goede omschrijvingquote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb sowieso niet veel met roemjana en haar paradeplaatje gedrag (jeugdtrauma)
Dat kan natuurlijk ook...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Ivan heeft er tijd uit gelegen ivm gedoe aan zijn hart.
En Ik denk dat timor niet gewonnen heeft juist omdat Dan hem in USA wou en niet vast aan contract
en dan met deze foto erbijquote:The Ultimate Dance Battle - Team Rinus
Nederlanders, gebruik uw stemrecht om mijn recht op de Choreografische Kroon der BelNederlanden te waarborgen.
Holy shit. Rinus. Held.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef totebel het volgende:
Het blijkt trouwens dat belgen 2,5 keer zo vaak gestemd hebben als nederlanders.. was een klasse posting van Rinus op FB
[..]
en dan met deze foto erbij
[ afbeelding ]
Vond ik dus ook.. EN hij neemt ook echt de moeite om op bijna elk facebookbericht persoonlijk te reageren... die man verdient de stemmen vind ikquote:
dat viel wel mee hoor, het is geen Shakerquote:Op maandag 16 mei 2011 23:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
hij kan alleen erg slecht tegen kritiek / afwijzing
ik denk dat dat het bij beide Belgische teams voor mij is. Ik had zowel van Laurent als van Isabelle een ander beeld. Ze waren voor mij sympathiek en brachten gewoon goede dansen voort in SYTYCD. Nu zie je ze véél meer in beeld en is het continu huilen, tot tranen geroerd zijn, zeggen 'oh ik kan het niet ik ben slecht' blablabla.. daarom vallen ze mij enorm tegen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Mijn afkeer richt zich vooral tegen Laurent.
Tijdens SYTYCD vond ik hem een goed choreograaf.... omdat we toen Laurent zelf bijna niet zagen, zijn werkstijl, zijn houding etc. Maar bij dit programma... man man man wat een klein kind. En die uitbarstingen toen met z'n team.... vreselijk. Maar VOORAL zijn eigen houding mbt "we gaan niet winnen. O neee iek wiel keen iephop... neee. O nee toch geen modeeeeern. Oh nee iek wil dit niiiieeeeet. We zijn slecht, we zijn SLECHT! Dat gaan we nooit winneeeeeen"
Laat jezelf toch gvd niet zo kennen man. Wat moet dat team wel niet voelen als je zulke dingen zegt?
En daardoor kan ik niet meer onbevooroordeeld naar zijn (ook niet echt HEEL bijzondere)choreo's kijken.
ik moet soms juist keihard lachen op Laurent, vooral in het begin en zn ergenis naar Diego toe en dan die grimas van Laurant in de cameraquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Mijn afkeer richt zich vooral tegen Laurent.
Tijdens SYTYCD vond ik hem een goed choreograaf.... omdat we toen Laurent zelf bijna niet zagen, zijn werkstijl, zijn houding etc. Maar bij dit programma... man man man wat een klein kind. En die uitbarstingen toen met z'n team.... vreselijk. Maar VOORAL zijn eigen houding mbt "we gaan niet winnen. O neee iek wiel keen iephop... neee. O nee toch geen modeeeeern. Oh nee iek wil dit niiiieeeeet. We zijn slecht, we zijn SLECHT! Dat gaan we nooit winneeeeeen"
Laat jezelf toch gvd niet zo kennen man. Wat moet dat team wel niet voelen als je zulke dingen zegt?
En daardoor kan ik niet meer onbevooroordeeld naar zijn (ook niet echt HEEL bijzondere)choreo's kijken.
is die reclame ook niet ergens op de site te zien ofzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Graag! Ik vermoed inmiddels "Because of you" maar dan enkel de zachte stukken.
Ik zit nu een slechte film te kijken alleen om dat voorstukje nog eens te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |