abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96907280
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 08:35 schreef Hinke25 het volgende:
Je zou kunnen beginnen met haar daar te likken en te strelen. Dan merk je wel of ze schichtig wordt of opgewonden. Maakt het vragen een stuk makkelijker lijkt me.
Kont likken vind ik dan wel :r
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
  maandag 16 mei 2011 @ 21:54:57 #52
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_96911617
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef SpermaDonor het volgende:

[..]

Niks mis mee hoor, of je zoekt gewoon de giertonnen op.. :N
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
  maandag 16 mei 2011 @ 22:05:30 #53
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_96912589
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef SpermaDonor het volgende:

[..]

Nou niet kieskeurig gaan doen he.
I feel you in the wind, you guide me constantly.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 01:09:40 #54
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_96924309
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 08:05 schreef mytroen het volgende:

[..]

schatje, ik wil graag stront aan mn lul. Wil jij ff bukken dan neem ik je anaal.
:D
pi_96924916
Eh, wat is er mis met gewoon een beetje zachte en variabele druk op het gebied zetten met een vinger (Let op heren, niet die vinger terug naar de vagina) tijdens met elkaar spelen? Zo ben ik er een paar keer achter gekomen dat ze over het algemeen best wel open staan voor dingen proberen.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_96926273
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 08:05 schreef mytroen het volgende:

[..]

schatje, ik wil graag stront aan mn lul. Wil jij ff bukken dan neem ik je anaal.
Duidelijk geen ervaring met correcte anale seks :Y)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 07:32:23 #57
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_96926467
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 06:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Inderdaad... wat een klein kindje... :N
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_96926743
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 06:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nou vertel vertel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 08:20:58 #59
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_96926929
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 07:32 schreef WatskeZegt het volgende:

[..]

Inderdaad... wat een klein kindje... :N
Want, als je het niet fijn vindt om te kontneuken, ben je een klein kindje?
Voor mij hoeft het niet, een kut is gemaakt om te neuken, veel vrouwen vinden het een vorm van vernedering om een lul in hun kont te hebben. En zijn er niet van gediend.
pi_96926957
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 08:20 schreef tja77 het volgende:

[..]

Want, als je het niet fijn vindt om te kontneuken, ben je een klein kindje?
Voor mij hoeft het niet, een kut is gemaakt om te neuken, veel vrouwen vinden het een vorm van vernedering om een lul in hun kont te hebben. En zijn er niet van gediend.
Er zit een verschil tussen het niet fijn vinden en dingen roepen als strot aan de lul willen hebben.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 08:31:17 #61
342627 tja77
pi_96927091
Ik kan me best indenken dat de gedachte dat je je lul ergens induwt dat normaliter slechts als poepuitgang dient, je een dusdanige afkeer kan geven dat je van het hele gebeuren afziet.
Hij verwoord het misschien een beetje plastisch, maar als mensen genoeg hebben aan alleen een vagina, en de gedachte van kontneuken ze doet walgen, dan kan ik daar best inkomen.
pi_96927398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 08:31 schreef tja77 het volgende:
Ik kan me best indenken dat de gedachte dat je je lul ergens induwt dat normaliter slechts als poepuitgang dient, je een dusdanige afkeer kan geven dat je van het hele gebeuren afziet.
Hij verwoord het misschien een beetje plastisch, maar als mensen genoeg hebben aan alleen een vagina, en de gedachte van kontneuken ze doet walgen, dan kan ik daar best inkomen.
Best, maar het is wel een incorrecte omschrijving, en dat was alles wat ik zei.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 08:55:01 #63
342627 tja77
pi_96927550
Dat weet je niet, misschien heeft hij het al een keer gedaan, en als dusdanig ervaren. Wil niet zeggen dat dat de juiste manier was om te praktiseren.
pi_96927785
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 08:55 schreef tja77 het volgende:
Dat weet je niet, misschien heeft hij het al een keer gedaan, en als dusdanig ervaren. Wil niet zeggen dat dat de juiste manier was om te praktiseren.
Moet ik het een derde keer vrij duidelijk zeggen, of snap je het dan nog niet?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 09:14:23 #65
342627 tja77
pi_96927930
Sodeju zeg, gevoelige snaar geraakt? Maak je toch niet zo druk, daar heb je apparaten voor die dat veel beter kunnen (compressor)

Als jij wil kontneuken, doe je dat. Als iemand anders dat niet wilt, omdat hij geen stront aan zijn lul wilt, prima toch.
pi_96927965
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:14 schreef tja77 het volgende:
Sodeju zeg, gevoelige snaar geraakt? Maak je toch niet zo druk, daar heb je apparaten voor die dat veel beter kunnen (compressor)

Als jij wil kontneuken, doe je dat. Als iemand anders dat niet wilt, omdat hij geen stront aan zijn lul wilt, prima toch.
Ja, mijn 'oh-wat-ben-je-dom-je-kunt-toch-lezen-wat-ik-zeg'-snaar

Het enige wat ik zei is dat als je correcte anale seks hebt, dat je dan geen stront aan je lul hebt.

Duidelijk nu?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 09:29:14 #67
342627 tja77
pi_96928268
Als je ff de moeite neemt om terug te lezen...
Ik reageerde op degene die hem een klein kindje noemde.
Als hij toch al een keer kont geneukt heeft. met als gevolg stront aan zijn lul.
En er word hier gezegd dat het een klein kind is, omdat hij het zo heeft ervaren, dan slaat dat toch nergens op?
Dan zeg ik er iets van, en dan vind jij dat ik jou erop aanval?

Is dat dan duidelijk?
pi_96928324
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:29 schreef tja77 het volgende:
Als je ff de moeite neemt om terug te lezen...
Ik reageerde op degene die hem een klein kindje noemde.
Als hij toch al een keer kont geneukt heeft. met als gevolg stront aan zijn lul.
En er word hier gezegd dat het een klein kind is, omdat hij het zo heeft ervaren, dan slaat dat toch nergens op?
Dan zeg ik er iets van, en dan vind jij dat ik jou erop aanval?

Is dat dan duidelijk?
Ik ben het met de klein kindje opmerking eens. Omdat hij zich niet moet aanstellen. En hij moet hier zeker niet zo'n domme denigrerende opmerking maken. En nee, dat is niet uit ervaring, dat was gewoon dom trollen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 09:36:08 #69
342627 tja77
pi_96928463
Het is ondertussen overduidelijk dat jij een andere mening over kontneuken hebt dan hij.
Hij zegt wat hij ervan vind, of dat nou praktijkondervonden is of niet, hij geeft er gewoon zijn mening over. Dan word hij een klein kindje genoemd. Hij veroordeelt mensen die het wel doen toch ook niet tot reetkevers, twijfel homo's of iets dergelijks.
pi_96928577
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:36 schreef tja77 het volgende:
Het is ondertussen overduidelijk dat jij een andere mening over kontneuken hebt dan hij.
Hij zegt wat hij ervan vind, of dat nou praktijkondervonden is of niet, hij geeft er gewoon zijn mening over. Dan word hij een klein kindje genoemd. Hij veroordeelt mensen die het wel doen toch ook niet tot reetkevers, twijfel homo's of iets dergelijks.
Zijn mening is incorrect en aangezien hij er blijkbaar geen reet (hihi) verstand van heeft, moet hij niet zulke domme dingen zeggen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 09:46:30 #71
342627 tja77
pi_96928744
Een mening kan niet incorrect zijn, dat zijn mening niet strookt met de jouwe, wil niet zeggen dat zijn of jouw mening incorrect is.
Hij kan wel iets anders posten als dat zijn mening is. Liegen noemen ze dat.
Je kunt uit zijn post niet opmaken, of dat hij ervaringsdeskundige is ja of nee. Je bent geneigd te zeggen van niet, omdat hij een afkeer heeft. Maar of dat komt uit angst of walging, of door een traumatische ervaring is voor niemand duidelijk.
pi_96928953
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:46 schreef tja77 het volgende:
Een mening kan niet incorrect zijn, dat zijn mening niet strookt met de jouwe, wil niet zeggen dat zijn of jouw mening incorrect is.
Hij kan wel iets anders posten als dat zijn mening is. Liegen noemen ze dat.
Je kunt uit zijn post niet opmaken, of dat hij ervaringsdeskundige is ja of nee. Je bent geneigd te zeggen van niet, omdat hij een afkeer heeft. Maar of dat komt uit angst of walging, of door een traumatische ervaring is voor niemand duidelijk.
Hij heeft mening, ik heb het over realiteit, over een feit. Uiteraard kan dan zijn mening wel incorrect zijn.

En dat kan ik prima uit zijn post, zeker als je zijn postgeschiedenis er bij pakt.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:19:35 #73
342627 tja77
pi_96929919
Mening kan niet incorrect zijn, daar kun je lang of kort over discuseren. Zijn mening kan wel op verkeerde feiten gebasseerd zijn, maar dan nog blijft het een mening.
Je kunt een ander je mening niet door zijn of haar strot duwen, of je het nou wel of niet bij het rechte eind hebt.
Als je iets smerigs vind, vind je het smerig, als de reden waarom je het smerig vind, niet klopt, kun je het nog steeds smerig vinden. Ben je dan een klein kindje? Nee, je vind het gewoon smerig.
Als jij wilt kontneuken, prima.
Als hij dat niet wil, (ongeacht of hij het smerig vind, een smerige lul van krijgt of wat voor reden dan ook) prima.
Maak er niet zo'n punt van.
pi_96930084
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:19 schreef tja77 het volgende:
Mening kan niet incorrect zijn, daar kun je lang of kort over discuseren. Zijn mening kan wel op verkeerde feiten gebasseerd zijn, maar dan nog blijft het een mening.
Je kunt een ander je mening niet door zijn of haar strot duwen, of je het nou wel of niet bij het rechte eind hebt.
Als je iets smerigs vind, vind je het smerig, als de reden waarom je het smerig vind, niet klopt, kun je het nog steeds smerig vinden. Ben je dan een klein kindje? Nee, je vind het gewoon smerig.
Als jij wilt kontneuken, prima.
Als hij dat niet wil, (ongeacht of hij het smerig vind, een smerige lul van krijgt of wat voor reden dan ook) prima.
Maak er niet zo'n punt van.
goed, naar mijn mening is het bovenste licht op een verkeerslicht, blauw :Y)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:38:46 #75
342627 tja77
pi_96930616
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

goed, naar mijn mening is het bovenste licht op een verkeerslicht, blauw :Y)
Doe je nou zo dom, of ben je dat gewoon?
Een mening steunt niet op feiten (dus door de wetenschap bewezen verifieerbare zaken) , Bovenste licht en de kleur ervan zijn feiten. Dus jouw zgn mening dat het bovenste licht blauw zou moeten zijn, is geen mening, maar een fout feit. Een mening kan wel worden gebasseerd op feiten en ervaringen.

Als hij stront aan zijn lul krijgt, en dat als smerig ervaart, is dat een mening die op feiten is gebasseerd, en niet steunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')