Dat sowiesoquote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wel mooi en bewonderenswaardig dat je er iets positiefs uit haalt, Spirit
Twijfelde je daar aan dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Nee, maar het is een tijd geleden dat ik iemand echt leuk vond en ook serieus ergens voor wilde gaan. Toch fijn om te weten dat ik het nog wel kan
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je voor het eerst achter haar de trap op loopt en ze wulps wiebelt met haar kont
Half jaar geleden date gehad met mooi meisje dat net zo lang was als ik. Maar met hakken langer. En dat is echt heel gek, als je dat niet kent. Zoenen op trappen en stoepranden en zo. Nah, moet zelf langer zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar het valt mij op dat echt veel mensen het een probleem vinden als de man korter is.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn leerpunt nu vooral is dat er dus wel nog mannen bestaan waarvan ik denk: jaaaa, dat zou echt serieus wat kunnen worden! En dat ik die ook nog eens in het wild in een kroeg om de hoek tegen kan komen
Dat op zich is hoopgevend
Klonk wat mij betreft meer als frigidequote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
. Wel OK van zijn kant dat hij niet dwingend was op gebied van seks.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Half jaar geleden date gehad met mooi meisje dat net zo lang was als ik. Maar met hakken langer. En dat is echt heel gek, als je dat niet kent. Zoenen op trappen en stoepranden en zo. Nah, moet zelf langer zijn.
En vrouwen zoeken een langere, oudere en "slimmere" man. Slim als in : opleiding, baan, etc. Geen wet van Meden en Perzen, en uitzonderingen zat. Maar feit blijft.
Die Meden en Perzen... ontzettend irritant volk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Half jaar geleden date gehad met mooi meisje dat net zo lang was als ik. Maar met hakken langer. En dat is echt heel gek, als je dat niet kent. Zoenen op trappen en stoepranden en zo. Nah, moet zelf langer zijn.
En vrouwen zoeken een langere, oudere en "slimmere" man. Slim als in : opleiding, baan, etc. Geen wet van Meden en Perzen, en uitzonderingen zat. Maar feit blijft.
Vooral een volk dat geen nuancering van hun wetten tolereertquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die Meden en Perzen... ontzettend irritant volk.
Ik herken me in geen enkele van hun wetten. Vandaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Vooral een volk dat geen nuancering van hun wetten tolereert
Ik kom alleen maar mensen tegen die vertellen dat iets géén wet van Meden en Perzen is, jij bent de eerste die iets weet wat wél een wet van Meden en Perzen is. Vertel eens? Noem eens zo'n wet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik herken me in geen enkele van hun wetten. Vandaar.
Jeeeetje wat is dat nu toch?! Waarom is het zo fout om een paar weekjes te wachten met het bed in duiken om te zien of het klikt of niet? Waarom is dat nu weer meteen frigide? Mannen weten ook écht niet wat ze willen he... Duikt een vrouw meteen het bed in, dan is het leuk voor 1 nachtje maar geen relatiemateriaal, maar wordt er een aantal weken gewacht door een man, dan is hij meteen frigide!! Djeessssquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:51 schreef Thornado het volgende:
[..]
Klonk wat mij betreft meer als frigide
Op Fok?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:22 schreef Bartcoah het volgende:
Waar kan je gratis een leuke date zoeken? Want nextlover met die speeddate functie zegt het de hele tijd helaas we hebben niemand gevonden terwijl het wel zocht naar chicks.
Als er binnen 2 dates geneukt wordt is het bij mij sowieso geen blijvertje. Pas als het na een date of 5/6 gebeurt (terwijl de sexuele spanning er al die tijd dus wel al was) dan kan het iets worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jeeeetje wat is dat nu toch?! Waarom is het zo fout om een paar weekjes te wachten met het bed in duiken om te zien of het klikt of niet? Waarom is dat nu weer meteen frigide? Mannen weten ook écht niet wat ze willen he... Duikt een vrouw meteen het bed in, dan is het leuk voor 1 nachtje maar geen relatiemateriaal, maar wordt er een aantal weken gewacht door een man, dan is hij meteen frigide!! Djeessss
*hola!*quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik vind dit echt supermooi! Zeker omdat jullie ook wel echt bij elkaar lijken te passen : beiden behoorlijk nuchter en down-to-earth. Go go go!
(Ik doe niet aan fokmeets en dat soort shit, maar de uitnodiging voor de bruiloft ter zijner zie ik graag komen)
Hehe, eindelijk niet zo'n kansloos figuur. Persoonlijk maakt het voor mij weinig uit of ik na 2 of 3 of 10 dates met iemand het bed in duik, maar ik moet zeggen dat ik deze hele aanpak eigenlijk wel superfijn vond.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als er binnen 2 dates geneukt wordt is het bij mij sowieso geen blijvertje. Pas als het na een date of 5/6 gebeurt (terwijl de sexuele spanning er al die tijd dus wel al was) dan kan het iets worden.
Echt serieus, what a load of bullcrapquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als er binnen 2 dates geneukt wordt is het bij mij sowieso geen blijvertje. Pas als het na een date of 5/6 gebeurt (terwijl de sexuele spanning er al die tijd dus wel al was) dan kan het iets worden.
Toch is het zo. Als ik iemand leuk vind en denk dat daar iets moois mee te beginnen is dan wil ik gewoon niet gelijk er bovenop. Call it strange, maar ik hou de boot dan echt af. Al snapt de ander dat dan niet. Wordt er wel gelijk gesext dan lijkt het wel of er een knop bij me omgaat die die meid gelijk als een neukertje betiteld en dan is ze dan ook (gebleken).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Echt serieus, what a load of bullcrap.
Ik ga niet eens begínnen met het benoemen van alle punten.
Oftewel, typisch gevalletje van self fulfilling prophecy.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Toch is het zo. Als ik iemand leuk vind en denk dat daar iets moois mee te beginnen is dan wil ik gewoon niet gelijk er bovenop. Call it strange, maar ik hou de boot dan echt af. Al snapt de ander dat dan niet. Wordt er wel gelijk gesext dan lijkt het wel of er een knop bij me omgaat die die meid gelijk als een neukertje betiteld en dan is ze dan ook (gebleken).
Tja ik weet ook niet wat het is. Voelt voor mij het beste op deze manier. Vrienden noemen me ook gek. Dan vertel ik dat ik vanavond een date heb met die ene van die foto.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:57 schreef Silenus het volgende:
Ik vind het ook onzin. Met de meisjes die ik heeeeeeeeeeeeeel leuk vond had ik echt wel binnen 2 dates seks. Je wil elkaar toch helemaal opvreten als je elkaar zo geweldig vindt?
Bummer...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik ben weer volledig single, voor zover ik dat niet was. Dus. Jammer, maar helaas. Even int kort: anderhalf week geleden begon het een beetje gek tussen ons te worden en hoorde ik ineens minder van hem en leek hij ook minder enthousiast. Het bleek dat hij een berichtje had gekregen van een oud collega via facebook, een collega om wie hij al 10 jaar een beetje heen draaide. Eerst had zij een relatie, toen hij, waardoor het steeds niks werd. Anyways, nu beide vrijgezel en hij heetf het gevoel dat hij dit moet proberen. En ik kan het me voorstellen, wat is 10 jaar vergeleken bij enkele weken rustig aan afspreken?
Dusss... Met een paar weekjes maar weer eens orienteren
Ja bij mij gebeurt het ook niet altijd hoor. Het maakt me niet zoveel uit, soms kom je in de setting en soms niet. Lekker boeiend eigenlijk, niet alles draait om neuken. Het ging me alleen erom dat een meisje waarmee je op de 1e/2e date naar bed gaat geen relatiemateriaal kan zijn, dat kan in mijn ogen prima. Het klikt of het klikt niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Tja ik weet ook niet wat het is. Voelt voor mij het beste op deze manier. Vrienden noemen me ook gek. Dan vertel ik dat ik vanavond een date heb met die ene van die foto.
Dan vragen ze me de dag erna hoe het was (" en hedde genukt"). Nee is dan dus vaak het antwoord. "Hoezo, wilde ze niet ofzo, je was toch bij haar thuis?"
Wel gek, aangezien jij altijd roept "er moet hier meer geneukt worden", en "ik had een date en ik heb geneukt". En dan toch zo'n vastgeroeste zwart/wit visie (als dit gebeurt, DAN altijd dat). Het zal je rugzakje wel zijn denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Tja ik weet ook niet wat het is. Voelt voor mij het beste op deze manier. Vrienden noemen me ook gek. Dan vertel ik dat ik vanavond een date heb met die ene van die foto.
Dan vragen ze me de dag erna hoe het was (" en hedde genukt"). Nee is dan dus vaak het antwoord. "Hoezo, wilde ze niet ofzo, je was toch bij haar thuis?"
Valt mee, ik heb best veel gedate via Paiq, en ook een langere date er aan over gehouden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:32 schreef Bartcoah het volgende:
Welke site is een beetje betrouwbaar waar je geen geld voor hoeft te betalen want volgens mij is nextlover ook een beetje een scam :/
betalenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:26 schreef gowiththeflow het volgende:
Hey hey,
Ik ben nieuw hier, maar zag dit topic, en ik had eigenlijk een vraagje aan de 'single people'
Ben ik zelf ook hoor, haha. Geen relatietype![]()
die datingsites zijn toch totaal onpersoonlijk?
En dat je ervoor moet betalen is al helemaal knudde..
Groetjes
Dat je ervoor moet betalen zou de trolls wat makkelijker weg kunnen houden, heb je daar wel eens bij stilgestaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:26 schreef gowiththeflow het volgende:
Hey hey,
Ik ben nieuw hier, maar zag dit topic, en ik had eigenlijk een vraagje aan de 'single people'
Ben ik zelf ook hoor, haha. Geen relatietype![]()
die datingsites zijn toch totaal onpersoonlijk?
En dat je ervoor moet betalen is al helemaal knudde..
Groetjes
Queens of the stone age - go with the flowquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef gowiththeflow het volgende:
Dus mijn vraag:
Wat zouden jullie graag zien?
Waardoor wij happy singles - happy dates kunnen krijgen, met een echte match?
En natuurlijk - Veel persoonlijker
Ook is het zo dat persoonlijkheden niet zijn uit te rekenen door (dure, hence de betaling die je moet doen) computers. Een 'echte match' is dus nog altijd grotendeels gebaseerd op louter toeval. Datingsites zijn slechts een tool om mensen met vast te leggen eigenschappen te selecteren en/of te elimineren. Oftewel gewoon makkelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef gowiththeflow het volgende:
Dus mijn vraag:
Wat zouden jullie graag zien?
Waardoor wij happy singles - happy dates kunnen krijgen, met een echte match?
En natuurlijk - Veel persoonlijker
Ik ben deze week 60u p/w met studie bezig. Kom nu ook net terug van 10 uur lang op school te hebben gewerkt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:21 schreef kastanova het volgende:
Heb ik nu trouwens die Loca weggejaagd met m'n betoog laatst?
Dan moet je naar een SEKSdatingsite gaan... die heb je ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef Bartcoah het volgende:
Waar kan ik sex dates scoren? Of moet ik uitgaan om dat te behalen. Ik heb geen zin om telkens 4/5 dagen te wachten om uit te gaan haha
Overal op internet. Kwestie van duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef Bartcoah het volgende:
Waar kan ik sex dates scoren? Of moet ik uitgaan om dat te behalen. Ik heb geen zin om telkens 4/5 dagen te wachten om uit te gaan haha
Als je het 6 keer moet vragen, ben je er niet geschikt voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:04 schreef Sander het volgende:
Seriously dude, je hebt het nu al zes keer gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |