abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:19:16 #51
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_96969825
Meld Misdaad Anoniem lijkt me hiervoor het aangewezen punt. Nummerherkenning uit voor de zekerheid en je verhaal doen. Als het meisje echt gedwongen wordt, dan is iedere bijdrage om haar eruit te krijgen er eentje. Zonder meldingen zal er in ieder geval niets gebeuren.

En anders misschien eens ergens anders een politiebureau binnenlopen en voorzichtig informeren? Mja, moet je wel open en eerlijk durven te vertellen wat er dus gebeurd is.

Vrouwenhandelaars en dit soort tuig moet keihard aangepakt worden... wie weet hoeveel meisjes de pooier nog meer dwingt.
Ook hoi !
pi_96970373
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij vraagt je ook af wie die mannen dwingt?

En TS: bel in godsnaam meldt misdaad anoniem, daar verlies je niets mee, maar help je misschien dat meisje enorm.
foutje, maar je weet natuurlijk wel dat ik bedoel dat de helft van de hoertjes worden gedwongen
pi_96971556
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:28 schreef be-strong het volgende:

[..]

foutje, maar je weet natuurlijk wel dat ik bedoel dat de helft van de hoertjes worden gedwongen
alles goed meid?
Rustig aan.
pi_96974501
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:28 schreef be-strong het volgende:

Tuurlijk :D Maar het stond er zo mooi O+

Heb je al gebeld, TS?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 18 mei 2011 @ 08:18:52 #55
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_96977069
Met alle respect, maar lag het niet aan jezelf?

Ik kan me voorstellen dat een meisje geen zin heeft als een minder aantrekkelijke man om haar diensten vraagt.
pi_104480616
Inmiddels is officieel bekend gemaakt dat 70 procent van alle prostituees gedwongen wordt.
Ik heb hier persoonlijk mee te maken gehad en ik kan iedereen vertellen dat ik nog nooit heb meegemaakt dat een prostituee vrijwillig dit werk deed, dus ik weet zeker dat dit percentage nog veel hoger ligt. En de politie....alsjeblieft zeg! Die zijn er voor mij nooit geweest! Ik kreeg hulp van wel een heel bijzondere man: Marcel Zwoferink!

Ik was 17 toen alle ellende begon. Mijn ´vriend´, rotterdammer, dwong me hardhandig seks te hebben, eerst met zijn vrienden, later met betalende klanten. Hij mishandelde me. Soms zo erg dat ik dagen lang niet toonbaar was voor de buitenwereld.
Ik schaamde me ontzettend en was doodsbang voor mijn ´vriend´. Toen ik 19 was, moest ik achter het raam, op de wallen. Als er een politie langs kwam, zwaaide die soms naar mij. Ik zag soms, vanaf het begin op de Wallen, dat mijn pooier korte gesprekjes voerde met politie-agenten. Ik had alle hoop op een gegeven moment opgegeven. Wilde ook niet meer leven.
Op een dag kwam er een grote man bij mij binnen. Ik sloot de gordijnen en meldde me per telefoon bij mijn ´vriend´ en gaf door dat ik een klant had. De ´klant´ noemde opeens mijn echte naam en liet me persoonlijke items en foto´s zien van mijn ouders en vrienden. Die ´klant´ was.... Marcel Zwoferink. Gekomen om mij te redden, uit de situatie te halen (wat echt niet zo gemakkelijk ging, had te maken met erg gevaarlijke mensen) en hij presenteerde mij een mogelijk toekomstbeeld. Alles wat hij mij vertelde bleek de waarheid. Ik ben nu 22 en ben heerlijk vrij. Soms vraag ik mij af waarom het een 'bijzondere' burger moest zijn om mij uit die shit te halen ipv de politie?
pi_104481125
Maar wat heeft ts gedaan?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_104482275
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:18 schreef Cucumissativus het volgende:

Ik kan me voorstellen dat een meisje geen zin heeft als een minder aantrekkelijke man om haar diensten vraagt.
Dat kan.

Of haar moeder is overleden maar ze heeft het geld zo hard nodig dat ze de avond doorgaat met werken. Of ze is aan het crashen na een high van drugs. Of er is iets anders. Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat TS zulke dingen denkt maar het is eigenlijk nergens op gebaseerd. Daarom denk ik ook dat de politie er niets mee gaat doen als TS meldt dat 'de blik in haar ogen boekdelen sprak'.

Overigens als je anoniem wilt zijn moet je vanaf een pay phone ofzo bellen en iets aan je stem doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 17 november 2011 @ 18:11:43 #59
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_104482717
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:30 schreef slecht-geweten het volgende:
Politie is eerlijk gezegd geen optie voor me. Ik wil mezelf niet in gevaar brengen ofzo. Ook ben ik erg gestelt op mijn privacy. Maar dit vreet zo erg aan mij. Ik kan nergens anders meer aan denken. Die blik in der ogen spraken boekdelen. Ik moet er serieus bijna van huilen, en voel me zo fucking machteloos. Ben echt radeloos nou.
politie, anonieme tip, niet twijfelen DOEN!
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 17 november 2011 @ 18:13:31 #60
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_104482777
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:18 schreef Cucumissativus het volgende:

:r kut opmerking
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 17 november 2011 @ 18:16:45 #61
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_104482869
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

:r kut opmerking
Hoezo dat? Als jij opeens een zweterige papzak op je hebt liggen alleen omdat je je rekeningen moet betalen ben je toch ook niet heel blij? Dan kan het best zijn dat het lijkt alsof je je werk met tegenzin/gedwongen doet terwijl het niet zo is.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 17 november 2011 @ 18:19:16 #62
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_104482944
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:16 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Hoezo dat? Als jij opeens een zweterige papzak op je hebt liggen alleen omdat je je rekeningen moet betalen ben je toch ook niet heel blij? Dan kan het best zijn dat het lijkt alsof je je werk met tegenzin/gedwongen doet terwijl het niet zo is.
dat weet je van te voren als je voor dat 'beroep' kiest als het ongedwongen is he.
pi_104483811
Ik snap trouwens niet dat TS denkt dat de politie vrienden en familie gaat opbellen om te vragen of zij al wisten dat hij naar de hoeren is geweest. Tenzij jij dat vertelt komt niemand daar achter hoor, ook niet als je melding maakt bij de politie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_104687133
http://www.netwerk.tv/uitzending/2010-02-16/bodyguard-bevrijdt-slachtoffers-loverboys

KIjk dit....dan wéét je wat de politie doet.....NIETS!
  woensdag 23 november 2011 @ 05:45:47 #65
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_104707408
het oplossingspercentage in NL is minder dan 3%

[ Bericht 24% gewijzigd door slashdotter3 op 23-11-2011 06:07:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')