zie ineens gisteren op onze allerbekende camping zender SBS6 dat de bus al weer begint op 4 september.
En BB2 moet wachten tot 14 september.
Wat gaan we krijgen verschillende fronten. zij die de bus volgen en zij die BB2 volgen. En natuurlijk zij die ze allebei volgen.
Wat denken jullie, zou dan het bus forum niet eerder open gemoeten hebben ?? (is dit wel een goede zin ?? Who gives a FOK! )
Dus mijn vraag wat gaan we doen. De Bus volgen, BB2 volgen of heel hard weg rennen naar een ver en warm land waar ze big brother en de bus niet kunnen betalen
quote:En zij die geen van beide volgen
[b]
Wat gaan we krijgen verschillende fronten. zij die de bus volgen en zij die BB2 volgen. En natuurlijk zij die ze allebei volgen.
Maar om je vraag te beantwoorden, aangezien de Bus 2 eerder begint, ga ik dat eerst eens even bekijken. Vind ik er niks aan, dan ga ik alleen BB 2 kijken, vind ik het leuk, dan ga ik ze allebei bekijken.
Ik vind het principe van BB veel beter dan dat van de bus, maar de personen in de bus/bb huis maken natuurlijk voor een groot deel het programma. Dus ik kan hier eigenlijk pas over een maand uitspraken over doen
quote:huh? in bescherming nemen? NEEEE!!!! Met de billen bloot moeten ze, afgaan, het liefst raken ze in enorme psychische problemen
Op 17 augustus 2000 16:28 schreef BooBooSan het volgende:
maar als het van het niveau randdebiel is zoals bij de Bus die eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen hadden moeten worden
Ik kijk ze allebij. BB hoop ik dat het net zo goed wordt als vorig seizoen en de bus kijk ik omdat ik het als comedy programma echt top vond.
Ik heb persoonlijk, vooral dankzij Fok!, goede herinneringen aan De Bus, en geef daar dan ook een lichte voorkeur aan. Maar ik verwacht bij de categorie te gaan horen die beide series (in min of meerdere mate) gaat volgen.
Maar iig niet vanwege de intelligentie van de kandidaten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |