abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:30:36 #26
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97429201
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef GimmeGore het volgende:
Ow ja, was die line up waar ik zo om heb gelachen, Kutschurft, Kaasschaaf, Hektometerpaaltje 66.6
_O-
AFC AJAX
pi_97429388
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef GimmeGore het volgende:
Ow ja, was die line up waar ik zo om heb gelachen, Kutschurft, Kaasschaaf, Hektometerpaaltje 66.6
Gratis bier, neuk, je moeder haha _O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:43:35 #28
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_97429714
Gisteren naar Rompeprop en Rectal Smegma in Weert geweest, terwijl ik met school vanuit Brussel kwam.
Zo n klasgenoot vroeg waar ik heen ging omdat ik uit stapte in Tilburg (en dus niet in Hengelo), dus ik vertel dat.
Je had ze moeten zien kijken :')
pi_97429865
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:43 schreef GimmeGore het volgende:
Gisteren naar Rompeprop en Rectal Smegma in Weert geweest, terwijl ik met school vanuit Brussel kwam.
Zo n klasgenoot vroeg waar ik heen ging omdat ik uit stapte in Tilburg (en dus niet in Hengelo), dus ik vertel dat.
Je had ze moeten zien kijken :')
Je moet hun gezicht zien als je die "muziek" laat horen aan ze. :D

Morgen naar Anaal Nathrakh toe :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:51:59 #30
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_97430093
Nou, ik heb nog een hele tijd met een klasgenoot over metal gepraat. Wist heel niet dat die kerel ook van metal houdt, hij heeft zelfs nog in een metalband gespeeld.
Tegenwoordig draait en maakt hij nl hardcore (of aanverwant genre)
pi_97431345
Gisteren ben ik naar Day Six en Evergrey geweest. Beide concerten waren gaaf. Vooral Evergrey was erg gaaf. Goeie show. Daarna ging Ronald Landa verhalen over Delain en zijn nieuwe Hangover Hero vertellen. Aantal leuke verhalen gehoord over Delain. Maar ook over hoe moeilijk het is om muzikant te zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97449685
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:29 schreef GimmeGore het volgende:
Ow ja, was die line up waar ik zo om heb gelachen, Kutschurft, Kaasschaaf, Hektometerpaaltje 66.6
Was wel fucking lachen :D alleen speelden ze niet "neuk je oma in de stoma :("

Vandaag Kampfar en Vreid in de willemeen. Alleen denk ik dat ik niet fa want ik ga binnekort nog voor 1100 euro aan metalboodschappen doen (nieuw gitaar en versterker) :D

Wat vinden jullie toffer? Een flying V of een Explorer. Het word sowieso een esp ltd denk ik.
  zondag 29 mei 2011 @ 10:53:32 #33
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_97449821
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2011 10:46 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Was wel fucking lachen :D alleen speelden ze niet "neuk je oma in de stoma :("

Vandaag Kampfar en Vreid in de willemeen. Alleen denk ik dat ik niet fa want ik ga binnekort nog voor 1100 euro aan metalboodschappen doen (nieuw gitaar en versterker) :D

Wat vinden jullie toffer? Een flying V of een Explorer. Het word sowieso een esp ltd denk ik.
Flying V.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 29 mei 2011 @ 11:07:26 #34
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_97450107
BC Rich Beast:

The Beast Guitar is one of BC Rich's most radical models ever.
They aren't real easy to play because the reach is somewhat restricted due to all the points.
But they are very cool looking. Of course looks are the most important thing anyway.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_97450670
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:07 schreef Mark het volgende:
BC Rich Beast:

The Beast Guitar is one of BC Rich's most radical models ever.
They aren't real easy to play because the reach is somewhat restricted due to all the points.
But they are very cool looking. Of course looks are the most important thing anyway.
Hhahaha, ik zal dan nooit. NOOIT een BC rich kopen :P Maar ik denk ook dat het een flying V wordt. Omdat thrash <3
  zondag 29 mei 2011 @ 12:08:26 #36
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_97451531
Het was ook maar een grapje :)

Wel een zwarte Flying V, he! Die witte vind ik echt minder
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 29 mei 2011 @ 13:48:07 #37
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_97454642
Ik had laatst bijna een witte, maar ja, toen ging de relatie uit en wou ik zijn gitaar ook niet meer hebben :P
pi_97460660
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:08 schreef Mark het volgende:
Het was ook maar een grapje :)

Wel een zwarte Flying V, he! Die witte vind ik echt minder
I know :D.

Het wordt waarschijnlijk een
ESP LTD V-300 BK Black ja :D

Ik kan wel heel lief paps aanvragen en een V401 versie vragen. Maar dat lijkt me niet echt nodig. Haal ik liever een leuke strap en kabel erbij ofzo. Ik heb sowieso niks aan een floyd rose met zo'n stomme tremelo stok :')
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
Ik had laatst bijna een witte, maar ja, toen ging de relatie uit en wou ik zijn gitaar ook niet meer hebben :P
Moet eerlijk zeggen dat ik een witte ook best vet vind. Zolang het maar zwart of wit is vind ik. Rest vind ik gewoon lelijk :P

[ Bericht 11% gewijzigd door RoW_0 op 29-05-2011 16:59:10 ]
  maandag 30 mei 2011 @ 08:27:14 #39
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_97485678
Ik vind het ook best een mooi ding, maar ik kom nog steeds niet verder dan Ode to Joy, want mijn ex zou me leren gitaar spelen, maar die maakte elke keer van die kut opmerkingen die er dan voor zorgen dat ik er geen zin meer in had.
  maandag 30 mei 2011 @ 09:20:07 #40
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_97486411
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:07 schreef Mark het volgende:
BC Rich Beast:

The Beast Guitar is one of BC Rich's most radical models ever.
They aren't real easy to play because the reach is somewhat restricted due to all the points.
But they are very cool looking. Of course looks are the most important thing anyway.
Ik dacht dat het bij muziek om andere dingen ging...
Inter faeces et urinam nascimur,
  maandag 30 mei 2011 @ 09:25:18 #41
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_97486517
Nee joh, lekker posen met je gitaar!

Ik vind het me toch een lelijk ding die beast. bah...
  maandag 30 mei 2011 @ 09:34:30 #42
305049 antidood1
De enige echte.
pi_97486699
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef ScreamforyourCream het volgende:

[..]

Nee tuurlijk, het ligt altijd aan de ander en de boosdoener mag er makkelijk mee weg komen.
Je begrijpt toch wel dat zoiets averechts werkt? Er wordt altijd geroepen: 'ja, trancenichten zijn slecht want daar hoor je er alleen maar bij als je een populair bent, een strak wit shirt draagt en een guido kapsel en hip hop is ook zo kansloos als de tering want daar hoor je er alleen maar bij als je een neger bent en kan rappen, maar in het wereldje van metal, daar mag je lekker jezelf zijn'. Die uitspraak is echter geheel tegendraads als je je als metal fanatiekeling zijnde graag je passie voor dat soort muziek wilt delen op een forum, en je wordt direct weg gekotst als iemand die er niet bij hoort? Dan is die subgroepering niets veel beters dan al die anderen.

Door trieste posers als mayo en dako zie ik dat wereldje dus echt niet meer als een tolerante groep of als "het ideale wereldje waar je jezelf mag zijn". Ik vind eigenlijk zelfs dat posers als dako en mayo (ook al zijn ze allang niet meer actief op dat forum) juist weggekotst moeten worden in plaats van dat nieuwkomers worden uitgelachen op hun muzieksmaak of zelfs over hun uiterlijk. Dat is dan toch volledig de omgekeerde wereld?
http://forum.zwaremetalen.com/forum_list/9
Zegt genoeg lijkt me.
Geen garantie.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:16:31 #43
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_97544521
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Ik vind eigenlijk zelfs dat posers als dako en mayo (ook al zijn ze allang niet meer actief op dat forum) juist weggekotst moeten worden in plaats van dat nieuwkomers worden uitgelachen op hun muzieksmaak of zelfs over hun uiterlijk. Dat is dan toch volledig de omgekeerde wereld?
Uit de OP:
quote:
Nieuwtjes, aanraders en discussies over Municipal Waste, hard rock, heavy metal, progressive metal, black metal, grindcore en alles er tussenin komen hier voorbij! Alleen dat emogejank moeten we hier niet.
:')

Ik ga 15 juni naar Suicide Silence, Bleed From Within en After the Burial.

Koffie en cake FTW!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_97545021
Ach iedereen zeikt elkaar af. Boeie. Het is maar internet.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:27:27 #45
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_97545109
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:25 schreef RoW_0 het volgende:
Ach iedereen zeikt elkaar af. Boeie. Het is maar internet.
Maar als het op internet gebeurt is het ook pesten! Dit moet je serieus nemen. Zeker als metalhead/ alto, die zijn op school vaak ook al de lul (geweest). ;(
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_97545173
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar als het op internet gebeurt is het ook pesten! Dit moet je serieus nemen. Zeker als metalhead/ alto, die zijn op school vaak ook al de lul (geweest). ;(
Ik weet niet wat voor verleden jij hebt gehad. Maar de metalheads bij ons op school zijn toch wel de 'coolste en stoerste'. Alhoewel dit kapot gay klinkt:'). Gothics en emo's worden wel belachelijk gemaakt maar het gaat over metal.

Het leuke is dat mijn klas vol zit met mooiboys, en vaak stoeien ze met elkaar. En van mij blijven ze echt af omdat ze weten dat metalfags de 'pit' dansen :D
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:35:22 #47
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_97545556
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:28 schreef RoW_0 het volgende:
Ik weet niet wat voor verleden jij hebt gehad. Maar de metalheads bij ons op school zijn toch wel de 'coolste en stoerste'. Alhoewel dit kapot gay klinkt:'). Gothics en emo's worden wel belachelijk gemaakt maar het gaat over metal.

Het leuke is dat mijn klas vol zit met mooiboys, en vaak stoeien ze met elkaar. En van mij blijven ze echt af omdat ze weten dat metalfags de 'pit' dansen :D
Ik had het zwaar. Bandjes met aan de ene kant Hardcore (DJ Gizmo en Buzz Fuzz Hardcore, niet New York Hardcore) en aan de andere kant Napalm Death. Dat was toch wel... Not done. :') Zeker niet als je dan ook nog toegegeven CD's van de Osdorp Posse, NWA, Wu-Tang en Westside Connection bezit! O+

En zeker niet in de alto/ metal/ grunge vs gabber oorlog van '92 - '97 :')

Maar echt gepest. Nee, nooit. :D Het was ook een grapje.

[ Bericht 1% gewijzigd door SicSicSics op 31-05-2011 16:40:40 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_97568209
Ben ik hier ook enigszins op de juiste plaats voor deathcore? Of is daar een ander topic over?
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_97571134
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:36 schreef Burnie88 het volgende:
Ben ik hier ook enigszins op de juiste plaats voor deathcore? Of is daar een ander topic over?
Ik pak even het grote is-dat-metal-genoeg-boek erbij..
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 1 juni 2011 @ 07:44:41 #50
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_97571425
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:48 schreef GimmeGore het volgende:
Ik had laatst bijna een witte, maar ja, toen ging de relatie uit en wou ik zijn gitaar ook niet meer hebben :P
:D!.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')