Doe ik ook. Daar heb ik 2 schermen voor.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga jij maar el kijken bijdehandje
Dat dacht ikquote:
Wiskunde lerenquote:
ik vind die chocolate brownie zo lekkerquote:
Ach die bedoel ikquote:Op zondag 15 mei 2011 17:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind die chocolate brownie zo lekkerkan er niet zoveel van op maar
![]()
ja die isquote:
Toch zeker wel een keer of 4quote:Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die is
kan er wel altijd lang mee doenwordt er zo gauw misselijk van
ik doe 3x met zon bak.. ik ken iemand die er anderhalf per keer eetquote:Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die is
kan er wel altijd lang mee doenwordt er zo gauw misselijk van
mentos erbij?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef Redskillz het volgende:
ik had mn cola in de auto laten liggen, en het heeft bijna het kookpunt bereikt.. wat nu?
iddquote:
per keerquote:Op zondag 15 mei 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik doe 3x met zon bak.. ik ken iemand die er anderhalf per keer eet
Postcodeloterij ijsprijs, dus ze hadden veel smakenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd4 a 5 x met 1 zo'n bakje.
alleen is chocolate brownie hier haast nooit bij de super, wel die andere smaken
schijnt dat hij ook het record heeft verbroken van de jaarlijkse frikandelleneetwedstrijd in de stadquote:
Hoeveel ijs heb je gewonnen?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:36 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Postcodeloterij ijsprijs, dus ze hadden veel smaken
hmm tja, tis maar waar je trots op bentquote:Op zondag 15 mei 2011 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
schijnt dat hij ook het record heeft verbroken van de jaarlijkse frikandelleneetwedstrijd in de stad
Ik heb 2 bakjes ijsquote:Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoeveel ijs heb je gewonnen?
Zou nimmer nooit aan zon wedstrijd meedoen, je eet nooit meer een frikandel..quote:Op zondag 15 mei 2011 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
schijnt dat hij ook het record heeft verbroken van de jaarlijkse frikandelleneetwedstrijd in de stad
21 frikandellen is niet niksquote:Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm tja, tis maar waar je trots op bent
ja 2x een halve literquote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bakjes, toch wel halve liters
ik denk dat ik op zn max op 6 frikandellen kom ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Zou nimmer nooit aan zon wedstrijd meedoen, je eet nooit meer een frikandel..
21!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
21 frikandellen is niet niks
klopt dat zijn 21 frikandellenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
21 frikandellen is niet niks
laatst nog met hem geBBQt.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt dat zijn 21 frikandellen![]()
lust hij ze nou nog wel?
Ik kan er 6 opquote:
Haha ja die heb ik ook genomenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
cookie dough?
ik had laatst een vieze, met noten enzo
Ik heb een keer een normale mok gemaakt vol met saus (Hela curry, Zaanse mayonaise en gesnipperd ui) en deze ging maar liefst volledig op met 7 frikandellen.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een keer een normale mok gemaakt vol met saus (Hela curry, Zaanse mayonaise en gesnipperd ui) en deze ging maar liefst volledig op met 7 frikandellen.
Echt.
Dán voel je je cholesterol gewoon gillend door je aderen gieren. Je voelt je dan zowel vies als lekker tegelijk.
gad-ver-dammequote:Op zondag 15 mei 2011 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een keer een normale mok gemaakt vol met saus (Hela curry, Zaanse mayonaise en gesnipperd ui) en deze ging maar liefst volledig op met 7 frikandellen.
Echt.
Dán voel je je cholesterol gewoon gillend door je aderen gieren. Je voelt je dan zowel vies als lekker tegelijk.
Hella curryquote:Op zondag 15 mei 2011 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt.
Dan zou ik er misschien ook wel 6 op kunnen ja. Ik eet ze all1 niet vaak en als ik ze eet moet er saus en uitjes bij. Misschien dat dat sneller vult. Die 21 heeft ie vast niet gegeten met saus ed.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan er 6 opmits ik haast niets gegeten heb
ooit een keer weddenschap gehad, wie er meer op kon, ik verloor
Omfgquote:Op zondag 15 mei 2011 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt.
En alles dat ook maar uit een der lichaamsopeningen komt stinkt.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OmfgDaar moet ik echt niet aan denken... Na 3 ben ik dan wel klaar.
Dan kun je me afvoeren voor een maagpomp, echtquote:Op zondag 15 mei 2011 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt.
dat had ik gister na aardappelballetjes en 2 pikanto's, ik voelde indd de cholestoroloverdosis letterlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt.
Dat heb ik nou met vrouwen in bed!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OmfgDaar moet ik echt niet aan denken... Na 3 ben ik dan wel klaar.
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:43 schreef Watertornado het volgende:
Toen we het ook echt hadden gemaakt (was met zijn tweeën, dat wel) keken we elkaar zo aan van. Hurrr, dat is wel erg veel saus hè. Maarja, we hadden de afspraak dat wat je klaarmaakt qua saus ook altijd opmaakt.
Gouden tijden, ook de uitkaterontbijten met worstenbroodjes met mayonaise enzo.
Sjonniequote:Sjonnie Noordeinde uit Delft bezit het record voor het eten van de meeste frikandellen in een uur tijd. Hij wist in december 2005 in zestig minuten tijd maarliefst 47 frikandellen naar binnen te werken. Daarmee versloeg hij ruimschoots de oude recordhouder, want de vorige recordhouder was Jozias van der Velde uit Noordwijk met 25 frikandellen.
Blij dat ik dat nooit heb mee gemaakt dan!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En alles dat ook maar uit een der lichaamsopeningen komt stinkt.Zeker omdat je dan ook chill bier zit te klokken.
Frikandel speciaal is nóg smeriger. En toch eet je het. Naar verhouding was onze creatie meer een speciale frikandel. Brr.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:44 schreef Melting het volgende:
Frikandellen zijn sowieso smerig.![]()
Maar hoeveel je er op kan, ligt natuurlijk ook aan of het 85 grams of 100 grams frikandellen zijn.
Ik eet geen frikandellen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Frikandel speciaal is nóg smeriger. En toch eet je het. Naar verhouding was onze creatie meer een speciale frikandel. Brr.
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:44 schreef Melting het volgende:
Frikandellen zijn sowieso smerig.![]()
Maar hoeveel je er op kan, ligt natuurlijk ook aan of het 85 grams of 100 grams frikandellen zijn.
Lekker man.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Die tijd was idd wel een goeie tijd voor je cholesterol dan.
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker man.
Gewoon om die wijven uit te dagen.
dit klinkt heerlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
Prachtcreatie die ze voor mij hadden gemaakt was trouwens ook de "pizza speciaal". Een pizza margarita met daarop frikandellen en dus de "speciaalsaus".
Die was tegen verwachting in nog akelig lekker.
Ligt dit er niet aan, waar ze in gebakken/gefrituurd zijn?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Calorieen in 100 gram 219.0
219 x 47 = 10293 caloriën!!
Ja en dan reken je de evt saus nog niet eens mee.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Calorieen in 100 gram 219.0
219 x 47 = 10293 caloriën!!
de calorieën worden meer als je ze frituurtquote:Op zondag 15 mei 2011 17:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt dit er niet aan, waar ze in gebakken/gefrituurd zijn?
Tuurlijk. En hoe groot de frikandellen zijn. Ik neem aan dat de "frikandel" dan wel weer vrij consistent van substantie is.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt dit er niet aan, waar ze in gebakken/gefrituurd zijn?
Goeie optie voor zo meteen dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
Prachtcreatie die ze voor mij hadden gemaakt was trouwens ook de "pizza speciaal". Een pizza margarita met daarop frikandellen en dus de "speciaalsaus".
Die was tegen verwachting in nog akelig lekker.
Ech wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de calorieën worden meer als je ze frituurt
Oeps... ja. Ben je vergeten te pm-en.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
trouwens Melting, heb je nog gedraait, hoe ging het
Nee nee, ik heb door zijn DM ook al een verzoekje gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben ik de enige die verzoekt?
Crossroads, Eric Clapton, en anders van John Mayer..
ik eet ze meestal in de vorm van frikandelbroodjequote:Op zondag 15 mei 2011 17:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ech wel.Het vet waar je ze evt in bakt telt ook nog mee. Of knijp jij ze altijd helemaal uit voor je ze op eet?
Ik kan wel verzoekjens doen maar ik luister niet dus dat heeft weinig nut.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben ik de enige die verzoekt?
Crossroads, Eric Clapton, en anders van John Mayer..
wat heb je gedraait, heb je nog veel gemixt met vdj?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Oeps... ja. Ben je vergeten te pm-en.![]()
1e en 3e ging goed.
2e keer minder.
Maar ach.... al met al, mag ik niet klagen.
Ah uit de oven dus. Luie donder!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik eet ze meestal in de vorm van frikandelbroodje
WT zijn verzoek moest ik wel zoekenquote:
Nee, helemaal niet. Dat lukt me nog niet echt.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat heb je gedraait, heb je nog veel gemixt met vdj?
foute muziekquote:Op zondag 15 mei 2011 17:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Dat lukt me nog niet echt.![]()
Heb van alles wat gedraaid. Maar vooral foute muziek.
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Crap, Green en ToT missen, das niet grappig...
Oven duurt te lang. Met veel vaardigheden kun je zo'n broodje goed bereiden in de magnetron. Maar daar heb je echt maar een paar seconde marge in anders is 'ie of koud, of slap.quote:
Nog koud ook dus!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niet eens uit de over, gewoon direct uit de supermarkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Myupquote:
warm vind ik ze niet lekkerquote:Op zondag 15 mei 2011 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog koud ook dus!
Dan ben je helemaal een luie donder!
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tja ik las het op de frontpage, te erg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whut. Ik weet niet wat ik erger vind eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
En van 19.00 tot 21.00 ook nog, toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:55 schreef Popje-popje het volgende:
Ik heb nog een plekje over van 22.00 tot 23.00, wie vult het gaatje op?![]()
like a bossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
WhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
iddquote:Op zondag 15 mei 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Whut. Ik weet niet wat ik erger vind eigenlijk.
Dan mag je eigenlijk niet mee praten over frikadellen!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
warm vind ik ze niet lekker
ik heb geen eens een frituurpan
ho ho, ik eet veel frikandellen hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 17:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan mag je eigenlijk niet mee praten over frikadellen!
Clapton zn solo's zjin geniaalquote:Op zondag 15 mei 2011 17:57 schreef mr-green het volgende:
Deze versie van Crossroads is in totaal minder dan de origineel maar de solo is wel 100x beter
Ja in een broodje, koud bij de supermarkt vandaan.... Das geen ekte frikadel.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ho ho, ik eet veel frikandellen hoor
Fixedquote:Op zondag 15 mei 2011 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ho ho, ik pijp veel mannen hoor
daarnaast eet ik ook goeie horecafrikandellen speciaalquote:Op zondag 15 mei 2011 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja in een broodje, koud bij de supermarkt vandaan.... Das geen ekte frikadel.
waar het hart vol van is.....quote:
Faye en Naatjequote:Op zondag 15 mei 2011 17:59 schreef Melting het volgende:
Ik heb gisterenavond niet kunnen luisteren. Wie zijn Kleffie & Beffie?
Naatje en Fayequote:Op zondag 15 mei 2011 17:59 schreef Melting het volgende:
Faye en naatjequote:Op zondag 15 mei 2011 17:59 schreef Melting het volgende:
Met dit nummer heb ik echt de buurt geterroriseerd door alle ramen open te draaien en keihard in de auto te draaien. Op de snelweg bij elke cabrio enzo.quote:
waar de kont van vol blijftquote:Op zondag 15 mei 2011 17:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar het hart vol van is.....
dat is toch niet terroriseren, dat is goeie muziek smaak opdringenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met dit nummer heb ik echt de buurt geterroriseerd door alle ramen open te draaien en keihard in de auto te draaien. Op de snelweg bij elke cabrio enzo.
Oh dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
daarnaast eet ik ook goeie horecafrikandellen speciaal
of een lange lummel hier bij de snackbar, de grootte van 2.5 frikandel. speciaal.
16 en 17 en bijna een maand ofzo verkeringquote:Op zondag 15 mei 2011 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom zijn dat kleffebeffe?
Als ik nog eens een keer een microfoon weet te ronselen en fatsoenlijk aan te sluiten kan ik nog wel eens een show maken met allemaal met dat soort bazenmuziek.quote:
echt waar? goh wist ik nietquote:Op zondag 15 mei 2011 18:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
16 en 17 en bijna een maand ofzo verkering
Tot er een ring om zijn vinger geschoven wordt, wel!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echt waar? goh wist ik niet
dus ze hebben elkaar serieus ontmoet via fok
is naatje nu geen maagd meer?
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik nog eens een keer een microfoon weet te ronselen en fatsoenlijk aan te sluiten kan ik nog wel eens een show maken met allemaal met dat soort bazenmuziek.
joa serieus, joa via Fok! en natuurlijk is hij nog maagdquote:Op zondag 15 mei 2011 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
echt waar? goh wist ik niet
dus ze hebben elkaar serieus ontmoet via fok
is naatje nu geen maagd meer?
Als ik dan kan wel, moeten we even zien qua werk enzo, anders vannacht of morgenavond?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Jofuvolgende week doen we zeker weten samen een show
edcast werkt weer
hij is christenlijk?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Tot er een ring om zijn vinger geschoven wordt, wel!
Ik ben heul jouw groupie nietquote:
ze hebben toch verkering, maar wist niet dat hij zwaar christenlijk wasquote:Op zondag 15 mei 2011 18:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa serieus, joa via Fok! en natuurlijk is hij nog maagd
Als dat eens konquote:Op zondag 15 mei 2011 18:03 schreef Popje-popje het volgende:
Wil iemand mijn gaatje opvullen van 22.00 tot 23.00?
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:03 schreef Popje-popje het volgende:
mijn vdj is kapotquote:Op zondag 15 mei 2011 18:03 schreef Popje-popje het volgende:
Moeten idd ff kijken wanneer het kan.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik dan kan wel, moeten we even zien qua werk enzo, anders vannacht of morgenavond?
Vannacht kan na 01:00 wel denk ik
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:03 schreef Popje-popje het volgende:
zwaar christelijk.. neu dat ook weer niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze hebben toch verkering, maar wist niet dat hij zwaar christenlijk was
dus wel christenlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zwaar christelijk.. neu dat ook weer niet.
Hij heeft zijn principes en opvattingen, maar zegt gerust godverdomme
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
volgens de verslaggever van EL komt Andre Hazes zo optreden.
.
.![]()
Hebben ze hem weer opgegraven?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
.
.![]()
Dat is waar ookquote:Op zondag 15 mei 2011 18:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben heul jouw groupie nietenkel groupie van morp.
kben wel fan van jouw
Woensdag zou evt kunnen.. Maar dat hou ik nog even in het middenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Moeten idd ff kijken wanneer het kan.
Ik kan t/m woensdag middag geen show doen, werk
joa das toch algemeen bekendquote:
de andre hazes imitator noemt zichzelf ook andre hazesquote:Op zondag 15 mei 2011 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
.
.![]()
we zien wel hoe het looptquote:Op zondag 15 mei 2011 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Woensdag zou evt kunnen.. Maar dat hou ik nog even in het midden
Nieteens Andere Hazes?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de andre hazes imitator noemt zichzelf ook andre hazes
Behoorlijk ja!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe zal een dooie boel zijn
Tssk wat een neppert dan!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de andre hazes imitator noemt zichzelf ook andre hazes
ook al, weet ik dan alles hierquote:Op zondag 15 mei 2011 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wist ik niet helemaal... ik leun meestal op jou om up to date te blijven
je weet al mijn vragen te beantwoordenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook al, weet ik dan alles hier
Dat nummer heb ik niet, maar ik heb wel ander werk, komt goed!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ToT, wil je Phil Collins - another day in paradise draaien
of iets van genesis en phil collins
Dank!quote:
whehehe kreeg laatst al de vraag of ik geen shownieuws van de reeks wou makenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je weet al mijn vragen te beantwoorden
gebeurt meer in de reeks dan lijkt
dat is echt een goed ideequote:Op zondag 15 mei 2011 18:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehehe kreeg laatst al de vraag of ik geen shownieuws van de reeks wou makenen dat rond dm-en whahahahaha
![]()
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik niet, maar ik heb wel ander werk, komt goed!
[..]
Dank!
heb vriendelijk doch stevig nee gezegdquote:Op zondag 15 mei 2011 18:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat is echt een goed idee
knetters roddelrubriek
waarom dan, het is toch superleuk ideequote:Op zondag 15 mei 2011 18:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb vriendelijk doch stevig nee gezegd
Knetter is niet van t roddelen.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom dan, het is toch superleuk idee
nee man, van geroddel komt altijd gezeurquote:Op zondag 15 mei 2011 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom dan, het is toch superleuk idee
albert verlinde is still standingquote:Op zondag 15 mei 2011 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee man, van geroddel komt altijd gezeur
quote:
die zit ook niet op fokquote:Op zondag 15 mei 2011 18:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
albert verlinde is still standing
waar ligt de grensquote:Op zondag 15 mei 2011 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
feiten wil ik best mededelen, roddelen niet
Ken ik je in die korte tijd al goed genoeg dat ik dat iig weet.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
feiten wil ik best mededelen, roddelen niet
gezeik op jou hoezoquote:Op zondag 15 mei 2011 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die zit ook niet op fok
heb zo al genoeg gezeik op mijn persoontje
bij wat door de persoon in kwestie is bevestigdquote:
Tofjes!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, mijn voorouders komen uit india. En ik heb in het verleden naar bollywood films gekeken.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ken ik je in die korte tijd al goed genoeg dat ik dat iig weet.
Is ook een oudje!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Genesis
ik ken dit liedje alleen niet
niet interessant genoeg om weer te vermeldenquote:
roddelen is praten achter iemands rug omquote:Op zondag 15 mei 2011 18:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Feit en roddel is een duidelijke grens imo.
in het kortquote:Op zondag 15 mei 2011 18:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet interessant genoeg om weer te vermelden
celebs?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:15 schreef Viro het volgende:
@knetters: doe dan zoiets als achterklap van nu.nl ofzo. Nieuws over alle celebs
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
roddelen is praten achter iemands rug om
zo groot in een topic kan iedereen lezen dus is het geen roddelen meer
werkse jofuquote:Op zondag 15 mei 2011 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga eens aan het werk, laters luitjes
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Adios!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
uhm... verzoekjes.. hmmmquote:
Ouwe meuk!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm... verzoekjes.. hmmm
wat voor genre, soort?
joa 26 februariquote:Op zondag 15 mei 2011 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is er eigenljk al eens een ONZ radio meet geweest
iets van simon en garfunkel?quote:
Werkse!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Perry Como - Ko ko mo (I love you so)quote:
ik was er, er zijn pics, maar die worden niet gepost/. rondgestuurdquote:Op zondag 15 mei 2011 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja.. toen kwam ik er net bij, dus kende niemand hier nog
was jij dr, zijn dr pics?
zou geen goeie reden kunnen verzinnen waarom dat niet zou kunnenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik was er, er zijn pics, maar die worden niet gepost/. rondgestuurd
ja daar was het, omdat de personen die op de foto's staan dat niet willenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zou geen goeie reden kunnen verzinnen waarom dat niet zou kunnen
waar was het? stairway to heaven zeker weer, daar zijn alle meets
betreffende personen blurrenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja daar was het, omdat de personen die op de foto's staan dat niet willen
neh teveel gedoequote:Op zondag 15 mei 2011 18:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
betreffende personen blurren
Ik vind alles goed van zequote:Op zondag 15 mei 2011 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Sound of silence vond ik iets te veel een inkoppertje!
dan hoef je ze ook niet tezien jaquote:Op zondag 15 mei 2011 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik weet wel van veel fokkers hoe ze eruitzien
okeequote:Op zondag 15 mei 2011 18:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan hoef je ze ook niet tezien ja
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
okee
ragboer trouwens, die ziet er pas als een baas uit
Helden!quote:
whehequote:Op zondag 15 mei 2011 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Helden!
Alleen playbacken kunnen ze echt niet!Dat ziet er vrij sneu uit in de clip van dit nummer!
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Helden!
Alleen playbacken kunnen ze echt niet!Dat ziet er vrij sneu uit in de clip van dit nummer!
Ja laat ik het zo zeggen: ze zouden zo een rol kunnen krijgen in Dragon Ball Z!quote:
ben benieuwdquote:Op zondag 15 mei 2011 18:35 schreef ToT het volgende:
Hierna komt een zwaar irritant nummer!Ik heb er al eens een cover van gedraaid, gedaan door Leila K!
Klinkt goed op AT5 ja!quote:
Nat? wat is nat?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
deze is wel een beetje nat
moet je doenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Pop, is het mogelijk dat ik er nog een uurtje achteraan plak?
Ik dacht dat ze all1 van 22.00 tot 23.00 nog een gaatje had?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, Draakje staat na mij ingepland.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze all1 van 22.00 tot 23.00 nog een gaatje had?
AT5 stream doet het niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klinkt goed op AT5 ja!
Helemaal niets in Eindhoven, helemaal niets,niets, niets in Eindhoven, helemaal niets in Eindhoven!
.
Pop kan het ook!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Past Popje ook de agenda aan dan? Ik dacht dat Huppelkutmuts daar over ging?
Ik ook niet meer.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Buffer?Ik heb nergens last van hoor.
Ik moet er wat voor doen straksquote:Op zondag 15 mei 2011 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
ik heb die zender neit eensquote:Op zondag 15 mei 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja sorry das AT5
Riep volgens mij Demi de Zeeuw in de mic :
"Maarten moet blijven!"
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik moet er wat voor doen straks, maar je kan door tot 8
Ik ook niet maar ik heb sopcast.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb die zender neit eens
Dat moet hij ook gewoon. Verlengen met 5 jaar en blijven.quote:
Mijn idee!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat moet hij ook gewoon. Verlengen met 5 jaar en blijven.
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik moet er wat voor doen straks, maar je kan door tot 8
Ik hou helemaal niet zo van Tina, maar dit nummer is echtquote:Op zondag 15 mei 2011 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
harder schreeuwen dan Tina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |