quote:Op zondag 15 mei 2011 17:16 schreef Ezell het volgende:
Problemen hebben met concentreren is kut.
Daarom ga ik hardlopen beetje tijdens de examens en vorige week ook al, schijn je fitter van te worden ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar waren ze ook in juni.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ze hebben plannen om de CE's in juni ofzo te laten plaatsvinden. Dan is het nog warmer dan nu, dus heb al medelijden met de toekomstige generaties.
En helpt dat bij jou?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Daarom ga ik hardlopen beetje tijdens de examens en vorige week ook al, schijn je fitter van te worden ofzo.
Weet niet, kan ook wel zijn dat ik me fitter voel omdat ik de laatste twee week regelmatiger slaap dan normaal gesproken. Vastere tijdenquote:
Voetbalquote:Op zondag 15 mei 2011 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ze hebben plannen om de CE's in juni ofzo te laten plaatsvinden. Dan is het nog warmer dan nu, dus heb al medelijden met de toekomstige generaties.
Wel chiller omdat het voetbal dan is afgelopenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, oké. Dat laatste doe ik ook niet, maar dat moet eigenlijk wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:20 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Weet niet, kan ook wel zijn dat ik me fitter voel omdat ik de laatste twee week regelmatiger slaap dan normaal gesproken. Vastere tijden
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:20 schreef PG18 het volgende:
Ojee, dat als gebruikt, mag niet in m'n samenvatting![]()
Dat is er gewoon volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2011 17:27 schreef Daev het volgende:
Kladpapier, is dat er? Of moet je dat zelf meenemen?
Zou wel leuk zijn, als je zelf kon/mocht meenemen, alle spiekbriefjes oid in kalken.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:27 schreef Daev het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:29 schreef AchmedJan het volgende:
Oh trouwens Estu, dit topic mag je hebben hoor
Je kunt gewoon 10 blaadjes vragenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:29 schreef Daev het volgende:
Weet ik veel, bij de SE's kregen we nooit kladpapier.
Ik vroeg automatisch altijd een extra blaadje en die surveillanten allemaal WTF.!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:29 schreef Daev het volgende:
Weet ik veel, bij de SE's kregen we nooit kladpapier.
krijg jequote:Op zondag 15 mei 2011 17:27 schreef Daev het volgende:
WTFquote:
Mijn GS leraar is ook precies zo. Hij is echt zo van: het moet zoals in het correctiemodel staat, anders is niet mogelijk. En het is zo'n warhoofd, dus keurt hele vraag fout terwijl het goed is. Heb bij elke SE minstens 4 punten bij elkaar kunnen sprokkelen daardoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WTF![]()
Bij M&O is het zo kut he wij hebben 1 lerares die er zelf gewoon NIKS van snapt en bij SE's kreeg ik soms een 5 terug en dat was gewoon een 7, rekende ze hele sommen fout terwijl het goed was maar met een andere berekening dan in het antwoordmodel..
Als de andere corrector hier niks aan doet kan ik genaaid worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |