Tuurlijk, er is altijd tuig dat bushokjes sloopt enzo. Maar ik heb helaas ook zelf gezien dat tussen de grote groepen mensen politie in burger loopt die ook wel provoceert en een en ander uitlokt, daar schrok ik echt vanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef Mini. het volgende:
[..]
Maar iets of iemand moet toch de reden zijn dat zoiets begint?
Wow, dan lokt de politie het dus zelf uit? Tjee.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef Amsel het volgende:
[..]
Tuurlijk, er is altijd tuig dat bushokjes sloopt enzo. Maar ik heb helaas ook zelf gezien dat tussen de grote groepen mensen politie in burger loopt die ook wel provoceert en een en ander uitlokt, daar schrok ik echt vanWij probeerden weg te vluchten de grachten op, en daar reed een spuitwagen van de ME rond en terwijl er echt NIKS aan de hand was werd ik toen weggespoten door zo'n keiharde waterstraal. Er werd traangas gebruikt in een straat waar niemand anders was dan een paar Japanse toeristen en een vrouw met een kinderwagen (!). Daar zal de ME vast wel redenen voor gehad hebben, maar als je als onschuldige toeschouwer kletsnat en met tranende ogen wordt uitgelachen door de politie, dan word je zelf ook boos en agressief. Ik ben toen echt van mezelf geschrokken. Ik was op de verkeerde plaats op het verkeerde moment en daar had ik zelf voor gekozen, maar die samenloop van omstandigheden was bizar. Al neemt dat allemaal niet weg dat er natuurlijk ook echt ruziezoekers op zoiets afkomen die gewoon lekker willen rellen hoor. Vind het maar een eng gebeuren.
Nouja, je weet als omstander natuurlijk nooit helemaal wat er speelt. Ze zullen het allemaal niet voor niks doen, daar ga ik dan maar van uit. Maar schrikken was het wel. Maargoed, lang geleden, inmiddels ben ik niet zo'n hooligan meer. Maar het verhaal dat ik door een spuitwagen van de ME onderuit ben gewaterstraald doet het altijd goed op feestjesquote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wow, dan lokt de politie het dus zelf uit? Tjee.Daar wil je echt niet in terecht komen...
Tjah als je pas om 17 uur opstaat eet je wel eens ontbijtquote:
Oh, dan weet ik niet of het wel telt hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 06:42 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Tjah als je pas om 17 uur opstaat eet je wel eens ontbijt.
Jullie zijn vroeg wakker!
Snif!quote:Op maandag 16 mei 2011 07:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmz, het ziet er regenachtig uit. Echt een dag om lang in bed te blijven liggen. Maar helaas!
[..]
Oh, dan weet ik niet of het wel telt hoor
Dat wordt een krap lijstjequote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 07:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat wordt een krap lijstje![]()
Wel lekker perzik. Zijn ze al goed op smaak? Ik vind ze het best smaken als het heel erg warm is geweest. Dan proef je de zon.
gepost ja, niet gelurkt. Hoe zou dit tot meer lurkers moeten leiden?quote:Op maandag 16 mei 2011 07:37 schreef Phaidra het volgende:
Mogge![]()
DaD, heb je wat kunnen slapen? Beterschap!
Progje, wat was je prachtig!
We krijgen trouwens wel meer lurkers doordat de nieuwe topics bij iedereen die sinds april in slank heeft gepost, automatisch in hun MyAT terecht komen.
Klinkt gek, maar ik ben juist dolblij dat we hier niet op alles hoeven reagerenquote:Op maandag 16 mei 2011 05:37 schreef Sjaapje het volgende:
Lurker 67!
Een mens moet wat tijdens zijn lange nacht... Nujah ik post hier niet zo vaak, tijdsgebrek en soms voel ik me hier ook genegeerd. Maar dat weerhoudt me niet van hier te lurken...
Als ze 'volgen' aanklikken en niet posten gaat het topic toch mee in de AT.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gepost ja, niet gelurkt. Hoe zou dit tot meer lurkers moeten leiden?
Goedemorgen. Even ontbijten en dan hardlopen in dit trieste weer...
oh ja, was de volgknop ff vergeten. Dat zijn dus de lurkers? Ik dacht dat het ging om mensen die op het topic hadden geklikt maar dat zijn er véél meer.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als ze 'volgen' aanklikken en niet posten gaat het topic toch mee in de AT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |