Shoot! Wat jammer... Naja, wat in het vat zit...quote:Op zondag 15 mei 2011 21:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dank je!![]()
En nee de PC ligt nog bij mijn zus vanwege de buien die werden voorspeltmaar dat bleek niet nodig, droog en zonnig overgekomen
Indd je weet het maar nooit hequote:Op zondag 15 mei 2011 21:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Shoot! Wat jammer... Naja, wat in het vat zit...
Zou niet best zijn idd.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Indd je weet het maar nooit hestraks ging het wel regenen
Het komt hier mooi bij nu, vooral het onkruid...quote:Op zondag 15 mei 2011 21:43 schreef INViCTuS het volgende:
wisselvallig?alleen qua temperatuur want het is hier nog steeds zo dreug als maar kan
Hier is vandaag weer een beetje regen gevallen, 1.2mm, maandtotaal staat nu op: 4.2mm en jaar totaal: 74.4mm!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:43 schreef INViCTuS het volgende:
wisselvallig?alleen qua temperatuur want het is hier nog steeds zo dreug als maar kan
Ja jullie zitten daar wel beter dan hierquote:Op zondag 15 mei 2011 21:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou niet best zijn idd.In de stad hadden ze vanmiddag tijdens de voetbal een fikse bui.
Oh, er kan nog veel meer bij, ons gras krijgt net weer frisgroene plukjes.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Morgen misschien wel de meeste regen over de afgelopen maanden hier
[ afbeelding ]
Oh lekker! Ideaal.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat is mooihier achter groeit niks meer, sproeien? Noway komt toch een zwembad.
Ondertussen zijn er onderhandelingen om de bomen achter weg te halen en dat deel bij het huis betrekkenkomt op neer dat als het door gaat dat we hier een tuin van 6 bij 15a20m hebben
Ja indd maar dat zal nog jaren plan worden ben ik bang, of ze moeten het tegelijk met de verbouwing achter doen..quote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh lekker! Ideaal.![]()
Ondertussen staan de zomerbollen hier al 30 cm boven de potten.
hier een beetje mot regenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niet te geloven, die regen gaat vrolijk boven/onder Holwerd door
Het zal ook weer niet anders, veel wordt het allemaal niet ben ik bang.quote:
Met de tuin erbij is het het overwegen waard idd.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja indd maar dat zal nog jaren plan worden ben ik bang, of ze moeten het tegelijk met de verbouwing achter doen..
Hier staat niksals we zeker weten dat we die tuin erbij krijgen willen we overwegen hier te blijven wonen
want zo'n tuin vind je niet weer
dan wordt ook gelijk alles aangepakt, grasmatten etc
want met zaad en kinderen
Haha ja indd daar ben ik iig achter gekomenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Met de tuin erbij is het het overwegen waard idd.En matten is beter als je een guppie hebt rondspoken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |