Sympathiek toch, succeswensen?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De inhoud en diepte in 'SUCCES IN DE EUROPA LEAGUE![]()
' dat heeft dit topic gewoon nodig.
Dan moet je mij ook niet quoten, want dat ging precies daarover. Meer Ajacieden dan PSV'ers die ons feliciteren met de Europa League en dat soort hilááárische moppen, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet aan enigzins bruikbare info.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is gewoon weggehaald? Verder is het geen probleem dat andere supporters hier posten.
Ja maar nog niet als je actief in het topic aan het posten bent en ze komen er tussendoor zeuren. Bovendien worden lang niet alle trolls weggehaald. Hun posts weghalen lost het probleem niet op, dan posten ze gewoon de volgende keer weer. Gooi er eens wat meer notes op ofzoquote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is gewoon weggehaald? Verder is het geen probleem dat andere supporters hier posten.
En die komt aan de achterkant van het shirt.. mja.. alles voor het geld dan maar.quote:
Anders mod je eens fatsoenlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Happel het volgende:Iedereen is hier welkom om te posten over PSV. Dat geldt net zo goed in de andere topics van andere clubs.
Komt dat nieuwe uitshirt dan? Die met dat Philips-blauw.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Op een lelijk shirt (uitshirt) hoort ook een dubbele sponsor.
Wel goed nieuws![]()
Ik hoop My First Sony.
Jaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Komt dat nieuwe uitshirt dan? Die met dat Philips-blauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja
Niet klikken met een zwakke maag.Is dat officieel dan al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die vaatdoek.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef Einthovuh het volgende:
Komt dat nieuwe uitshirt dan? Die met dat Philips-blauw.
wat is deze?quote:
Omdat Nike een lelijk kutmerk is.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Saekerhett het volgende:OMG is dat serieus jullie nieuwe uitshirt? Waarom niet effen zwart of donkerblauw o.i.d.?
Ik vind dit shirt wel tof:quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat Nike een lelijk kutmerk is.
Zo jammer dat ze ooit zijn overgestapt naar Nike. (alhoewel het huidige uitshirt heel mooi is).
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vind dit shirt wel tof:
[ http://img244.imageshack.us/img244/8513/psv2wb9.png (copy/paste deze link) ]
Niet in hun topic..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Geo3kant het volgende:
Laat de ajacieden ook een beetje trollen, wij hadden ze ook allemaal uitgelachen en pannenkoek genoemd als ze verloren hadden dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |