quote:Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef Dhaha het volgende:
homoseksualiteit is aangeboren, niet aangeleerd
De oude Grieken.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:37 schreef Dhaha het volgende:
[..]
waarom bestond het vroeger dan niet en nu in dit pro-homosexuele tijdperk wel?
Homoseksualiteit bestaat al sinds de prehistoriequote:Op zondag 15 mei 2011 18:37 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Vroeger bestond het wel hoor ,quote:Op zondag 15 mei 2011 18:37 schreef Dhaha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:39 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
De oude Grieken.
google ze maar eens.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:40 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Homoseksualiteit bestaat al sinds de prehistoriezelfs dieren doen er aan
quote:
ik bedoel veeeel eerderquote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef missyB het volgende:
In het bijbels tijdperk bestond homosexualiteit al.
Mannen sliepen met mannen en vrouwen met vrouwen en God keerde Sodom en Gomorra om.
Ik denk als een kind in een wereld opgroeit zonder mannen en niet van betsaan van mannen weet etc etc dat alsnog die homosexualiteit er wel kan zijn maar hij/zij weet er dan geen naam of labeltje aan te hangen en blijft ws voor altijd single ofzo
Dus, iedereen is bi?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef Kieswiel het volgende:
Als je keuze beperkt is dan kies je het beste uit de opties die je hebt. Een mannelijke homo in een vrouwenwereld zou dan best verliefd kunnen worden op een vrouw, net zoals (gok ik) een hetero man in een mannenwereld uiteindelijk zal settelen met de leukste man. Er zijn al genoeg stelletjes in gevangenissen, en dan hebben zij nog de kennis van wat er daarbuiten is.
Een beetje wel denk ik.quote:
gefixedquote:Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef Dhaha het volgende:
homoseksualiteit is deels aangeleerd deels aangeboren
Ik denk dat fysieke aantrekkingskracht een beetje weg valt als iedereen van hetzelfde geslacht is. Je gaat dan toch meer onderscheid maken gebaseerd op het innerlijk of andere eigenschappen, en dan doet geslacht er inderdaad niet zoveel toe. Ik zou zelfs zover gaan dat als iemand opgroeit met alleen dieren daar ook best een ' relatie' uit zou kunnen ontstaan.quote:
Ja, want je hebt nogsteeds lustgevoelens natuurlijk. Zou best kunnen dat de selectie dan anders wordt.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:50 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ik denk dat fysieke aantrekkingskracht een beetje weg valt als iedereen van hetzelfde geslacht is. Je gaat dan toch meer onderscheid maken gebaseerd op het innerlijk of andere eigenschappen, en dan doet geslacht er inderdaad niet zoveel toe. Ik zou zelfs zover gaan dat als iemand opgroeit met alleen dieren daar ook best een ' relatie' uit zou kunnen ontstaan.
Ik denk het niet, uiterlijk en lust blijven bestaan, zijn gewoon menselijke emoties. Immers als dit zo zou zijn, dan zou je stellen dat uiterlijk nu al bij homoseksuelen niet van toepassing is. Pas wanneer iedereen er hetzelfde uit zou zien zou je stelling gelden.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:50 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ik denk dat fysieke aantrekkingskracht een beetje weg valt als iedereen van hetzelfde geslacht is. Je gaat dan toch meer onderscheid maken gebaseerd op het innerlijk of andere eigenschappen, en dan doet geslacht er inderdaad niet zoveel toe. Ik zou zelfs zover gaan dat als iemand opgroeit met alleen dieren daar ook best een ' relatie' uit zou kunnen ontstaan.
Als je als hetero in een mannenwereld terechtkomt (of homo in vrouwenwereld), en jij je dus niet fysiek aangetrokken voelt tot iemand maar toch liefde wilt voelen en seks wilt hebben, moet je dus even om dat uiterlijk heen. Dat bedoel ik. Het gaat er niet om dat iedereen hetzelfde eruit ziet of niet, maar dat jij in die context tot niemand aangetrokken voelt. Aangezien je toch seks en liefde wilt, ga je toch iets aantrekkelijks zoeken, en dat is het innerlijk, en als je daar verliefd op wordt doet uiterlijk er al sowieso minder toe.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik denk het niet, uiterlijk en lust blijven bestaan, zijn gewoon menselijke emoties. Immers als dit zo zou zijn, dan zou je stellen dat uiterlijk nu al bij homoseksuelen niet van toepassing is. Pas wanneer iedereen er hetzelfde uit zou zien zou je stelling gelden.
Paar weken geleden was er ophef omdat er een prehistorisch graf was gevonden met 2 mensen die begraven waren zoals man & vrouw begraven werden, alleen waren deze 2 allebei manquote:
Het is een stelling die eigenlijk niet te testen valt, ik kan me er op het moment nog niet van overtuigen dat het helemaal klopt, ik zal er eens rustig over na denken, vind het wel een interessante stelling. Op het moment blijf ik er toch nog bij dat als je in een wereld komt waar je je fysiek tot niemand aangetrokken voelt, dan denk ik dat je eerder een asexuele vriendschaps relatie gaat zoeken.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:09 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Als je als hetero in een mannenwereld terechtkomt (of homo in vrouwenwereld), en jij je dus niet fysiek aangetrokken voelt tot iemand maar toch liefde wilt voelen en seks wilt hebben, moet je dus even om dat uiterlijk heen. Dat bedoel ik. Het gaat er niet om dat iedereen hetzelfde eruit ziet of niet, maar dat jij in die context tot niemand aangetrokken voelt. Aangezien je toch seks en liefde wilt, ga je toch iets aantrekkelijks zoeken, en dat is het innerlijk, en als je daar verliefd op wordt doet uiterlijk er al sowieso minder toe.
Ik vraag me vooral af hoe een zwangerschap mogelijk is in een wereld zonder mannen. Zelfbevruchting kennen mensen niet en onbevlekte ontvangenis is welliswaar eerder gedocumenteerd, maar nooit bewezen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef feesbeeest het volgende:
Stel dat alle mannen weg zijn, alle beelden/verhalen van mannen ook. En niemand praat erover het wordt verzwegen. Maar er is een vrouw zwanger en krijgt een kind. Is het dan mogelijk om homo te zijn? Als homoseksualiteit is aangeboren zou het kind dus homo zijn, maar als niemand over mannen heeft en dat het kind zelf niet weet dat het een man is is het dan nog steeds mogelijk om homo te zijn?
Ik weet dat het een rare vraag/stelling is.
Bedankt.
Eigenlijk moet je dan de hele context hebben, zoals hoe seks of fysieke aantrekkingskracht uberhaupt gezien wordt in een wereld met 1 geslacht. Zijn alle vrouwen in de OP dan lesbisch? if so, dan is het enige refentiekader van die ene homo dat je seks moet hebben, want dat is normaal, dus hij zou het wellicht proberen. En of er nou een vrouw of een man aan je pik sjort, lekker is het toch.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het is een stelling die eigenlijk niet te testen valt, ik kan me er op het moment nog niet van overtuigen dat het helemaal klopt, ik zal er eens rustig over na denken, vind het wel een interessante stelling. Op het moment blijf ik er toch nog bij dat als je in een wereld komt waar je je fysiek tot niemand aangetrokken voelt, dan denk ik dat je eerder een asexuele vriendschaps relatie gaat zoeken.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:37 schreef Dhaha het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |