abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96849605
Stel dat alle mannen weg zijn, alle beelden/verhalen van mannen ook. En niemand praat erover het wordt verzwegen. Maar er is een vrouw zwanger en krijgt een kind. Is het dan mogelijk om homo te zijn? Als homoseksualiteit is aangeboren zou het kind dus homo zijn, maar als niemand over mannen heeft en dat het kind zelf niet weet dat het een man is is het dan nog steeds mogelijk om homo te zijn?

Ik weet dat het een rare vraag/stelling is.

Bedankt.
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  zondag 15 mei 2011 @ 18:32:53 #2
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_96849634
homoseksualiteit is aangeleerd, niet aangeboren
wat is dit
pi_96849685
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef Dhaha het volgende:
homoseksualiteit is aangeboren, niet aangeleerd
signatuurloos
pi_96849841
Welke shit rook jij, feesbeeest?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  zondag 15 mei 2011 @ 18:37:56 #5
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_96849863
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:33 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

waarom bestond het vroeger dan niet en nu in dit pro-homosexuele tijdperk wel?
wat is dit
pi_96849933
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:37 schreef Dhaha het volgende:

[..]

De oude Grieken.

google ze maar eens.
pi_96849950
quote:

[..]

Homoseksualiteit bestaat al sinds de prehistorie :{w zelfs dieren doen er aan
pi_96849964
quote:

[..]

Vroeger bestond het wel hoor ,
pi_96849983
In het bijbels tijdperk bestond homosexualiteit al.

Mannen sliepen met mannen en vrouwen met vrouwen en God keerde Sodom en Gomorra om.

Ik denk als een kind in een wereld opgroeit zonder mannen en niet van betsaan van mannen weet etc etc dat alsnog die homosexualiteit er wel kan zijn maar hij/zij weet er dan geen naam of labeltje aan te hangen en blijft ws voor altijd single ofzo
pi_96850037
Als je keuze beperkt is dan kies je het beste uit de opties die je hebt. Een mannelijke homo in een vrouwenwereld zou dan best verliefd kunnen worden op een vrouw, net zoals (gok ik) een hetero man in een mannenwereld uiteindelijk zal settelen met de leukste man. Er zijn al genoeg stelletjes in gevangenissen, en dan hebben zij nog de kennis van wat er daarbuiten is.
pi_96850039
Dan is die persoon aseksueel denk ik. Omdat er geen mensen zijn waartoe die persoon zich aangetrokken zal voelen.
  zondag 15 mei 2011 @ 18:42:32 #12
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_96850052
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:39 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

De oude Grieken.

google ze maar eens.
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:40 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Homoseksualiteit bestaat al sinds de prehistorie :{w zelfs dieren doen er aan
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:40 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Vroeger bestond het wel hoor ,
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef missyB het volgende:
In het bijbels tijdperk bestond homosexualiteit al.

Mannen sliepen met mannen en vrouwen met vrouwen en God keerde Sodom en Gomorra om.

Ik denk als een kind in een wereld opgroeit zonder mannen en niet van betsaan van mannen weet etc etc dat alsnog die homosexualiteit er wel kan zijn maar hij/zij weet er dan geen naam of labeltje aan te hangen en blijft ws voor altijd single ofzo
ik bedoel veeeel eerder
wat is dit
pi_96850061
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef Kieswiel het volgende:
Als je keuze beperkt is dan kies je het beste uit de opties die je hebt. Een mannelijke homo in een vrouwenwereld zou dan best verliefd kunnen worden op een vrouw, net zoals (gok ik) een hetero man in een mannenwereld uiteindelijk zal settelen met de leukste man. Er zijn al genoeg stelletjes in gevangenissen, en dan hebben zij nog de kennis van wat er daarbuiten is.
Dus, iedereen is bi?
pi_96850086
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus, iedereen is bi?
Een beetje wel denk ik.
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  zondag 15 mei 2011 @ 18:43:54 #15
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96850102
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef Dhaha het volgende:
homoseksualiteit is deels aangeleerd deels aangeboren
gefixed :) Het is een combinatie van hoe jezelf nou eenmaal in elkaar steekt als mede van invloed van buitenaf. Je hebt een persoonlijke voorkeur, maar net zoals een voorkeur in een type kan veranderen kan je voorkeur ook steeds meer een of andere kant op gaan neigen of weer terug gaan.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_96850342
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus, iedereen is bi?
Ik denk dat fysieke aantrekkingskracht een beetje weg valt als iedereen van hetzelfde geslacht is. Je gaat dan toch meer onderscheid maken gebaseerd op het innerlijk of andere eigenschappen, en dan doet geslacht er inderdaad niet zoveel toe. Ik zou zelfs zover gaan dat als iemand opgroeit met alleen dieren daar ook best een ' relatie' uit zou kunnen ontstaan.
pi_96850473
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:50 schreef Kieswiel het volgende:

[..]

Ik denk dat fysieke aantrekkingskracht een beetje weg valt als iedereen van hetzelfde geslacht is. Je gaat dan toch meer onderscheid maken gebaseerd op het innerlijk of andere eigenschappen, en dan doet geslacht er inderdaad niet zoveel toe. Ik zou zelfs zover gaan dat als iemand opgroeit met alleen dieren daar ook best een ' relatie' uit zou kunnen ontstaan.
Ja, want je hebt nogsteeds lustgevoelens natuurlijk. Zou best kunnen dat de selectie dan anders wordt.
  zondag 15 mei 2011 @ 18:59:52 #18
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96850716
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:50 schreef Kieswiel het volgende:

[..]

Ik denk het niet, uiterlijk en lust blijven bestaan, zijn gewoon menselijke emoties. Immers als dit zo zou zijn, dan zou je stellen dat uiterlijk nu al bij homoseksuelen niet van toepassing is. Pas wanneer iedereen er hetzelfde uit zou zien zou je stelling gelden.
pi_96851090
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:59 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik denk het niet, uiterlijk en lust blijven bestaan, zijn gewoon menselijke emoties. Immers als dit zo zou zijn, dan zou je stellen dat uiterlijk nu al bij homoseksuelen niet van toepassing is. Pas wanneer iedereen er hetzelfde uit zou zien zou je stelling gelden.
Als je als hetero in een mannenwereld terechtkomt (of homo in vrouwenwereld), en jij je dus niet fysiek aangetrokken voelt tot iemand maar toch liefde wilt voelen en seks wilt hebben, moet je dus even om dat uiterlijk heen. Dat bedoel ik. Het gaat er niet om dat iedereen hetzelfde eruit ziet of niet, maar dat jij in die context tot niemand aangetrokken voelt. Aangezien je toch seks en liefde wilt, ga je toch iets aantrekkelijks zoeken, en dat is het innerlijk, en als je daar verliefd op wordt doet uiterlijk er al sowieso minder toe.
pi_96851259
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:42 schreef Dhaha het volgende:

ik bedoel veeeel eerder
Paar weken geleden was er ophef omdat er een prehistorisch graf was gevonden met 2 mensen die begraven waren zoals man & vrouw begraven werden, alleen waren deze 2 allebei man :) Er werd geroepen dat het het eerste homopaar dat we kennen was. Hoeveel eerder wilde jij het nog hebben? En jij was er al heel vroeg bij om te weten dat het 'nog veel eerder' helemaal niet bestond? :') Lees je eens in in de geschiedenis; homoseksualiteit is zo oud als de mensheid.

Verder is de vraag wel erg hypothetisch en absurd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 15 mei 2011 @ 19:18:37 #21
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96851457
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:09 schreef Kieswiel het volgende:

[..]

Als je als hetero in een mannenwereld terechtkomt (of homo in vrouwenwereld), en jij je dus niet fysiek aangetrokken voelt tot iemand maar toch liefde wilt voelen en seks wilt hebben, moet je dus even om dat uiterlijk heen. Dat bedoel ik. Het gaat er niet om dat iedereen hetzelfde eruit ziet of niet, maar dat jij in die context tot niemand aangetrokken voelt. Aangezien je toch seks en liefde wilt, ga je toch iets aantrekkelijks zoeken, en dat is het innerlijk, en als je daar verliefd op wordt doet uiterlijk er al sowieso minder toe.
Het is een stelling die eigenlijk niet te testen valt, ik kan me er op het moment nog niet van overtuigen dat het helemaal klopt, ik zal er eens rustig over na denken, vind het wel een interessante stelling. Op het moment blijf ik er toch nog bij dat als je in een wereld komt waar je je fysiek tot niemand aangetrokken voelt, dan denk ik dat je eerder een asexuele vriendschaps relatie gaat zoeken.
pi_96852176
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:32 schreef feesbeeest het volgende:
Stel dat alle mannen weg zijn, alle beelden/verhalen van mannen ook. En niemand praat erover het wordt verzwegen. Maar er is een vrouw zwanger en krijgt een kind. Is het dan mogelijk om homo te zijn? Als homoseksualiteit is aangeboren zou het kind dus homo zijn, maar als niemand over mannen heeft en dat het kind zelf niet weet dat het een man is is het dan nog steeds mogelijk om homo te zijn?

Ik weet dat het een rare vraag/stelling is.

Bedankt.
Ik vraag me vooral af hoe een zwangerschap mogelijk is in een wereld zonder mannen. Zelfbevruchting kennen mensen niet en onbevlekte ontvangenis is welliswaar eerder gedocumenteerd, maar nooit bewezen.

On topic: Ik denk dat het zowel aangeleerd als aangeboren is. Hoewel het wel zo is dat er aantoonbaar sprake is van een "afwijking" in de hypofyse. Das jaren geleden al onderzocht.
pi_96852727
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:18 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Het is een stelling die eigenlijk niet te testen valt, ik kan me er op het moment nog niet van overtuigen dat het helemaal klopt, ik zal er eens rustig over na denken, vind het wel een interessante stelling. Op het moment blijf ik er toch nog bij dat als je in een wereld komt waar je je fysiek tot niemand aangetrokken voelt, dan denk ik dat je eerder een asexuele vriendschaps relatie gaat zoeken.
Eigenlijk moet je dan de hele context hebben, zoals hoe seks of fysieke aantrekkingskracht uberhaupt gezien wordt in een wereld met 1 geslacht. Zijn alle vrouwen in de OP dan lesbisch? if so, dan is het enige refentiekader van die ene homo dat je seks moet hebben, want dat is normaal, dus hij zou het wellicht proberen. En of er nou een vrouw of een man aan je pik sjort, lekker is het toch.

Hij zou ook (tevergeefs) kunnen wachten op die ene vrouw die hij aantrekkelijk vindt en als maagd sterven, dat gebeurt ook immers in onze ' normale' wereld...hmm nu weet ik 't ook niet meer. Wij settelen ook immers niet allemaal met iemand die we eigenlijk niet helemaal geweldig vinden...
  zondag 15 mei 2011 @ 19:46:36 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96852749
quote:

[..]

_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_96852939
Overigens ga ik er wel vanuit dat homoseksualiteit aangeboren is, wat eigenlijk de vraag was :@ Snap niet zo goed hoe zoiets 'aan te leren' is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')