quote:Op maandag 16 mei 2011 07:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat wordt een krap lijstje![]()
Wel lekker perzik. Zijn ze al goed op smaak? Ik vind ze het best smaken als het heel erg warm is geweest. Dan proef je de zon.
gepost ja, niet gelurkt. Hoe zou dit tot meer lurkers moeten leiden?quote:Op maandag 16 mei 2011 07:37 schreef Phaidra het volgende:
Mogge![]()
DaD, heb je wat kunnen slapen? Beterschap!
Progje, wat was je prachtig!
We krijgen trouwens wel meer lurkers doordat de nieuwe topics bij iedereen die sinds april in slank heeft gepost, automatisch in hun MyAT terecht komen.
Klinkt gek, maar ik ben juist dolblij dat we hier niet op alles hoeven reagerenquote:Op maandag 16 mei 2011 05:37 schreef Sjaapje het volgende:
Lurker 67!
Een mens moet wat tijdens zijn lange nacht... Nujah ik post hier niet zo vaak, tijdsgebrek en soms voel ik me hier ook genegeerd. Maar dat weerhoudt me niet van hier te lurken...
Als ze 'volgen' aanklikken en niet posten gaat het topic toch mee in de AT.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gepost ja, niet gelurkt. Hoe zou dit tot meer lurkers moeten leiden?
Goedemorgen. Even ontbijten en dan hardlopen in dit trieste weer...
oh ja, was de volgknop ff vergeten. Dat zijn dus de lurkers? Ik dacht dat het ging om mensen die op het topic hadden geklikt maar dat zijn er véél meer.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als ze 'volgen' aanklikken en niet posten gaat het topic toch mee in de AT.
Dat ben ik met je eens hoor...quote:Op maandag 16 mei 2011 08:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt gek, maar ik ben juist dolblij dat we hier niet op alles hoeven reageren![]()
Dan krijg je van die irritante opsomposts van:
@ X. goh, dat is vervelend!
@Y: ik voel met je mee
@Z ja dat vind ik ook
@ A, ik heb eigenlijk niets te zeggen
etc. etc.
Kost onzinnig veel tijd om te lezen, onzinnig veel tijd om te schrijven en voegt weinig toe m.i.
Maar omdat we hier dus niet op alles (hoeven) reageren gebeurt het iedereen heel regelmatig dat er iets gepost wordt waar niet op gereageerd wordt. Is een beetje inherent aan het topic m.i.
quote:Op maandag 16 mei 2011 08:11 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen dames en heren!![]()
de spiegel begint steeds leuker te worden om in te kijken en mijn rok past weer bijna helemaal mooi!en ik heb 'm toch al stiekem aangedaan vandaag
![]()
Lijstje:
O: grote bak Griekse yoghurt met honing
T: roggebrood met pindakaas
L: sperziebonen met twee gekookte eitjes en wat uitgebakken spekjes
T: even zien wat er in de Refter te vinden is, stevige soep denk ik dat 't wordt
S: spinnen
T: cashewnoten
D: nasi met pindasaus en cassave
S: zwemmen
T: cashewnoten
ik zat me af te vragen wie Y en Z dan zouden moeten zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 08:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt gek, maar ik ben juist dolblij dat we hier niet op alles hoeven reageren![]()
Dan krijg je van die irritante opsomposts van:
@ X. goh, dat is vervelend!
@Y: ik voel met je mee
@Z ja dat vind ik ook
@ A, ik heb eigenlijk niets te zeggen
etc. etc.
Kost onzinnig veel tijd om te lezen, onzinnig veel tijd om te schrijven en voegt weinig toe m.i.
Maar omdat we hier dus niet op alles (hoeven) reageren gebeurt het iedereen heel regelmatig dat er iets gepost wordt waar niet op gereageerd wordt. Is een beetje inherent aan het topic m.i.
Vik, wil je mij je mailadres ff pm-en, dan stuur ik je het programma van woensdag!quote:Op maandag 16 mei 2011 08:15 schreef Viking84 het volgende:
@ mo: waar heb je die spiegel gekocht?![]()
Mijn xenos passpiegel is ook lief
Je hardlooprondje tussen de buien door kunnen plannenquote:
Ja vond het ook wel interessant!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Even snel gekeken en het ziet er wel gevarieerd uit. Denk niet dat je er slechter van kunt worden, goed punt is dat alle spiergroepen wel aan bod komen.
Voor welke van die twee je ook gaat (neem aan dat je HTC Desire of HTC Desire HD bedoelt): je zult je er geen buil aan vallenquote:Op maandag 16 mei 2011 09:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning, weinig zin om te werken nog...
bijna toe aan nieuwe telefoon. Zal ik gaan voor HTC of voor Samsung galaxy SII? Iemand ervaring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |