Er waren geen rellen of zo, alleen verdrukking. En dat kwam door het management niet de supporters. Dus het kan gewoon weer op het museumplein.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef Temlin het volgende:
Nou ik wens Ajax als ze weer kampioen worden veel plezier op het P2 voor de volgende huldiging.
Ah, je bent net terug van het museumplein lees ik. Die foto's eerder gepost zijn photoshops...quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er waren geen rellen of zo, alleen verdrukking. En dat kwam door het management niet de supporters. Dus het kan gewoon weer op het museumplein.
Lul niet zo stom jij.
Oh wacht, rellen en vernielen van spul ligt ook aan het management?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er waren geen rellen of zo, alleen verdrukking. En dat kwam door het management niet de supporters. Dus het kan gewoon weer op het museumplein.
Lul niet zo stom jij.
Was jij aanwezig danquote:Op zondag 15 mei 2011 20:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Lul niet zo stom jij.
Je kunt tenminste over de A1 rijden vanavond.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Temlin het volgende:
[..]
Oh wacht, rellen en vernielen van spul ligt ook aan het management?
Wat moet ik op de A1?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt tenminste over de A1 rijden vanavond.
Welk rellen? Welke vernielingen?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:52 schreef Temlin het volgende:
[..]
Oh wacht, rellen en vernielen van spul ligt ook aan het management?
Ninja edit.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)te-sfeer-museumplein
Hier en daar een vechtpartijtje.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)te-sfeer-museumplein
Er zijn ook al diverse charges uitgevoerd door de ME. Dus 'hier en daar een vechtpartijtje' is waarschijnlijk al achterhaald. Ondertussen worden de spelers van Twente trouwens 'feestelijk' onthaald, je zou bijna denken dat ze in Enschede kampioen zijn gewordenquote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hier en daar een vechtpartijtje.
Sja, dat was vanmiddag in Enschede ook. Dat krijg je vanzelf met zulke mensenmassa's, heeft niks met 'supporters van club X' te maken.
Mensen snappen dat niet. Ze lieten het bij de NOS net ook zien, de enige gewonden zijn de mensen die verdrukt waren.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:57 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hier en daar een vechtpartijtje.
Sja, dat was vanmiddag in Enschede ook. Dat krijg je vanzelf met zulke mensenmassa's, heeft niks met 'supporters van club X' te maken.
ME voert altijd charges uit als ze ergens aanwezig zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn ook al diverse charges uitgevoerd door de ME. Dus 'hier en daar een vechtpartijtje' is waarschijnlijk al achterhaald. Ondertussen worden de spelers van Twente trouwens 'feestelijk' onthaald, je zou bijna denken dat ze in Enschede kampioen zijn geworden
Nee.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ME voert altijd charges uit als ze ergens aanwezig zijn.
Bij feestjes in Amsterdam blijkbaar wel. Vechtpartijen en vernielingen horen er blijkbaar bij. Ik vind het niet normaal maar goed. Zal wel aan mij liggen.quote:
Volgens GS wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:38 schreef Caland het volgende:
Hoop niet dat er een kindje op dat stoeltje zit?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |