Waren maar een paar mensen. Valt mee, heb je overal.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zie studio sport, maar dit waren geen onschuldige vechtpartijtjes

Ik zag Jan huilend op de grond vallen toen kon ik het niet in houden.quote:

Erg triest dat het gebeurd, maar dit gebeurt overal. In Enschede zijn er ook meerdere mensen aangehouden voor vernielingen en mishandeling. Dat krijg je met mensenmassa's en alcohol..quote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef Ethanolic het volgende:

Jammer dat die gasten meestal binnen no-time weer vrij rondlopen. Een aantal jaar cel zou ze niet misstaan, dit soort mensen hebben niets te zoeken in deze maatschappij, zeker niet op een kampioensfeest.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gewoon een jaar of 20 opsluiten en daarna uitzetten.

gossie, groepje van 5 met ruzie. Nou nouquote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
Hahaquote:

Inderdaad zucht. Ik stond daar tussen en dacht eindelijk he he zo kan het dus ook redelijk rustig en gewoon een groot feest. Maar nee hoor het moet weer verpest worden.quote:

Dus? Het is wel kansloos. Klootjesvolk.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waren maar een paar mensen. Valt mee, heb je overal.

wat een onzin, vechtpartijtje in een dronken bui. Weekje cel en een boete maximaal is erg genoeg. Iedereen doet wel eens wat stoms.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer dat die gasten meestal binnen no-time weer vrij rondlopen. Een aantal jaar cel zou ze niet misstaan, dit soort mensen hebben niets te zoeken in deze maatschappij, zeker niet op een kampioensfeest.

Oppakken op basis van camerabeelden, 3-5 jaar cel, voorgoed stadionverbod, dan is het snel over.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Erg triest dat het gebeurd, maar dit gebeurt overal. In Enschede zijn er ook meerdere mensen aangehouden voor vernielingen en mishandeling. Dat krijg je met mensenmassa's en alcohol..

Klopt. Maar dat heb je overal.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus? Het is wel kansloos. Klootjesvolk.

Zulke mongolen denken volgens mij echt niet over gevolgen na wanneer ze hun apengedrag gaan vertonen. Zulke gasten kunnen überhaupt niet nadenken volgens mij.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oppakken op basis van camerabeelden, 3-5 jaar cel, voorgoed stadionverbod, dan is het snel over.
Met 72 uur taakstraf of 1 maand cel voorwaardelijk los je dit niet op.

Ik zag ook mensen met flesjes bier gooien, hoe kansloos ben je dan? Zulke dingen doe je gewoon niet, ook niet als je alcohol op hebt.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat heb je overal.
Alcohol + 80.000 mensne = gewonden.

Hier ligt dus de basis van het probleem en wordt het niet opgelost. Jij mag er zo over denken hoor, veel beleidsbepalers doen dat ook namelijk. Maar dan blijf je dit gedonder behouden.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
wat een onzin, vechtpartijtje in een dronken bui. Weekje cel en een boete maximaal is erg genoeg. Iedereen doet wel eens wat stoms.

Gewoon ongelofelijk overdreven.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef badboynova het volgende:
dus het was toch geen fabeltje van de ad, geenstijl, telegraaf!
3-5 jaar cel en voorgoed stadionverbod, omdat je bij een festival even ruzie had in een dronken bui? volgens mij ben je gekquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oppakken op basis van camerabeelden, 3-5 jaar cel, voorgoed stadionverbod, dan is het snel over.
Met 72 uur taakstraf of 1 maand cel voorwaardelijk los je dit niet op.

Niet iedereen is zo slim. Het hoort niet, het moet niet, maar het gebeurt toch. Overal.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zag ook mensen met flesjes bier gooien, hoe kansloos ben je dan? Zulke dingen doe je gewoon niet, ook niet als je alcohol op hebt.

Ja, laten we anders allemaal even ook iedereen uitzetten en er een echte politiestaat a la pvv van maken.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hier ligt dus de basis van het probleem en wordt het niet opgelost. Jij mag er zo over denken hoor, veel beleidsbepalers doen dat ook namelijk. Maar dan blijf je dit gedonder behouden.

Waarom ben ik gek?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gewoon ongelofelijk overdreven.
[..]
3-5 jaar cel en voorgoed stadionverbod, omdat je bij een festival even ruzie had in een dronken bui? volgens mij ben je gek

Dat heb ik niet gezegd, dat zijn jouw woorden en jouw conclusie.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, laten we anders allemaal even ook iedereen uitzetten en er een echte politiestaat a la pvv van maken.

Zulke mensen zouden op basis van camerabeelden gewoon 5 jaar stadionverbod moeten krijgen en paar duizend euro boete.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, laten we anders allemaal even ook iedereen uitzetten en er een echte politiestaat a la pvv van maken.

Paar rand figuurtjes die staan al de hele dag vooraan en zijn zo lam als een aapquote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef Ethanolic het volgende:

Het viel allemaal reuze meequote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef badboynova het volgende:
dus het was toch geen fabeltje van de ad, geenstijl, telegraaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |