Keertje wat drinken samen?quote:
Nee bedankt.quote:
Leer eerst maar eens hoe je een vrouw tot iets kan verleiden in je bedquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef StevenPaul het volgende:
TS kun je misschien stoppen met het verspreiden van jouw zaad? Anders wordt dit land overspoeld met domme kinderen.
Had ik het tegen jou ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:35 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens hoe je een vrouw tot iets kan verleiden in je bed
Met een beetje verstand zou je toch wel moeten kunnen bedenken dat een snelle en onschuldige opmerking tussendoor makkelijk is gemaakt.
Zal je niet om anaal vragenquote:
Jezus.quote:
Hij komt er welquote:Op maandag 16 mei 2011 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk mensen, een echte doorzetter!
1x nee is niet genoeg.
Nee, want TS wil anaalquote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef StevenPaul het volgende:
TS kun je misschien stoppen met het verspreiden van jouw zaad? Anders wordt dit land overspoeld met domme kinderen.
schatje, ik wil graag stront aan mn lul. Wil jij ff bukken dan neem ik je anaal.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef SpermaDonor het volgende:
Heej,
Ik heb sinds kort een soort van seksrelatie.
Nu wil ik haar heel graag in d'r kont neuken.
Maar hoe kan ik dit het beste vragen?
Kont likken vind ik dan welquote:Op maandag 16 mei 2011 08:35 schreef Hinke25 het volgende:
Je zou kunnen beginnen met haar daar te likken en te strelen. Dan merk je wel of ze schichtig wordt of opgewonden. Maakt het vragen een stuk makkelijker lijkt me.
Niks mis mee hoor, of je zoekt gewoon de giertonnen op..quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 08:05 schreef mytroen het volgende:
[..]
schatje, ik wil graag stront aan mn lul. Wil jij ff bukken dan neem ik je anaal.
Duidelijk geen ervaring met correcte anale seksquote:Op maandag 16 mei 2011 08:05 schreef mytroen het volgende:
[..]
schatje, ik wil graag stront aan mn lul. Wil jij ff bukken dan neem ik je anaal.
Inderdaad... wat een klein kindje...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duidelijk geen ervaring met correcte anale seks
Nou vertel vertel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 06:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duidelijk geen ervaring met correcte anale seks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Want, als je het niet fijn vindt om te kontneuken, ben je een klein kindje?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:32 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Inderdaad... wat een klein kindje...
Er zit een verschil tussen het niet fijn vinden en dingen roepen als strot aan de lul willen hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want, als je het niet fijn vindt om te kontneuken, ben je een klein kindje?
Voor mij hoeft het niet, een kut is gemaakt om te neuken, veel vrouwen vinden het een vorm van vernedering om een lul in hun kont te hebben. En zijn er niet van gediend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |