Ik vond hem tijdens SYTYCD soms erg goed, maar nu ik de afgelopen weken hem achte de schermen bezig heb gezien tijdens dit programma ben ik volledig afgeknapt.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:20 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik heb 't idee dat ie bij de dansen van Laurent ook nog eens de reacties van de andere choreografen wil 'verdraaien' en dat valt me bij Laurent meer op dan bij anderen. Overigens vind ik Laurent niet de sterkste choreograaf.
Ik denk dat je je vergist.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:22 schreef She-Wolf het volgende:
Ik heb ook het vermoeden dat Dan niet van Jazz houdt.Op elk team is wel iets aan te merken maar bij Laurent is hij wel erg oeverloos daarin.
voor mij die laatste 2 omgedraaidquote:Op zondag 15 mei 2011 21:23 schreef roos85 het volgende:
1. Rinus
2. Koen/Roem
3. Laurent
4. Isabelle
voor mij dan
commercial bekt nu eenmaal lekkerder dan reclame ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 21:25 schreef Pheno het volgende:
Mag ik ook Lieke er uit stemmen. Commercial break. Meid, wat is er mis met het woord reclame?
Dat zou best kunnen, het is ook maar een vermoeden. Team Laurent is overigens ook niet mijn favoriete team. Rinusquote:
QFTquote:Op zondag 15 mei 2011 21:31 schreef livelink het volgende:
Rinus is verrassend, maar dat komt ook omdat we hem en zijn stijl nog niet goed kennen. We hebben natuurlijk al heel veel van Isabelle gezien in SYTYCD. Ik vind het nog steeds mooi, maar niet meer zo verrassend. Ik heb wel een erg zwak voor Stefano als danser, dus ik zie Isabelle niet graag gaan.
dat inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 21:31 schreef Misstique het volgende:
Ik was bang dat rinus zn choreo van vorige week nooit zou kunnen overtreffen of zelfs evenaren, maar hij flikt het gewoon weer! Grandioos hoe hij zo'n doodgedanst stuk muziek interessant kan maken voor het grote publiek.
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
Is dit gebaseerd op Isabelle's mislukte relatie met de bloemist?
zo lijkt het wel of Isabelle alleen maar mislukte relaties heeftquote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
Hehehe, er zit vas een ver....te relatie aan deze dans vast (pas op voor de tranen!)quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |