Doe ik ook. Daar heb ik 2 schermen voor.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga jij maar el kijken bijdehandje
Dat dacht ikquote:
Wiskunde lerenquote:
ik vind die chocolate brownie zo lekkerquote:
Ach die bedoel ikquote:Op zondag 15 mei 2011 17:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind die chocolate brownie zo lekkerkan er niet zoveel van op maar
![]()
ja die isquote:
Toch zeker wel een keer of 4quote:Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die is
kan er wel altijd lang mee doenwordt er zo gauw misselijk van
ik doe 3x met zon bak.. ik ken iemand die er anderhalf per keer eetquote:Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die is
kan er wel altijd lang mee doenwordt er zo gauw misselijk van
mentos erbij?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef Redskillz het volgende:
ik had mn cola in de auto laten liggen, en het heeft bijna het kookpunt bereikt.. wat nu?
iddquote:
per keerquote:Op zondag 15 mei 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik doe 3x met zon bak.. ik ken iemand die er anderhalf per keer eet
Postcodeloterij ijsprijs, dus ze hadden veel smakenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd4 a 5 x met 1 zo'n bakje.
alleen is chocolate brownie hier haast nooit bij de super, wel die andere smaken
schijnt dat hij ook het record heeft verbroken van de jaarlijkse frikandelleneetwedstrijd in de stadquote:
Hoeveel ijs heb je gewonnen?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:36 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Postcodeloterij ijsprijs, dus ze hadden veel smaken
hmm tja, tis maar waar je trots op bentquote:Op zondag 15 mei 2011 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
schijnt dat hij ook het record heeft verbroken van de jaarlijkse frikandelleneetwedstrijd in de stad
Ik heb 2 bakjes ijsquote:Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoeveel ijs heb je gewonnen?
Zou nimmer nooit aan zon wedstrijd meedoen, je eet nooit meer een frikandel..quote:Op zondag 15 mei 2011 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
schijnt dat hij ook het record heeft verbroken van de jaarlijkse frikandelleneetwedstrijd in de stad
21 frikandellen is niet niksquote:Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm tja, tis maar waar je trots op bent
ja 2x een halve literquote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bakjes, toch wel halve liters
ik denk dat ik op zn max op 6 frikandellen kom ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Zou nimmer nooit aan zon wedstrijd meedoen, je eet nooit meer een frikandel..
21!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
21 frikandellen is niet niks
klopt dat zijn 21 frikandellenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
21 frikandellen is niet niks
laatst nog met hem geBBQt.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt dat zijn 21 frikandellen![]()
lust hij ze nou nog wel?
Ik kan er 6 opquote:
Haha ja die heb ik ook genomenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
cookie dough?
ik had laatst een vieze, met noten enzo
Ik heb een keer een normale mok gemaakt vol met saus (Hela curry, Zaanse mayonaise en gesnipperd ui) en deze ging maar liefst volledig op met 7 frikandellen.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een keer een normale mok gemaakt vol met saus (Hela curry, Zaanse mayonaise en gesnipperd ui) en deze ging maar liefst volledig op met 7 frikandellen.
Echt.
Dán voel je je cholesterol gewoon gillend door je aderen gieren. Je voelt je dan zowel vies als lekker tegelijk.
gad-ver-dammequote:Op zondag 15 mei 2011 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een keer een normale mok gemaakt vol met saus (Hela curry, Zaanse mayonaise en gesnipperd ui) en deze ging maar liefst volledig op met 7 frikandellen.
Echt.
Dán voel je je cholesterol gewoon gillend door je aderen gieren. Je voelt je dan zowel vies als lekker tegelijk.
Hella curryquote:Op zondag 15 mei 2011 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt.
Dan zou ik er misschien ook wel 6 op kunnen ja. Ik eet ze all1 niet vaak en als ik ze eet moet er saus en uitjes bij. Misschien dat dat sneller vult. Die 21 heeft ie vast niet gegeten met saus ed.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan er 6 opmits ik haast niets gegeten heb
ooit een keer weddenschap gehad, wie er meer op kon, ik verloor
Omfgquote:Op zondag 15 mei 2011 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt.
En alles dat ook maar uit een der lichaamsopeningen komt stinkt.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OmfgDaar moet ik echt niet aan denken... Na 3 ben ik dan wel klaar.
Dan kun je me afvoeren voor een maagpomp, echtquote:Op zondag 15 mei 2011 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |