abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_301488
What the f*ck is going on ????

zie ineens gisteren op onze allerbekende camping zender SBS6 dat de bus al weer begint op 4 september.

En BB2 moet wachten tot 14 september.

Wat gaan we krijgen verschillende fronten. zij die de bus volgen en zij die BB2 volgen. En natuurlijk zij die ze allebei volgen.

Wat denken jullie, zou dan het bus forum niet eerder open gemoeten hebben ?? (is dit wel een goede zin ?? Who gives a FOK! )

Dus mijn vraag wat gaan we doen. De Bus volgen, BB2 volgen of heel hard weg rennen naar een ver en warm land waar ze big brother en de bus niet kunnen betalen

I'm getting too old for this....
pi_301493
goed idee.. helemaal mee eens...
betaal jij de reis zei je??
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_301496
gewoon bb2 kijken en de bus2 links laten liggen (rijden)
pi_301523
Ik vond De bus niet echt super... Doe mij maar liever BigBrother 2... Wat nou beter zou zijn geweest als ze nou net als eerst: Eerst Big-Brother laten eindeigen en dan De Bus 2 laten beginnen .... Maarja Endemol hè...
pi_301586
Volgens mij worden allebei de programma's bagger... De mensen die zich aanmelden denken alleen maar: "IK WIL BEKEND WORDEN!!!!". Bij Big Brother 1 had je nog kans dat mensen het voor de uitdaging deden.
Nu willen ze alleen maar op TV komen, omdat za aandacht-geil zijn...
pi_301610
Simpel, ik heb 2 a 3 afleveringen gezien van de Bus en toen wist ik al dat dit het soort genante tv was waar ik niet op zat te wachten. De enige juiste beslissing voor mij was dan ook om niet te kijken. Nu heb ik John de Mol bij Barend en van Dorp eens horen zeggen dat ie voor BB2 wat extremere figuren uit wil laten zoeken, nou dat is prima wat mij betreft want de meesten waren achteraf bezien toch maar een stelletje sufkutten, maar als het van het niveau randdebiel is zoals bij de Bus die eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen hadden moeten worden dan gaat de tv weer net zo hard uit! In other words, de Bus2 maakt dus zowiezo geen kans om door mij bekeken te worden en BB2 ligt eraan.
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_301693
quote:
[b]
Wat gaan we krijgen verschillende fronten. zij die de bus volgen en zij die BB2 volgen. En natuurlijk zij die ze allebei volgen.
En zij die geen van beide volgen
٩๏̯͡๏)۶
pi_301699
Tja, en waarschijnlijk gaan ze ook nog met de tijden concurreren, dezelfde tijd dus.

Maar om je vraag te beantwoorden, aangezien de Bus 2 eerder begint, ga ik dat eerst eens even bekijken. Vind ik er niks aan, dan ga ik alleen BB 2 kijken, vind ik het leuk, dan ga ik ze allebei bekijken.

Ik vind het principe van BB veel beter dan dat van de bus, maar de personen in de bus/bb huis maken natuurlijk voor een groot deel het programma. Dus ik kan hier eigenlijk pas over een maand uitspraken over doen

donderdag 17 augustus 2000 @ 22:14:24 #9
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_302114
De Bus moeten ze laten crashen in het Big Brother huis. Ho.....sorry.
pi_302147
De Bus 2 ga ik niet eens kijken (heb Bus 1 ook maar 3x gezien). Als er nou in BB2 maar geen 'Bus-mensjes' (lees: ik-wil-beroemd-worden-mensjes) zitten dan wil ik dat misschien nog wel kijken (BB1 heb ik iig wel gekeken).
  Redactie Frontpage zaterdag 19 augustus 2000 @ 03:23:22 #11
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_303599
Ach, gelukkig begint het voetbalseizoen gauw weer!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 19 augustus 2000 @ 11:40:32 #12
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_303699
Het is beter om ze beiden te volgen en te vergelijken dan dat je naar gtst of onderweg naar morgen of nog iets ranziger de goudkust. dit is pas echte bagger.
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  Overall beste user 2022 zaterdag 19 augustus 2000 @ 13:07:03 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_303753
quote:
Op 17 augustus 2000 16:28 schreef BooBooSan het volgende:
maar als het van het niveau randdebiel is zoals bij de Bus die eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen hadden moeten worden
huh? in bescherming nemen? NEEEE!!!! Met de billen bloot moeten ze, afgaan, het liefst raken ze in enorme psychische problemen
Het is al kut dat een arts de boel in de peiling houdt
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Admin zondag 20 augustus 2000 @ 12:49:41 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_304535
Het busforum zal weer open gaan zodra de eerste uitzendingen beginnen.
Persoonlijk vind ik BB wat interessanter trouwens. Tenminste, dat vond ik vorig jaar. De deelnemers hadden zowieso een iets hoger IQ (muv een aantal personen uiteraard )
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 23 augustus 2000 @ 21:58:51 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_310493
De programma's volgen elkaar op in zendtijd dus je kan ze allebij zien als je dat wil.

Ik kijk ze allebij. BB hoop ik dat het net zo goed wordt als vorig seizoen en de bus kijk ik omdat ik het als comedy programma echt top vond.

pi_311041
Inderdaad een sgijtstreek. Met welke proleten moeten we onszelf nu identificeren; welk cd'tje moeten we nou kopen en hoe ver moeten we nu gaan met de verplichte lobotomie. Moeilijk allemaal.
Je weet het vaak soms nooit

woensdag 30 augustus 2000 @ 18:21:07 #17
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_318949
Ik had mijn keus allang bepaald, ik zie al bussen genoeg dagelijks......
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2000 @ 21:55:22 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_319262
Zoals al door iemand gemeld is, denk ik dat het vooral de kandidaten zijn die bepalen of het programma interessant wordt om te gan volgen. De concepten van BB2 en DB2 verschillen niet zoveel (meer). Maar om nou de voorkeur te geven aan het programma waarin de kandidaten het hoogste IQ hebben gaat me wat te ver. Ik zit niet te wachten op retrospectieve bespiegelingen. Ik wil gewoon entertainment!

Ik heb persoonlijk, vooral dankzij Fok!, goede herinneringen aan De Bus, en geef daar dan ook een lichte voorkeur aan. Maar ik verwacht bij de categorie te gaan horen die beide series (in min of meerdere mate) gaat volgen.

Maar iig niet vanwege de intelligentie van de kandidaten...

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_319600
Ik kan niet wachten...ik ga dat programma volgn dat mij ergert tot aan het diepst van mijn wezen....ik ga tot het bot! Es kijken hoe erg Holland kan zijn! (ik vrees het ergste, ik heb me al eerder verbaasd, ben ergens nog banger dat ik mij niet meer zal verbazen)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_319609
Hoe zit het eigenlijk met het selecteren van die buspassagiers, vorige keer mocht de kijker ze selecteren. Maar dat is zeker al verandert door SBS6. Kunnen ze wat meer controversiele mensen bij elkaar zetten hopelijk...
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 19 september 2000 @ 01:38:53 #21
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_348390
En omhoog
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')