Nee hoop dat die het wel snaptquote:Op zondag 15 mei 2011 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn GS leraar is ook precies zo. Hij is echt zo van: het moet zoals in het correctiemodel staat, anders is niet mogelijk. En het is zo'n warhoofd, dus keurt hele vraag fout terwijl het goed is. Heb bij elke SE minstens 4 punten bij elkaar kunnen sprokkelen daardoor.
Maar denk niet dat de 2de corrector ook zo is hoor.
Je zou toch ook een passer moeten kunnen gebruiken bij bewijzen?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb in mijn havo/vwo-tijd 0x een passer gebruikt.
Ik heb wis A, geen B.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:51 schreef PG18 het volgende:
[..]
Je zou toch ook een passer moeten kunnen gebruiken bij bewijzen?
Zit nu wiskunde 1,2 2008-1 (vwo..) te maken, en bij opdracht 4 moet je ook een juiste afstand zien te tekenen, en meten met geodriehoek mocht niet
Lijkt me wel zo slim.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
mag je naar NL een woordenboek meenemen?
Ligt er wel denk ik?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
mag je naar NL een woordenboek meenemen?
Nope, mag alleen maar 1-delig woordenboek meenemen.quote:
En daar naaien ze ook als je en 3 haalt voor één CSE ben je sowieso gezakt (tenzij je hem herkanst ofzo natuurlijk). Ook al sta je een 10 ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ze hebben plannen om de CE's in juni ofzo te laten plaatsvinden. Dan is het nog warmer dan nu, dus heb al medelijden met de toekomstige generaties.
Je mag een 3 halen voor een CE hoor, als je maar uiteindelijk een 5,5 staat gemiddeld (alle CE-cijfers bij elkaar (volgend jaar)).quote:Op zondag 15 mei 2011 18:01 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
En daar naaien ze ook als je en 3 haalt voor één CSE ben je sowieso gezakt (tenzij je hem herkanst ofzo natuurlijk). Ook al sta je een 10 ofzo.
Pizza laten bezorgenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:01 schreef Verras het volgende:
Wat zal ik meenemen voor eten bij de examens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |