Zelf behang laten maken kan zeker, maar dat kost ook aardig wat.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil graag een tekst op een van mijn muren hebben, maar weet niet zo goed hoe.
Schilderen is geen optie, want geen vaste hand. Laten schilderen niet, want lege portemonnee... Daarnaast wil ik het eigenlijk niet rechtstreeks op de muur hebben, want ik kan me voorstellen dat na een jaar of 1/2/3 de lol er wel van af is...
Kun je bijvoorbeeld zelf behang laten maken met een tekst er op? Of muurstickers? Ik kwam net in een topic waar ik het op een laken zag staan, mooi idee, maar hoe krijg je DAT dan weer op de muur...?
Tips? Truuks? Suggesties?
Sjablonen laten maken kost aardig wat. Beter snijd je ze zelf uit, maar daar is ook weer een vaste hand voor nodig. Bovendien heeft een tekst-sjabloon gaten in gaten (dan moet je dus stukjes heel houden tijdens het wegsnijden, moet je alsnog bij gaan schilderen = vaste hand), en krijg je met tamponneren rafelige randjes omdat de kwast altijd een beetje onder het sjabloon door gaat.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oeeeh ik hou van wat je zegt Lienekien! Dat klinkt idd niet eens heel onmogelijk...Dit icm de tip van MVS, zou zomaar eens iets kunnen worden. Zeg je dit zo vanzelfsprekend omdat die sjablonen ook gewoon te koop zijn? (En zo ja, waaaaaaar natuurlijk
)
Projecteren lijkt me wat lastig omdat ik niet heul veul afstand van de muur kan nemen om de beamer op te plaatsen...
Of die van vrienden in ruil voor een biertje ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 20:49 schreef Lienekien het volgende:
Goedkoop vraagt toch wel meer van je eigen creativiteit en handigheid.
Wil je het op een enorm formaat eigenlijk?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihihihi. 1 regel van de (eigenlijk gehele) songtekst die ik er op wil kost al 20 euro!
Dat gaat het hem niet worden
Wel bedankt!
Dat vind ik een leuk idee! ff onthoudenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:08 schreef Thorical het volgende:
Grote letters uit een krant/tijdschrift knippen en jouw tekst als ouderwetse losgeldbrief op de muur plakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |