Je zou ook een andere host kunnen proberen...quote:(copy/paste deze link)
dat verdampt en laat troep achterquote:Op zondag 15 mei 2011 18:06 schreef Braddie het volgende:
Er zat geen benzine in toen we hem vonden!, carburateur schoonmaken moet nog gebeuren!
Die melding komt automatisch als je zo'n link post.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:08 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Je zou ook een andere host kunnen proberen...
En het is net een pizza-brommer.
Och, met Amerika werkte dat ook zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:04 schreef Poumelie het volgende:
Euh... hoezeo gevonden?
Dus, als ik zo'n brommer had en ik zet hem buiten neer en ik ben hem kwijt dan heb ik pech want iemand anders heeft hem 'gevonden' en wat je vindt mag je houden?
Is dat ding niet zegmaar een soort van van iemand?
Ik vat 'm niet
niet als je een goeie plaatjes server zoektquote:Op zondag 15 mei 2011 19:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die melding komt automatisch als je zo'n link post.
ik vind zo hele auto's johquote:Op zondag 15 mei 2011 20:04 schreef Poumelie het volgende:
Euh... hoezeo gevonden?
Dus, als ik zo'n brommer had en ik zet hem buiten neer en ik ben hem kwijt dan heb ik pech want iemand anders heeft hem 'gevonden' en wat je vindt mag je houden?
Is dat ding niet zegmaar een soort van van iemand?
Ik vat 'm niet
No shit.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:38 schreef T42 het volgende:
[..]
niet als je een goeie plaatjes server zoekt
quote:
check eerst of frame nr niet als gestolen staat geregistreerd? straks doe je alle moeite en kun jeer nooit een kenteken op krijgen.quote:Op maandag 16 mei 2011 02:17 schreef Braddie het volgende:
Het brommertje lag voor oud vuil bij een boom bij ander vuilnis, dus wij namen hem mee, en gaan hem helemaal opknappen, hij mist een remkabel, het achterwiel heeft een flinke slag, hij veert nog amper, als je hem genoeg duwt hoor je de motor wel, maar verder doet hij nog niks... heb hem nu bij mijn vader staan, die gaat hem even na kijken! en met een beetje geluk rijd hij volgende week weer!
stichting kika heeft zo ooit een kever bodem gekregen om een buggy te bouwen.quote:
Als ik eind van de week weer bij m`n vader ben, ga ik even kijken!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:13 schreef T42 het volgende:
[..]
stichting kika heeft zo ooit een kever bodem gekregen om een buggy te bouwen.
na aanpassingen van de bodem (weken aan lassen) naar rdw om te herkeuren.
blijkt de frame nr overgelast te zijn op een oud gestolen nr... weg bodem (word dan inbeslag genomen en de politie komt dan)dus even frame nr mailen naar rdw.
waar staat hij? ik heb wel intressenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef Braddie het volgende:
Brommertje is niks meer, hij heeft een flinke vastloper gehad, allemaal krassen op de cylinder, en bij de zuigers etc etc...
Dan wel een fotoreportage posten van het opknapproces he?quote:
is goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:05 schreef classpc het volgende:
[..]
Dan wel een fotoreportage posten van het opknapproces he?
Mwa, nieuwe cilinder + zuiger is een paar tientjes. Als je krukas maar niet krom is, dan wordt het al iets minder interessant.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:13 schreef Braddie het volgende:
Brommertje is niks meer, hij heeft een flinke vastloper gehad, allemaal krassen op de cylinder, en bij de zuigers etc etc...
mits het aan te komen isquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:30 schreef matig het volgende:
[..]
Mwa, nieuwe cilinder + zuiger is een paar tientjes. Als je krukas maar niet krom is, dan wordt het al iets minder interessant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |