaar en ze hebben in de gaten dat je liegt![]()
Jij bent de pineut met een dikke boete
Natuurlijk beschikken ze wel over de waarde. Je moet BTW, inklaringskosten en douanerechten betalen over de Nederlandse waarde als je er mee aan komt dat ze een paar dollar waren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:35 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Hmm ja. Een boete lijkt me niet aangezien gewoon geen bewijs hebben van de waarde ervan. Het enige wat ze waarschijnlijk zullen doen is vernietigen dan. Dat zou echt zwaar klote zijnHoop iig niet dat ze dat met alles wat ik invoer nu gaan doen
Daarom bestel ik bijna altijd alles "los". Als er dan iets gepakt wordt is het maar 1 itemquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:08 schreef maulibu het volgende:
[..]
Natuurlijk beschikken ze wel over de waarde. Je moet BTW, inklaringskosten en douanerechten betalen over de Nederlandse waarde als je er mee aan komt dat ze een paar dollar waren.
Wayfarer bv. 110,00
Inklaring 17,00
19% BTW
6,5% douanerechten (dat tarief iig voor kleding en accessoires)
¤45,05 per bril.
dat bedrag was betaald met paypal, de rest met kredietkaartquote:
ja het was op PWquote:[b]Op woensdag 18 mei 2011 14:03 schreef shiznuts
Waarom zo duur? Die was bij Pandawill toch iets van $11,99 (Dollar dus)? - Ja -
Staat op het papiertje dat je hebt ingevuld, een foute waarde invullen kan tot een hoge boete leiden. De douane heeft echt schijt aan jou en zal bij gebrek aan bewijs gewoon zelf een (te hoge) waarde aangeven. Dan mag jij buigen of barsten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:35 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Hmm ja. Een boete lijkt me niet aangezien gewoon geen bewijs hebben van de waarde ervan. Het enige wat ze waarschijnlijk zullen doen is vernietigen dan. Dat zou echt zwaar klote zijnHoop iig niet dat ze dat met alles wat ik invoer nu gaan doen
Inderdaad, als je gaat liegen gaan ze gewoon de Nederlandse lijstprijs rekenen. Er staat toch immers RB opquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:08 schreef maulibu het volgende:
[..]
Natuurlijk beschikken ze wel over de waarde. Je moet BTW, inklaringskosten en douanerechten betalen over de Nederlandse waarde als je er mee aan komt dat ze een paar dollar waren.
Wayfarer bv. 110,00
Inklaring 17,00
19% BTW
6,5% douanerechten (dat tarief iig voor kleding en accessoires)
¤45,05 per bril.
Opgefokte moslimjongeren infiltreren, afluisteren, opjutten en vervolgens granaten leveren. Jij ziet het probleem niet? Vervolgens moet jij met je vingerafdrukken in de databank omdat er terroristen zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
.... wat maakt het uit waar hij vandaan komt. Ze gooien hem toch zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |