quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:49 schreef Silenus het volgende:
Zo, na de titel van Ajax nu voor het eerst weer een beetje levend. Het was echt de mooiste dag uit m'n leven, ik ga donderdag weer afspreken (4e date) en verdomme...wat ben ik gelukkig momenteel.
Snif.
Maar is ze zelf 2 meter ofzo, want dan zou ik als ik haar was daar ook niet zo'n issue van maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze vind het zelf niet erg maar ik vind het zelf zo'n raar idee
Ze zei zelf al dat ze geen hakken aan zal doen
[..]
Die zie ik ook geregeld voorbij komen
WHOOHOO!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:49 schreef Silenus het volgende:
Zo, na de titel van Ajax nu voor het eerst weer een beetje levend. Het was echt de mooiste dag uit m'n leven, ik ga donderdag weer afspreken (4e date) en verdomme...wat ben ik gelukkig momenteel.
Snif.
Vrees toch serieus dat dat "gelukkige" meer met het kampioenschap dan met haar te maken heeftquote:
En ik ben weer volledig single, voor zover ik dat niet was. Dus. Jammer, maar helaas. Even int kort: anderhalf week geleden begon het een beetje gek tussen ons te worden en hoorde ik ineens minder van hem en leek hij ook minder enthousiast. Het bleek dat hij een berichtje had gekregen van een oud collega via facebook, een collega om wie hij al 10 jaar een beetje heen draaide. Eerst had zij een relatie, toen hij, waardoor het steeds niks werd. Anyways, nu beide vrijgezel en hij heetf het gevoel dat hij dit moet proberen. En ik kan het me voorstellen, wat is 10 jaar vergeleken bij enkele weken rustig aan afspreken?quote:
Nee ik ben 1.73m en zij 1.78m...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar is ze zelf 2 meter ofzo, want dan zou ik als ik haar was daar ook niet zo'n issue van maken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik ben weer volledig single, voor zover ik dat niet was. Dus. Jammer, maar helaas. Even int kort: anderhalf week geleden begon het een beetje gek tussen ons te worden en hoorde ik ineens minder van hem en leek hij ook minder enthousiast. Het bleek dat hij een berichtje had gekregen van een oud collega via facebook, een collega om wie hij al 10 jaar een beetje heen draaide. Eerst had zij een relatie, toen hij, waardoor het steeds niks werd. Anyways, nu beide vrijgezel en hij heetf het gevoel dat hij dit moet proberen. En ik kan het me voorstellen, wat is 10 jaar vergeleken bij enkele weken rustig aan afspreken?
Dusss... Met een paar weekjes maar weer eens orienteren
Ja echtquote:
Deze gast was 1.97 en ik ben 1.65quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
En wat is dat toch met die lengte? Ik ben ook centimeters langer dan mijn ex, maar ik heb dat nooit als een punt gezien hoor.
Hmm jammer voor je. Ach hij is wel eerlijk geweest tegen je volgens mij en heeft ook geen sex afgedwongen toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik ben weer volledig single, voor zover ik dat niet was. Dus. Jammer, maar helaas. Even int kort: anderhalf week geleden begon het een beetje gek tussen ons te worden en hoorde ik ineens minder van hem en leek hij ook minder enthousiast. Het bleek dat hij een berichtje had gekregen van een oud collega via facebook, een collega om wie hij al 10 jaar een beetje heen draaide. Eerst had zij een relatie, toen hij, waardoor het steeds niks werd. Anyways, nu beide vrijgezel en hij heetf het gevoel dat hij dit moet proberen. En ik kan het me voorstellen, wat is 10 jaar vergeleken bij enkele weken rustig aan afspreken?
Dusss... Met een paar weekjes maar weer eens orienteren
Is toch niks raars aan. De een wil een blonde, de ander dikke tieten en weer iemand anders wil groter/kleinder zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
En wat is dat toch met die lengte? Ik ben ook centimeters langer dan mijn ex, maar ik heb dat nooit als een punt gezien hoor.
Nee absoluut niet!! Ik wilde wel, maar hij wilde het rustig aan doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hmm jammer voor je. Ach hij is wel eerlijk geweest tegen je volgens mij en heeft ook geen sex afgedwongen toch?
Nee, maar het valt mij op dat echt veel mensen het een probleem vinden als de man korter is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is toch niks raars aan. De een wil een blonde, de ander dikke tieten en weer iemand anders wil groter/kleinder zijn.
Ik val ook gewoon echt niet op mannen die kleiner zijn. Nou moeten ze dan wel heel ieniemienie zijn, maar tochquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar het valt mij op dat echt veel mensen het een probleem vinden als de man korter is.
Ik liep laatst langs iemand door de stad en mevrouw was net zo groot als ik. Alleen had ze hakken van ik schat 5 centimeter eronder. Is toch een rare gewaarwording voor me. Ben in principe altijd groter.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar het valt mij op dat echt veel mensen het een probleem vinden als de man korter is.
Lijkt me toch raar voor je. Je kunt hier namelijk weinig van leren. Als er nou echt iets gebeurd was of dat je te hard van stapel liep of dat hij merkte dat je echt niet kunt koken vooruit. Maar nu kan je er eigenlijk niks mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee absoluut niet!! Ik wilde wel, maar hij wilde het rustig aan doenAchteraf ben ik daar ook erg blij mee
Waarom zou ik er iets van moeten leren? Hij vond het moeilijk om tegen me te zeggen juist omdat we zo goed bij elkaar pasten en hij me leuk vond, slim, grappig, aantrekkelijk etc. Daar schortte het allemaal niet aan. Zijn woorden waren ook dat als zij er niet was geweest, dat het voor ons heel anders afgelopen zou zijn en ik heb hetzelfde gevoel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Lijkt me toch raar voor je. Je kunt hier namelijk weinig van leren. Als er nou echt iets gebeurd was of dat je te hard van stapel liep of dat hij merkte dat je echt niet kunt koken vooruit. Maar nu kan je er eigenlijk niks mee.
Ja of misschien toch een ding. Een gast die na x dates geen sex wil heeft nog een ander in zijn achterhoofd?
Ik heb me er in die 12 jaar ook niks van aangetrokken wat hoge hakken betreft hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik liep laatst langs iemand door de stad en mevrouw was net zo groot als ik. Alleen had ze hakken van ik schat 5 centimeter eronder. Is toch een rare gewaarwording voor me. Ben in principe altijd groter.
Bedoelde meer van: je had het ook maar moeilijk (niet) kunnen voorkomen met zo'n reden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom zou ik er iets van moeten leren? Hij vond het moeilijk om tegen me te zeggen juist omdat we zo goed bij elkaar pasten en hij me leuk vond, slim, grappig, aantrekkelijk etc. Daar schortte het allemaal niet aan. Zijn woorden waren ook dat als zij er niet was geweest, dat het voor ons heel anders afgelopen zou zijn en ik heb hetzelfde gevoel.
Waarom zou ik daar iets van willen leren? Het mocht blijkbaar niet zo zijn... tja.
Leermoment voor jou dan: zo gaat het vaak, helaas.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Bedoelde meer van: je had het ook maar moeilijk (niet) kunnen voorkomen met zo'n reden.
Zie relatieplanet en de tig vrouwen die persé een man willen die boven X lengte uit komtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |