Dat vindt Isabelle. Ze keurt andere werkwijzen af. Beetje irritant.quote:
Hij houdt van me en respecteert mijn wensen. Sorry tudb, ik ga voor.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]Zit ie nu met een ketting vast aan de deurklink?
Kan me dat wel voorstellen hoor, je hoeft je daarvoor echt niet te verontschuldigenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij houdt van me en respecteert mijn wensen. Sorry tudb, ik ga voor.
Ik dacht dat je me uitschold.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
Oh en Kut UUUU PEEeee Ceeeee is hier aan het kutten, dus ik ben nu maar via 3G Vodafone
Mijn virtuele halfzus? Never!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me uitschold.
Zo, nu ga ik op BBC3 even GaGa kijken.
plakkerige bedoening daar..quote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef Misstique het volgende:
Nou duidelijk, rinus weer het beste en isabelle heeft door dat hij de grootste concurrent is, vandaar haar kritische reacties op hem terwijl ze bij de anderen van haar stoel afgleed.
dat jaquote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef Misstique het volgende:
Nou duidelijk, rinus weer het beste en isabelle heeft door dat hij de grootste concurrent is, vandaar haar kritische reacties op hem terwijl ze bij de anderen van haar stoel afgleed.
zo'n man die elke vrouw wel als beste vriend wilt hebbenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef Ang3l het volgende:
Hahaha. Ik vind Rinus zo'n heerlijk druivig schatje. Om te zoenen!
Meteen, t lijkt me een onwijs aardige manquote:Op zondag 15 mei 2011 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
zo'n man die elke vrouw wel als beste vriend wilt hebben
ik kan al zo slecht tegen dat -we-zijn-op-tv-dus-moeten-we-lekker-aan-mekaar-zitten-en-elkaar-met-schat-en-lieverd-aanspreken-cultuurtjequote:Op zondag 15 mei 2011 22:14 schreef Misstique het volgende:
En je zal cheroney maar zijn en elke keer handtastelijke laurent aan je hebben zitten. Het is een griezel.
zeer mee eens... en toch... ik blijf haar (moderne) dansen wel fenomenaal vindenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:14 schreef totebel het volgende:
Isabelle gaat me wel steeds meer tegenstaan. Het is niet aan haar om iemand haar werkwijze op te leggen, ze moet naar de prestaties van het team kijken, niet hoe de choreograaf het resultaat bereikt, want dat is ondergeschikt
Dat dan weer wel, maar toch hoop ik dat team Rinus wintquote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef fazzal het volgende:
[..]
zeer mee eens... en toch... ik blijf haar (moderne) dansen wel fenomenaal vinden
En de manier waarop ze met haar eigen team omgaat ook. maar dat is haar stijl en niet die van de anderen. En dat moet ze respecteren en kunnen zien. En volgens mij DOET ze dat ook wel, maar ze zegt alleen (een beetje lullig) hoe ze het zèlf graag gezien zou hebben.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef fazzal het volgende:
[..]
zeer mee eens... en toch... ik blijf haar (moderne) dansen wel fenomenaal vinden
hier ben ik het zo mee eens.. en Isabelle heeft door dat ze het zo moet spelen. Ook net 'ja ik ben bang dat wij in de battle terechtkomen'.. ze zegt dat, in de hoop dat mensen dan gaan stemmen.. ik ben haar meer dan beu op het moment!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef Misstique het volgende:
Maar haar gedweep met de persoonlijke ervaring van de dramatiek moet eens ophouden. Dat gaat me enorm tegenstaan omdat ze het doet om stemmen te trekken. Of staat ze in het theater ook steeds te vertellen wat de oorzaak is? De dans moet op zichzelf kunnen staan en dan vind ik haar goed maar niet fenomenaal.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef fazzal het volgende:
[..]
amenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar haar gedweep met de persoonlijke ervaring van de dramatiek moet eens ophouden. Dat gaat me enorm tegenstaan omdat ze het doet om stemmen te trekken. Of staat ze in het theater ook steeds te vertellen wat de oorzaak is? De dans moet op zichzelf kunnen staan en dan vind ik haar goed maar niet fenomenaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |