verzoekjens?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik draai ook behoorlijk wat dingen waar ik echt nog nooit van gehoord had
Want?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die tt
hoe triest.. echt hoe triest
jij bent voor FC drenthe?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die tt
hoe triest.. echt hoe triest
eindelijk iemand een beurt kunnen gevenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
21? Pffftsss eitje. Ik heb t volgehouden tot mn 23e.
Waarom dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik draai ook behoorlijk wat dingen waar ik echt nog nooit van gehoord had
altijd leuke show inddquote:Op zondag 15 mei 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
symp eindelijk weer op onzinradio
Dat zekers!quote:
3 weken vakantie was inderdaad best langquote:Op zondag 15 mei 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
symp eindelijk weer op onzinradio
Oh in dit geval.quote:
doe je goedquote:Op zondag 15 mei 2011 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
3 weken vakantie was inderdaad best lang
vind het leuk om nieuwe muziek te zoeken.quote:
quote:
draai je dingen die je zelf nog nooit hebt gehoord?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind het leuk om nieuwe muziek te zoeken.
Ik heb zoveel muziek en 90% heb ik nog nooit geluisterd
Twente heeft toch al een prijs, zo is het eerlijk verdeeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wou je nog vriendjes blijven?
Ja maar op de radio moet je toch zeker weten dat het goede muziek is?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind het leuk om nieuwe muziek te zoeken.
Ik heb zoveel muziek en 90% heb ik nog nooit geluisterd
ta ta taaaa!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik gun het ajax gewoon nietquote:Op zondag 15 mei 2011 23:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Twente heeft toch al een prijs, zo is het eerlijk verdeeld.
Nee hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar op de radio moet je toch zeker weten dat het goede muziek is?
Nu vind ik je niet meer liefquote:
Nee meteen een wijf wat maar niet weg wilde gaan. Uiteindelijk heb ik r kunnen slijten aan een vriend.quote:
Ik heb alles wel voorgeluisterdquote:Op zondag 15 mei 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
draai je dingen die je zelf nog nooit hebt gehoord?
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee hoorals het niks is gaan we door naar de volgende
Ja, maar eerst even de teringbende in mijn huis weer op orde krijgenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:11 schreef Zokunen het volgende:
Oh nu Symph er weer is komt dat 50/60/70/80/90 idee wel weer terug
Zo ineens bam een soort van marathon door je speakers.
Ik ga morgen in mijn blote kont werkenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef Zokunen het volgende:
Morgen lekker werken in m'n Ajax shirt (wel een oude)
Ik heb tietenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En je hebt geen verstand van voetbal..... Blijft weinig over dan he!
2 dagen naar schoolquote:Op zondag 15 mei 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ga morgen in mijn blote kont werken
oh nee wacht ik werk niet
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
volgende week weer 3x dragems!
Jaaa gelukkig wel, ik luister altijd geraagquote:Op zondag 15 mei 2011 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
volgende week weer 3x dragems!
Ik ook!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef Zokunen het volgende:
Morgen lekker werken in m'n Ajax shirt (wel een oude)
Wie niet?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaa gelukkig wel, ik luister altijd geraag
Ik heb 7 jaar moeten wachten sinds groep 6 van de basisschool, GROEP 6!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh dat verklaart alles. Zit daar dan ook al je verstand? Net zoals vrouwen vaak over mannen en hun lul zeggen?quote:
neequote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee dude!
Ben ik nou de enige wie het werkelijk geen ene reet boeit?
guess soquote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee dude!
Yo!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee dude!
* Knetterkrankjorum gaat even wat anders doenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dat verklaart alles. Zit daar dan ook al je verstand? Net zoals vrouwen vaak over mannen en hun lul zeggen?
Het is voor mij ook sowieso een plaag actie.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook!Dan wassen en woensdag weer dragen. Puur om 1 gast die woensdag pas komt te zieken.
is dat een garp?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum gaat even wat anders doen![]()
Dat zit toch bij hun kut, en aangezien dat een groot luchtig gat is betwijfel ik of vrouwen wel hersens hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dat verklaart alles. Zit daar dan ook al je verstand? Net zoals vrouwen vaak over mannen en hun lul zeggen?
moet ik even pauze houdenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat lucht breng je zelf aan..quote:Op zondag 15 mei 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zit toch bij hun kut, en aangezien dat een groot luchtig gat is betwijfel ik of vrouwen wel hersens hebben
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zit toch bij hun kut, en aangezien dat een groot luchtig gat is betwijfel ik of vrouwen wel hersens hebben
Jullie zijn nu het nieuwe Ajax he.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan heb ik een mega verstandquote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Proest ben je nog zo een broekkie?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb 7 jaar moeten wachten sinds groep 6 van de basisschool, GROEP 6!![]()
Laat me nou even genieten.
Wie snort ze ff op en plaatst ze hier?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik sta waarschijnlijk op de nummer 1`in de dagcijfers
Nou, als dat het enige wat je bereikt hebt in je leven: wees er vooral trots op.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik sta waarschijnlijk op de nummer 1`in de dagcijfers
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik lees net dat ik tot mijn 20ste geen seks heb
zoek een vriendinquote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
15 cm is niet echt mega groot voor verstand hoor!
Niet als ik er wat aan kan doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef gewoonfaye het volgende:
waarom zo aangebrandquote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, als dat het enige wat je bereikt hebt in je leven: wees er vooral trots op.
Wantquote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Oei ga je dat volhouden?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef gewoonfaye het volgende:
hahahahahahahahahahahahaha geniaal!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah zo, ach jullie zijn nog jong en wispelturig he.quote:
Ik voel aan mijn water dat dat niet zo is, maar we zullen zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah zo, ach jullie zijn nog jong en wispelturig he.
Niet lullig bedoelt maar waarschijnlijk is het over 4 jaar al over.
naatje is een lief hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat voor een jong broekkie dat nog nooit gebatst heeft!
luier kopen op = opquote:Op zondag 15 mei 2011 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik snap ook wel dat ie niet wil batsen als ie dat denkt! Hij wil al die meiden geen evt hersen beschadiging geven met die liefdes knots van hem natuurlijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik snap ook wel dat ie niet wil batsen als ie dat denkt! Hij wil al die meiden geen evt hersen beschadiging geven met die liefdes knots van hem natuurlijk!
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik snap ook wel dat ie niet wil batsen als ie dat denkt! Hij wil al die meiden geen evt hersen beschadiging geven met die liefdes knots van hem natuurlijk!
Wie heeft gezegd dat ik niet naakt ga voor het huwelijk?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ja je bent nu gelukkig daar gaat het over.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik voel aan mijn water dat dat niet zo is, maar we zullen zien.
Tja dat dacht ik bij mn ex ook. En die gaat over een paar maanden trouwen met mn ex beste maatje dus ehm ja vooral blijven dromen en hopen dat t goed blijft gaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik voel aan mijn water dat dat niet zo is, maar we zullen zien.
WTF heeft dat met batsen te maken?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat ik niet naakt ga voor het huwelijk?
Ja die snap ik ook ff niet echt, maar het is goed te horen dat ze dan toch wel gaan friemelen voor het huwelijk!quote:
Ik ben ook al bijna 9 jaar samen met koelkast, vanaf mn 16e, dus het kan heel goed gaanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dat dacht ik bij mn ex ook. En die gaat over een paar maanden trouwen met mn ex beste maatje dus ehm ja vooral blijven dromen en hopen dat t goed blijft gaan.
en als het dus inderdaad zo is dat het snel uitgaat, is het alleen maar goed dat we niet hebben geneukt imhoquote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dat dacht ik bij mn ex ook. En die gaat over een paar maanden trouwen met mn ex beste maatje dus ehm ja vooral blijven dromen en hopen dat t goed blijft gaan.
dan ben je flink genaait!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
bedoel je met naakt gaan NUEQCKEN?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat ik niet naakt ga voor het huwelijk?
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:25 schreef Karzai het volgende:
Batsen wat is dat voor woord, doet me denken aan een boer die s'ochtends even z'n koeien afwerkt
Totaal niet sexy
Dude, dit is Onzin!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:25 schreef Karzai het volgende:
Batsen wat is dat voor woord, doet me denken aan een boer die s'ochtends even z'n koeien afwerkt
Totaal niet sexy
wil je geen sex voor het huwelijk ?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en als het dus inderdaad zo is dat het snel uitgaat, is het alleen maar goed dat we niet hebben geneukt imhoWant dat is iets wat ik gewoon wil bewaren voor degene die heel haar leven met mij wil doorbrengen.
Het kan ook goed gaan natuurlijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ben ook al bijna 9 jaar samen met koelkast, vanaf mn 16e, dus het kan heel goed gaan
en ik hoop dat Naatje en Faye ook zolang en nog veel langer bij elkaar blijven
"Hij wil al die meiden geen evt hersen beschadiging geven met die liefdes knots van hem natuurlijk! "quote:
Zeg eens ee'm mien jonkie, wol ie nog ee'm met mie bats'n?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:25 schreef Karzai het volgende:
Totaal niet sexy
Ach ja shit happens zeg maar.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:24 schreef 129383 het volgende:
[..]
dan ben je flink genaait!
ba-doem!-tssj!
ik ken mensen die daar een erectie van krijgenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:25 schreef Karzai het volgende:
Totaal niet sexy
hoe kun je je nou bedwingen als je met je liefdesknots voor dr staat!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Hij wil al die meiden geen evt hersen beschadiging geven met die liefdes knots van hem natuurlijk! "
--> Ik begreep hieruit dat ze scared zouden zijn voor life, als ze mijn liefdesknots zagen, maar wie zegt dat ik die niet laat zien voor het huwelijk
nopequote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wil je geen sex voor het huwelijk ?
Ik heb met een stel Christenen in een studentenhuis gewoond. De vriendin van eentje moest altijd op een luchtbed slapen en elke avond als ze bij elkaar waren, baden ze voor kracht om elkaar niet compleet uit te gaan wonen!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het kan ook goed gaan natuurlijk!Ik hoop ook voor Naat en Faye dat t goed blijft gaan. Het komt all1 soms zo heerlijk naief over.
faye is 15quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het kan ook goed gaan natuurlijk!Ik hoop ook voor Naat en Faye dat t goed blijft gaan. Het komt all1 soms zo heerlijk naief over.
Nee, de hersenen zitten volgens jou in de kut, en met je enorme tampeloerus zou je ze kapot kunnen rammen. DAT werd er bedoeld!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Hij wil al die meiden geen evt hersen beschadiging geven met die liefdes knots van hem natuurlijk! "
--> Ik begreep hieruit dat ze scared zouden zijn voor life, als ze mijn liefdesknots zagen, maar wie zegt dat ik die niet laat zien voor het huwelijk
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb met een stel Christenen in een studentenhuis gewoond. De vriendin van eentje moest altijd op een luchtbed slapen en elke avond als ze bij elkaar waren, baden ze voor kracht om elkaar niet compleet uit te gaan wonen!En het is hen gelukt!
Prima toch. Respect voor je. Echt waar.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en als het dus inderdaad zo is dat het snel uitgaat, is het alleen maar goed dat we niet hebben geneukt imhoWant dat is iets wat ik gewoon wil bewaren voor degene die heel haar leven met mij wil doorbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOOOOOOOHquote:Op zondag 15 mei 2011 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, de hersenen zitten volgens jou in de kut, en met je enorme tampeloerus zou je ze kapot kunnen rammen. DAT werd er bedoeld!
als je iemand wil uitwonen.. dan gebeurt dat in 100% van de gevallenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb met een stel Christenen in een studentenhuis gewoond. De vriendin van eentje moest altijd op een luchtbed slapen en elke avond als ze bij elkaar waren, baden ze voor kracht om elkaar niet compleet uit te gaan wonen!En het is hen gelukt!
sliepen ze op andere kamers?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hoop ik stiekem ookquote:Op zondag 15 mei 2011 23:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ben ook al bijna 9 jaar samen met koelkast, vanaf mn 16e, dus het kan heel goed gaan
en ik hoop dat Naatje en Faye ook zolang en nog veel langer bij elkaar blijven
Dat dus idd!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, de hersenen zitten volgens jou in de kut, en met je enorme tampeloerus zou je ze kapot kunnen rammen. DAT werd er bedoeld!
Zelfde kamer, dus echt 100% zeker kan ik het nooit weten natuurlijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sliepen ze op andere kamers?
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zeg eens ee'm mien jonkie, wol ie nog ee'm met mie bats'n?
ben ook al sinds mijn 17e bij mijn vriendin, zij was 16. Nu ben ik 21, het gaat sneller dan je denkt. Als het gewoon klikt en je gaat geen ruzie maken over niks zoals bijna elk stel is het allemaalquote:Op zondag 15 mei 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat hoop ik stiekem ookdan heb ik mijn sprookje met lieve vriend die ontbijt op bed brengt en me overspoelt met egoboost en die gewoon heel lief is. Die irritante hork van fok negeer ik gewoon soms even
ik ben geen irritante hork van fokquote:Op zondag 15 mei 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat hoop ik stiekem ookdan heb ik mijn sprookje met lieve vriend die ontbijt op bed brengt en me overspoelt met egoboost en die gewoon heel lief is. Die irritante hork van fok negeer ik gewoon soms even
wel respect.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfde kamer, dus echt 100% zeker kan ik het nooit weten natuurlijk!
kzal dat moar opvatt'n as n neu.quote:
hoe ver wonen jullie dan van elkar vandaan?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben geen irritante hork van foktoch?
Ook op fok ben ik heel liefdevol 'n stuff
liefde voor alles en iedereen (behalve ajax)
Precies, dit!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik
[..]
ben ook al sinds mijn 17e bij mijn vriendin, zij was 16. Nu ben ik 21, het gaat sneller dan je denkt. Als het gewoon klikt en je gaat geen ruzie maken over niks zoals bijna elk stel is het allemaal
True, truequote:Op zondag 15 mei 2011 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik
[..]
ben ook al sinds mijn 17e bij mijn vriendin, zij was 16. Nu ben ik 21, het gaat sneller dan je denkt. Als het gewoon klikt en je gaat geen ruzie maken over niks zoals bijna elk stel is het allemaal
doe is normaalquote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kzal dat moar opvatt'n as n neu.
gef nie, kdoe t wel allennig
alles BEHALVEquote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben geen irritante hork van foktoch?
Ook op fok ben ik heel liefdevol 'n stuff
liefde voor alles en iedereen (behalve ajax)
Te verquote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe ver wonen jullie dan van elkar vandaan?
Sprookjes zijn goed, en ach iedereen is wel eens irritantquote:Op zondag 15 mei 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kzal dat moar opvatt'n as n neu.
gef nie, kdoe t wel allennig
ik heb bijna nooit ruzie met dr gemaakt, als er iets was gelijk vertellen 100% wat je voelt en het is weer over.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Precies, dit!
en als er wel wat is, gewoon praten
wat staat er?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:31 schreef ToT het volgende:
De titel van het nummer klopt niet echt in Winamp!
respectquote:Op zondag 15 mei 2011 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb bijna nooit ruzie met dr gemaakt, als er iets was gelijk vertellen 100% wat je voelt en het is weer over.
Stellen om me heen zitten vol drama, kut is dat!
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb bijna nooit ruzie met dr gemaakt, als er iets was gelijk vertellen 100% wat je voelt en het is weer over.
Stellen om me heen zitten vol drama, kut hersens is dat!
Precies, dat is het geheim van een goede relatie denk ik, ik zie het ook veel om me heen, ruzies om niks.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stellen om me heen zitten vol drama, kut is dat!
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
nu lees ik dus iedere keer als er kut staat, hersens...
[..]
lijken vaak de jongens die behoefte hebben aan drama, maar kan ook toeval zijn hierquote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Precies, dat is het geheim van een goede relatie denk ik, ik zie het ook veel om me heen, ruzies om niks.
kortingskaart fixenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het gaat meer om het geld, dat het te ver is
Geen ideequote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
lijken vaak de jongens die behoefte hebben aan drama, maar kan ook toeval zijn hier
wtf, hoezo datquote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar het is het waardquote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het gaat meer om het geld, dat het te ver is
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
betekend niet dat er nooit ruzie is, soms is het onvermijdelijk (vooral met drank)
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jaloezie maakt nog meer kapot
Sssst, zeg dat nou niet voordat die grens weer de verkeerde kant opgaatquote:Op zondag 15 mei 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe kun je je nou bedwingen als je met je liefdesknots voor dr staat!
ik ben blij dat ik dat niet kenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jaloezie maakt nog meer kapot
Goh, jij kijkt ook South Park!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
luchtig gat, das vervelend, dan krijg je zo een queef als je op de onderbuik drukt
je mag hem best testen, christiangeilheidstestquote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Sssst, zeg dat nou niet voordat die grens weer de verkeerde kant opgaat
I knowquote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja dat heb je toxh aan jezelf te danken!
samenwonen!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Scholieren he... Nog een jaartje en dan wordt de afstand kleiner en ov
geloof me, als ik mijn principes niet had gehad, had ik haar nu al alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op zondag 15 mei 2011 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je mag hem best testen, christiangeilheidstest
wel nog dat jaar volhoudenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Scholieren he... Nog een jaartje en dan wordt de afstand kleiner en ov
Ik vind dit seizoen tot nu toe ruk, met name die laatste over dat huwelijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alles gezien, en volg de nieuwe episodes sinds een jaar of 4
waarom dan die principes, nu heb je in je hele leven sex met 1 persoonquote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geloof me, als ik mijn principes niet had gehad, had ik haar nu al alle hoeken van de kamer laten zien
DAT IS TOCH OOK DE BEDOELING!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom dan die principes, nu heb je in je hele leven sex met 1 persoon
echt kutafleveringen nu ja... na dit seizoen stoppen ze er ook meequote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen tot nu toe ruk, met name die laatste over dat huwelijk.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echt kutafleveringen nu ja... na dit seizoen stoppen ze er ook mee
je kan alsnog een strippenkaart doenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef Zokunen het volgende:
Vroeger: 1 gulden voor een dag retour met de bus,
Iets minder vroeger: 1 euro voor het zelfde retourtje,
Daarna 1 euro voor een enkele reis
Nu: 3,58 euro om naar de andere kant van de stad te komen (OV-kaart)OV
had ik ook, 6 jaar relatie gehad, was bijna altijd goed, haast nooit echt dikke ruzie.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn ex kreeg ieder weekend een ontbijt op bed, we hadden nooit ruzie, als er wel wat was dan was t ook snel klaar met wat praten. Dus ook dat is niet zalig makend. Zit t niet goed zit t niet goed.
Dat wou ik nog vragen ja: wat had je gedaan als je niet je principes had, maar dat hoeft natuurlijk niet en publicquote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geloof me, als ik mijn principes niet had gehad, had ik haar nu al alle hoeken van de kamer laten zien
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
Als het even meezit, ga ik alleen maar seks hebben.
Nog verder vroeger :quote:Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef Zokunen het volgende:
Vroeger: 1 gulden voor een dag retour met de bus,
Iets minder vroeger: 1 euro voor het zelfde retourtje,
Daarna 1 euro voor een enkele reis
Nu: 3,58 euro om naar de andere kant van de stad te komen (OV-kaart)OV
paradoxquote:Op zondag 15 mei 2011 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
Als het even meezit, ga ik alleen maar seks hebben met 1 persoon.
Oraal en anaal moet gewoon kunnen volgens sommigen!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je kan ook je boek gewoon anders interpeteren!! ik ken genoeg christenen die dat doen
oraal sobersoquote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Oraal en anaal moet gewoon kunnen volgens sommigen!
anale sexquote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me lastig.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
You've GOT to be fucking kidding me!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze zijn bezig met een musical, en de inspiratie raakt op kennelijk
Oraal ja, anaal nee... En dan ben ik niet eens gelovigquote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom. Het kan nog zo leuk lijken maar dat is geen garantie.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had ik ook, 6 jaar relatie gehad, was bijna altijd goed, haast nooit echt dikke ruzie.
maar als het over is is het over
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat wou ik nog vragen ja: wat had je gedaan als je niet je principes had, maar dat hoeft natuurlijk niet en public
South Park the musical?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
no shit hoor, volgens mij hebben ze nu al een prijs gekregen voor die musical..
Oh dus jullie gaan nog wel een beetje lol hebben voor het huwelijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oraal ja, anaal nee... En dan ben ik niet eens gelovig
pcies, gewoon niet te ver vooruit kijken, en genieten van wat je op dat moment hebt is het beste imoquote:Op zondag 15 mei 2011 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom. Het kan nog zo leuk lijken maar dat is geen garantie.
Tuuurlijk!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
laat jij je ook wel eens in je reet neuken
Nee, het leven is kutquote:Op zondag 15 mei 2011 23:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oraal ja, anaal nee... En dan ben ik niet eens gelovig
Jeroen van Merwijk, de tags kloppen niet inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
k dacht dat dit van hans teeuwen was
heb je al oraal ontvangen van naatje?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Neem je me nou al mijn pleziertjes af?
Nee dus, en dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je al oraal ontvangen van naatje?
Een liefdevol, seksloos bestaanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies, gewoon niet te ver vooruit kijken, en genieten van wat je op dat moment hebt is het beste imo
Ik wilde de versie van Dennis Leary van dit nummer draaien: " Life's gonna suck when you grow up".quote:
ik wil best meequote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn zus gaat naar prince live
quote:
dat wil ik ookquote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn zus gaat naar prince live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |